Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka inhoaa tatuointeja yli kaiken?

Vierailija
06.06.2020 |

Minä en voi sietää, en miehillä enkä naisilla.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Veikkaan, että tämä muoti-ilmiö ei kauaa enää ole olemassa. Miksi pilata ihonsa rumilla kuvilla?

Vierailija
2/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tatuoinnista? Tripaleista en tykkää koska ovat toisten llukttuurien omimista. Samoin kaikki muut alkuperäiskansojen tatuointien omiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä niin turhat asiat ei ällötä.

Vierailija
4/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus on täällä nykyään jatkuvasti? Voit rauhassa vihata, mutta voisit suunnata tekemisen sen sijaan johonkin myönteiseen, koska eivät ne muiden tatuoinnit sinua vahingoita :)

Vierailija
5/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vihaa, mutta pidän ruman näköisinä. Onneksi ei ole yhtäkään tatuointia. Mun mielestä ihminen näyttää kauniimmalta ilman tatuointeja. Jotenkin tuntuu, että tatuoinneilla halutaan näyttää vähän rankalta mimmiltä tai kovalta jätkältä. Siinä mieleskin vähän näyttävät typeriltä.

Vierailija
6/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämässä selvinnyt helpolla, jos toisten ihmisten ulkonäkö aiheuttaa vihan tunteita.

Vierailija
7/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua kiinnostaa toisten kehot noin paljon? Jotkut tykkää tatuoinneista, antaa heidän ottaa niitä.

Vierailija
8/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa, mutta ei ne kenellekään sovi.

Vierailija
9/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointimuoti muuttuu, joten eikö nämä ihmiset käsitä sen aikanaan liittävän heidät tiettyyn aikakauteen.  Esim. näitä tribaalitatuointeja ei enää nuoret ota, ne on vanhanaikaisia.  Mutta ne on myös pysyviä.

Ennen tatuoinnit olivat lähes yksinomaan vankien tai merimiesten juttu.  Vangeilla ne oli kummallisia ja rumia, merimiehillä taas aivan upeita ja taidokkaasti tehtyjä.

Vierailija
10/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olen hyvän näkäinen ettei tarvitse tatuoinneilla koristella.

Vierailija
11/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Tatuoinnit on jotain niin järkyttävän rumaa. Ei mitään väliä, ovatko me miehen tai naisen, nuoren tai vanhan iholla, yhtä v**un rumia kaikki. Kesäisin ei voi muuta tehdä kuin ihmetellä suomalaisten tatuointirakkautta.

N30

Vierailija
12/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla voin nähdä tatuoinnit ihan hienoina, varsinkin jos on taitavasti tehty. Mutta itselleni en sellaista haluaisi. En ole koskaan nähnyt kuvaa tai tekstiäkään, jonka haluaisin *aina* näkyvän ihossani. Jos asia on tärkeä, se pysyy mielessäkin ilman jatkuvaa muistutusta. Eikä toisten ole tarpeen kaikista minulle tärkeistä jutuista tietää. Lisäksi tykkään vaihdella tyyliäni usein, tatuointi olisi liian pysyvä ja sijoittaisi aina minut tiettyyn "lokeroon". Mutta ei se ole minulta pois, jos joku niitä tykkää ottaa.

Vierailija
13/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Tatuoinnit on jotain niin järkyttävän rumaa. Ei mitään väliä, ovatko me miehen tai naisen, nuoren tai vanhan iholla, yhtä v**un rumia kaikki. Kesäisin ei voi muuta tehdä kuin ihmetellä suomalaisten tatuointirakkautta.

N30

Juuri näin.

Vierailija
14/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi ihmiset näkevät niin paljon vaivaa toisten tatuoinneista. 

Minun mielestäni sellaiset päästä varpaisiin tatuoidut ihmiset ovat kuin jotain taideteoksia - siis jos tatuoinnit ovat ammattitaidolla tehtyjä. Sellaisia epäselviä surkeita tuhruja en ymmärrä, vaikka omapa on nahkansa.

Itselleni tuskin tulen koskaan tatuointia hankkimaan.

Vierailija
15/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointimuoti muuttuu, joten eikö nämä ihmiset käsitä sen aikanaan liittävän heidät tiettyyn aikakauteen.  Esim. näitä tribaalitatuointeja ei enää nuoret ota, ne on vanhanaikaisia.  Mutta ne on myös pysyviä.

Ennen tatuoinnit olivat lähes yksinomaan vankien tai merimiesten juttu.  Vangeilla ne oli kummallisia ja rumia, merimiehillä taas aivan upeita ja taidokkaasti tehtyjä.

Syntymävuoteni liittää minut tiettyyn aikakauteen, no can do 🙁

Vierailija
16/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tosiaankaan tatuointeja minulle! Ensimmäinen kokemukseni niistä on jo aivan varhaislapsuudesta, sillä isäni oli merimies ja hänen oikeassa käsivarressaan oli tatuoituna mikä lie seireeni tms. naishahmo, tehty varmaan 60-luvulla, eikä todellakaan mielestäni hieno.... Sitten 90-luvun alussa ystäväni halusi ottaa nilkkaansa tatuoinnin ja pyysi minua mukaan henkiseksi tueksi. Kuuntelin/katselin siis vieressä sitä hommaa ja pelkästään se "koneen" ääni sai niskakarvat nousemaan pystyyn ja ystäväni valitti kipua myös.... En sovi itselle mikään tuollainen, en suostunut ottamaan edes reikiä korviini. Muut saavat toki tehdä iholleen ihan mitä ikinä haluavat, omapa on asiansa. Niin, ja yllättäen aviomiehellänikään ei ole tatuointeja😀

Vierailija
17/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks olen hyvän näkäinen ettei tarvitse tatuoinneilla koristella.

Joo, onneksi tosiaan olet hyvän näkäinen. Muuten ois varmaan asiat aika huonosti.

Vierailija
18/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Makuasioita. Itse en kyllä ottaisi. Mielestäni ovat rumia. Jokaisen oma asia. 

Vierailija
19/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niitä vihaa, mutta eivät ne minusta hyvännäköisiä ole. Muutaman kerran muistan pettyneenä ajatelleeni, että muuten hyvännäköisen miehen ulkonäkö on "pilalla" tatuointien vuoksi.

Osa kuvista on kyllä sinänsä kauniita ja taitavasti tehtyjäkin, mutta nekin olisivat vielä paremman näköisiä jollain muulla pinnalla kuin ihmisen iholla.

Makuasioille ei nyt vaan mitään taida voida. Joku tykkää, joku ei. Mutta jos tatuoinnit herättävät oikeasti niinkin voimakasta tunnetta kuin vihaa, niin ehkä pitäisi pohtia, mistä se tunne on oikeasti lähtöisin.

Vierailija
20/70 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vihaa tatuointeja mutta minusta tuntuu että niitä otetaan nykyään siksi että näytetään muille, ei niinkään itseään varten niinkuin pari vuosikymmentä sitten. Nyt valitaan vaatetuskin sen mukaan että se tatska varmasti näkyy muille.

Tosi hc-diggari neulottaa naamansakin ja sille annan pointsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme