Onkohan nämä Räikköset, Harkimot ja muut rikkaat miehet saaneet koskaan pakkeja naisilta?
Vai onko näiden elämä seurustelun ulkopuolella pelkkää vaakamamboa kauniiden naisten kanssa
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kimi sai Jenniltä pakit
Mutta onneksi löytyi nainen joka otti jämämiehen
Eikö ne olleet jo naimissa?
Tottakai.
Menestys ei perustu siihen, että onnistuu joka kerta, vaan siihen, että ei lannistu ekasta epäonnistumisesta.
Olisin erittäin pettynyt, ellei H.Harkimo olisi saanut paljon pakkeja. En ymmärrä entistä vaimoaan. Mies on huijari ja ruma sellainen.
600 jännänaista myöhemmin. Mitkä fiilikset?
Vierailija kirjoitti:
Olisin erittäin pettynyt, ellei H.Harkimo olisi saanut paljon pakkeja. En ymmärrä entistä vaimoaan. Mies on huijari ja ruma sellainen.
Tarkoitin kyllä poikaa, en isää
Aivan varmasti ovat saaneet. Eivät vaan luovuta siitä huolimatta. Sen takia ne rikkaudetkin on tulleet, kun eivät ole koskaan olleet luovuttajia luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti ovat saaneet. Eivät vaan luovuta siitä huolimatta. Sen takia ne rikkaudetkin on tulleet, kun eivät ole koskaan olleet luovuttajia luonteeltaan.
Meinaatko, että kauniiden naisten pyörittelijät Stefut ja Jollet ovat itse hankkineet oman varallisuutensa?
Onko ap tosiaan sitä mieltä, että raha on tärkeintä?!
Kyllä. Itse olen antanut pakit yhdelle näistä mainitsemallesi miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap tosiaan sitä mieltä, että raha on tärkeintä?!
Olisiko esim. Kimi ja Jolle mielestäsi naisten mieleen ilman rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Itse olen antanut pakit yhdelle näistä mainitsemallesi miehelle.
ja sit heräsit
Tottakai.
A winner is just a looser who tried one more time.
Vierailija kirjoitti:
Kimi sai Jenniltä pakit
Just joo :D
Voisin kuvitella että Harkimo ja Räikkönen eivät ole ulkoisilta ominaisuuksitaan millään muotoa alfaluokitusta, vaan naiset ovat kiinnostuneet heistä vasta julkisuuden ja taloudellisen menestyksen jälkeen. Joten kyllä niitä pakkeja on varmasti koettu nuorena siinä missä tavismiehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että kauniiden naisten pyörittelijät Stefut ja Jollet ovat itse hankkineet oman varallisuutensa?
Niinpä. Suurimmalla osalla varakkaista ovat ansioiot rajoittuvat siihen että ovat syntyeet varakkaaseen perheeseen.
No ovat, esimerkiksi minulta. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa en seuraa julkkiksia ollenkaan, en edes tiedä keitä nuo ovat. Joten joo, esitin varmaan hölmösti asiani.
Huhutaan että Harkimo oli täysin Karan hyppysissä
Olisi tehnyt "mitä vaan" saadakseen edes pienen maistiaisen..
Vierailija kirjoitti:
Kimi sai Jenniltä pakit
Kimi on saanut pakit myös minulta vuosikausia sitten. Nimettömänä kehtaan tunnustaa. Olen antanut pakkeja muillekin erinomaisen hyvin tienaaville. En ole rahan perään vaan ihan muut jutut meikkaavat. Tienaan sen verran hyvin, ettei miehen tulotasolla ole merkitystä. Voisin hyvin elättää miestä kunhan tämä olisi muuten skarppi ja riittävän itsenäinen.
Minua ei ole vielä koskaan jätetty, nyt ikää 39. Ja sinkku olen siksi, että mieluummin olen yksin kuin huonossa seurassa. Olen kranttu isolla alkukirjaimella enkä ainakaan tällä hetkellä edes kaipaa seurustelusuhdetta.
Ei raha mitenkään automaattisesti kaikkiin tee vaikutusta.
Kimi sai Jenniltä pakit