Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka inhoaa tatuointeja yli kaiken?

Vierailija
06.06.2020 |

Minä en voi sietää, en miehillä enkä naisilla.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lle neuvo. Älä ota tatuointia jos inhoat niitä.

Mutta mitä helvettiä se sinulle kuuluu jos muut ottavat? Haluatko olla maailman diktaattori joka narsistisessa mielessään luulee olevansa kelvollinen päättämään mitä muut saavat tehdä tai ei?

Vierailija
22/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Veikkaan, että tämä muoti-ilmiö ei kauaa enää ole olemassa. Miksi pilata ihonsa rumilla kuvilla?

Vai muoti-ilmiö :D

Ihmiset ovat kautta aikojen koristelleet itseään mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla. Itselläni ei ole tatuointeja, mutta ei haittaa mitä muut itselleen tekevät. Enemmän minua haittaa ahdasmielisyys ja muiden arvostelu ulkonäön perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niitä suorastaan vihaa, mutta epämiellyttävinä pidän niitä kyllä. En esim. kävisi kampaajalla, jolla on näkyviä tatuointeja (mitä vaatteiden alla on, ei näy minulle eikä siis haittaa). Nyt olen varaamassa aikaa hierojalle, ja tsekkasin liikkeen nettisivulta, kenellä näkyy tatuointeja, kenellä ei ja valitsen siis tatuoimattoman.

Vierailija
24/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä niitä suorastaan vihaa, mutta epämiellyttävinä pidän niitä kyllä. En esim. kävisi kampaajalla, jolla on näkyviä tatuointeja (mitä vaatteiden alla on, ei näy minulle eikä siis haittaa). Nyt olen varaamassa aikaa hierojalle, ja tsekkasin liikkeen nettisivulta, kenellä näkyy tatuointeja, kenellä ei ja valitsen siis tatuoimattoman.

Minä en pidä ylipainoa kauniina, mutta en silti jätä menemättä ylipainoiselle hierojalle tai kampaajalle, koska ymmärrän että niillä ei ole mitään tekemistä ammattitaidon kanssa.

Vierailija
25/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei kaunista ketään. Päinvastoin leimaa ihmisen ja ei hyvällä tavalla.

Vierailija
26/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä ylipainoa kauniina, mutta en silti jätä menemättä ylipainoiselle hierojalle tai kampaajalle, koska ymmärrän että niillä ei ole mitään tekemistä ammattitaidon kanssa.

Onneksi valintaa ei tarvitse tehdä ammattitaidon ja tatuointien välillä: minulla on loistava kampaaja, jolla ei ole tatuointeja!

Vierailija
27/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain lihaskimppu miehellä tatskat voi näyttää hyviltä mutta naisella ei ikinä.

Vierailija
28/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yli kaiken inhoa sentään, on paljon inhottavampiakin asioita olemassa :D

Mutta mauttomia ovat mielestäni, ja poikkeuksetta tatuoimaton iho näyttää paremmalta kuin tatuoitu. Näen joskus myös painajaista, että minulle tehdään väkisin joku iso ruma tatuointi. En siis todellakaan itselleni ottaisi, enkä haluaisi miehenikään ottavan. Onneksi hänkään ei tatskoista erityisemmin tykkää, niin ei ole itselleen ottamassa.

Vierailija
29/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan tatuointeja yli kaiken ja vielä vanhat akatkin sellaisia ottavat, hyi helvetti! Mitäköhän sillä yritetään viestittää ihmisille. Vain idiootit ottavat tatuointeja.

Vierailija
30/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Veikkaan, että tämä muoti-ilmiö ei kauaa enää ole olemassa. Miksi pilata ihonsa rumilla kuvilla?

Vai muoti-ilmiö :D

Ihmiset ovat kautta aikojen koristelleet itseään mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla. Itselläni ei ole tatuointeja, mutta ei haittaa mitä muut itselleen tekevät. Enemmän minua haittaa ahdasmielisyys ja muiden arvostelu ulkonäön perusteella.

Tietynlaiset tatuoinnit todellakin ovat toistuva muoti-ilmiö, ihan sinun tatuoinneistasi riippumatta.

Joskus 2000-luvun alussa muotia oli tribaalit käden ympäri ja alaselässä, jossain vaiheessa myöhemmin muotiin tuli mm tassunjäljet ja tähdet, jne jne.

Tällä hetkellä muotia on isot näkyvillä paikoilla olevat tatuoinnit. Kaula- ja dekolteealueen tekstit, ruusut kämmenselissä, full sleevet.

Vierailija
31/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yli kaiken, mutta rumia ja turhia ovat. Olisi hyvä että ne olisivat piilossa vaatteiden alla, jos niitä joku haluaa pitää, mutta minun silmään näkyvät töherryksinä ja likana.

Vierailija
32/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain lihaskimppu miehellä tatskat voi näyttää hyviltä mutta naisella ei ikinä.

Ei ne miehilläkään hyvältä näytä. Nykyään lähinnä siltä, että vellihousu yrittää kovasti käydä miehestä. Sama juttu kuin trimmattujen ja öljyttyjen "metsuriseksuaali"-partojen kanssa. Ei ne korosta miehisyyttä vaan vähentää sitä, kun näkee miten turhamainen ressukka se mies onkaan.

Lankomieheni on lihaksikas ja komea ja toinen käsivarsi täynnä tatuointia. Sääli vaan herää niissä jotka miehen tuntevat, nössömpää ja pahemmin tossun alla olevaa miestä saa hakea.

Kyllähän se ihmisestä jotain kertoo, että on valmis haaskaamaan satoja euroja kuviin, jotka näyttävät viimeistään viiden vuoden päästä kaameilta, kun väri on haalistunut ja levinnyt.

Vierailija
33/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu faktahan on se, ettei teillä kellään olisi varaa maksaa näin hiton siisteistä tatuoinneista sitä summaa, mitä ammattitatuoija veloittaa. Siksi itkut. Byhyy!

Vierailija
34/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehilläkään hyvältä näytä. Nykyään lähinnä siltä, että vellihousu yrittää kovasti käydä miehestä. Sama juttu kuin trimmattujen ja öljyttyjen "metsuriseksuaali"-partojen kanssa. Ei ne korosta miehisyyttä vaan vähentää sitä, kun näkee miten turhamainen ressukka se mies onkaan.

Lankomieheni on lihaksikas ja komea ja toinen käsivarsi täynnä tatuointia. Sääli vaan herää niissä jotka miehen tuntevat, nössömpää ja pahemmin tossun alla olevaa miestä saa hakea.

Kyllähän se ihmisestä jotain kertoo, että on valmis haaskaamaan satoja euroja kuviin, jotka näyttävät viimeistään viiden vuoden päästä kaameilta, kun väri on haalistunut ja levinnyt.

Jaxuhali

Vierailija
35/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta... Kyllä tää kertoo enemmän teistä, että ihan oikeasti valitsette hierojan sen perusteella onko näkyviä tatuointeja, oikeen käytätte aikaa asian selvittämiseen? Onko elämässä jotenkin laihan puoleisesti sisältöä vai missä teillä se vika on? Päässä ilmeisesti. Hankkikaa nyt vaikka joku harrastus ensihätään.

Vierailija
36/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä on tatuointeja ja ikääkin yli 50. Monet hänen tatskoistaan haalistuneet.. se siitä. Eivät kestä ikuisesti. Hirveimmillään ovat mielestäni juuri sillon, kun iho menee pahaksi, hilseilee tms. Sinänsä, eivät nuo seurusteluamme estäneet, mutta kertoivat paljon ihmisestä. Siksi hän onkin exäni.

Vierailija
37/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit näyttävät aina vääristyneiltä, koska vartalo alustana asettaa tiukat ja kaarevat rajat, joihon ei saa mitään kuvaa oikeasti kauniiksi ja luonnollisesti asettumaan. Kaiken maailman häivytykset sun muut, kun tila loppuu, näyttävät typeriltä ja irtonaisilta ja luonnottomilta. Ihon sulava jatkuvuus rikotaan. Tilalle ruma epäsymmetrisyys. Saavat ihmisen näyttämään töhryiseltä.

Vierailija
38/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan että mitä se sinulle kuuluu jos jollain on tatuointeja. Ei kuulu mutta NÄKYY. Pitäkää piilossa tatuointinne.

Vierailija
39/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TASSUNJÄLJET :Dhahhahhahahahah

Kiitos nauruista! Muistan kyllä nuo, valitettavasti

Vierailija
40/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain erikoisuuden tavoittelua kun muuten ei ole yhtään mitään. Ihmisellä jokin vamma mitä sitten koitetaan hakkaavan kuvina nahkaansa. N eivät ole saaneet lapsena rakkautta tai huolenpitoa normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan