Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka inhoaa tatuointeja yli kaiken?

Vierailija
06.06.2020 |

Minä en voi sietää, en miehillä enkä naisilla.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit paljastavat henkilön sosiaalisen aseman. Tosin se näkyy ihmisen muussakin ulkonäössä ja käyttäytymisessä.

Vierailija
42/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte mutta kaulatatuointia ei tasapainoiseilla, normaalilla, sivistyneellä ihmisellä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvittelit tämän olevan jotenkin uniikki ajatus niin väärässä olit. Eihän täällä mitään muuta mielipidettä tatskoista olekaan, kuin niiden yököttely ja haukkuminen ja koko ihmisen leimaaminen niiden perusteella.

Vierailija
44/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä niitä suorastaan vihaa, mutta epämiellyttävinä pidän niitä kyllä. En esim. kävisi kampaajalla, jolla on näkyviä tatuointeja (mitä vaatteiden alla on, ei näy minulle eikä siis haittaa). Nyt olen varaamassa aikaa hierojalle, ja tsekkasin liikkeen nettisivulta, kenellä näkyy tatuointeja, kenellä ei ja valitsen siis tatuoimattoman.

En kyllä käsitä miksi jotain kiinnostaa kampaajan tatuoinnit tai tatuoimattomuus. Et tietääkseni ole menossa ihailemaan hänen ulkonäköään. Mielestäni asenne ettei asiakaspalvelijalla saisi olla mitään on vanhanaikainen, typerä ja mihinkään perustumaton.

Vierailija
45/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tarkoin harkittu tatuointi voi olla tarkoin harkitussa paikassa, mutta "täyteen leimatut " eivät näytä edes ihmisiltä vaan joltain muulta oliolta.

Vierailija
46/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan että mitä se sinulle kuuluu jos jollain on tatuointeja. Ei kuulu mutta NÄKYY. Pitäkää piilossa tatuointinne.

Oletko tuota mieltä muistakin ihmisen ulkonäkyyn liittyvistä asioista? Hei pidä se ruma nenäs piilossa ja silleen, kun se ahdistaa mua?

Vierailija
47/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain erikoisuuden tavoittelua kun muuten ei ole yhtään mitään. Ihmisellä jokin vamma mitä sitten koitetaan hakkaavan kuvina nahkaansa. N eivät ole saaneet lapsena rakkautta tai huolenpitoa normaalisti.

Tai sitten ihan vain tyyli.

Vierailija
48/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaista tatuoinneista tulee mieleen vain ihmiset, jotka osallistuvat Temptation Islandiin.

Vierailija
49/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

W T -naisten harrastus. 100 prosentin turnoff itselleni.

Vierailija
50/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 haluan lisä tatskoja! Tuli heti hirveä tarvevarata aika tatuointiin, niin nämä ihmiset kiertävät minut kaukaa❤️ se olisi mahtavaa!

Vierailija
51/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exällä on tatuointeja ja ikääkin yli 50. Monet hänen tatskoistaan haalistuneet.. se siitä. Eivät kestä ikuisesti. Hirveimmillään ovat mielestäni juuri sillon, kun iho menee pahaksi, hilseilee tms. Sinänsä, eivät nuo seurusteluamme estäneet, mutta kertoivat paljon ihmisestä. Siksi hän onkin exäni.

Kuulostipa ristiriitaiselta.

Vierailija
52/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 haluan lisä tatskoja! Tuli heti hirveä tarvevarata aika tatuointiin, niin nämä ihmiset kiertävät minut kaukaa❤️ se olisi mahtavaa!

Ota naamatatuointeja, se auttaa parhaiten tuohon ongelmaasi.

Vierailija
53/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niitä yli kaiken inhoa, mutta ihan kaikki tatskoja ottavat eivät ole mitään estetiikan mestareita ja lopputulos voi olla tyhmän näköinen. Provosoiva ja rumakin  tatska saattaa näyttää silti hyvin ja fiksusti valitulta jonkun kehossa, mutta sitten on sellaisia tatskojen räiskijöitä  ja on selkeästi pikku pöhnässä lomareissulla keksitty ottaa joku tatska. 

Eniten nolottaa iäkkäämmät naiset, jotka haluavat sen hemmetin perhosen sääreen tai olkapäähän ja että niillä on jännää. En tiedä montako perhostatskaa on jo tullutkin vastaan.  

Vierailija
54/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tatutoinnit oli Vain merimiehillä ja vangeilla .

Vierailija
55/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään aloitusta ei olisi, jos mielenterveyshoidon saatavuus olisi kunnossa.

Vierailija
56/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Tatuoinnit on jotain niin järkyttävän rumaa. Ei mitään väliä, ovatko me miehen tai naisen, nuoren tai vanhan iholla, yhtä v**un rumia kaikki. Kesäisin ei voi muuta tehdä kuin ihmetellä suomalaisten tatuointirakkautta.

N30

Tämä olisi voinut olla minun kirjoittamani 😂 Täysin samaa mieltä.

N31

Vierailija
57/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Tatuoinnit on jotain niin järkyttävän rumaa. Ei mitään väliä, ovatko me miehen tai naisen, nuoren tai vanhan iholla, yhtä v**un rumia kaikki. Kesäisin ei voi muuta tehdä kuin ihmetellä suomalaisten tatuointirakkautta.

N30

N31

Kiinnostaa kuin kilo paskaa.

Vierailija
58/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

N30

N31

No todennäköisesti olet itse kirjoittanut sen vuosi sitten, uuno.

Vierailija
59/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

W T -naisten harrastus. 100 prosentin turnoff itselleni.

Veikkaan että sinä olet 100% "turn off" kelle naiselle tahansa.

Ihminen saa koristella nahkansa jos tahtoo ja moni varmaan tahtoo siksikin, että sillä saa kaltaisesi kimpusta pois. Tai ei oikeasti saa kun sinähän menet kikkelisi perässä minne tahansa ja sillähän on oma tahto.

Vierailija
60/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exällä on tatuointeja ja ikääkin yli 50. Monet hänen tatskoistaan haalistuneet.. se siitä. Eivät kestä ikuisesti. Hirveimmillään ovat mielestäni juuri sillon, kun iho menee pahaksi, hilseilee tms. Sinänsä, eivät nuo seurusteluamme estäneet, mutta kertoivat paljon ihmisestä. Siksi hän onkin exäni.

Kuulostipa ristiriitaiselta.

Ei minusta. Monesti ne pisteet vain osaa yhdistää vasta kokemuksen myötä eli jälkikäteen.

Onkos sinulla sitä, kokemusta ihmissuhteista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän