Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan nämä Räikköset, Harkimot ja muut rikkaat miehet saaneet koskaan pakkeja naisilta?

Vierailija
05.06.2020 |

Vai onko näiden elämä seurustelun ulkopuolella pelkkää vaakamamboa kauniiden naisten kanssa

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi sai Jenniltä pakit

Mutta onneksi löytyi nainen joka otti jämämiehen

Kimi on saanut pakit myös minulta vuosikausia sitten. Nimettömänä kehtaan tunnustaa. Olen antanut pakkeja muillekin erinomaisen hyvin tienaaville. En ole rahan perään vaan ihan muut jutut meikkaavat. Tienaan sen verran hyvin, ettei miehen tulotasolla ole merkitystä. Voisin hyvin elättää miestä kunhan tämä olisi muuten skarppi ja riittävän itsenäinen.

Minua ei ole vielä koskaan jätetty, nyt ikää 39. Ja sinkku olen siksi, että mieluummin olen yksin kuin huonossa seurassa. Olen kranttu isolla alkukirjaimella enkä ainakaan tällä hetkellä edes kaipaa seurustelusuhdetta.

Ei raha mitenkään automaattisesti kaikkiin tee vaikutusta.

Minä en tienaa hyvin. Mulla on suorastaan surkea ja ala-arvoinen palkka. Silti olen antanut pakkeja hyvin tienaaville miehille. En etsisi itselleni elättäjää muuta kuin jos olisi ihan PAKKO! Mieluummin se kuin prostituoituna työskentely. Vaikka sama asia olisi järkiliitossakin kyseessä, mutta turvallisempi tie.

Mulla on omat kriteerini miehelle ja ne eivät liity mitenkään rahaan. Olisi ihan kamalaa jakaa koko elämä miehen kanssa josta en välitä ollenkaan, vain rahan takia. Ymmärrän kyllä, että monissa maissa naiset joutuvat valitsemaan niin. Ja toki täälläkin ne naiset, jotka eivät suostu elämään duunarina köyhyysrajalla, vaan pitää saada kauneustuotteita, jotka toki maksavatkin paljon. Kyllä minusta vähemmälläkin rahalla pystyy ihan nätiltä näyttämään, se vain vaatii enemmän vaivannäköä. Kirppiksiltäkin löytää ihan kauniita vaatteita, kun vain jaksaa niissä juosta paljon. Ja hyvännäköisiä uusia laukkuja ja kenkiä saa edullisesti, ilman että pitää olla joku merkkituote, se merkkihän niissä juuri maksaa. 

Kirppuiset miehet eivät kuitenkaan ole kelvanneet?

Vierailija
42/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole vielä koskaan jätetty, nyt ikää 39.

Onko sinua koskaan myöskään otettu?

Ihan yhteisestä mielenkiinnosta ovat suhteeni alkaneet. Ottajia varsinkin olisi ollut. Jalat on vienyt altani ainoastaan yksi mies tähänastisen elämäni aikana.

No miksi suhde tämän yhden kanssa ei kestänyt?

Työ vei eri maanosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole vielä koskaan jätetty, nyt ikää 39.

Onko sinua koskaan myöskään otettu?

Ihan yhteisestä mielenkiinnosta ovat suhteeni alkaneet. Ottajia varsinkin olisi ollut. Jalat on vienyt altani ainoastaan yksi mies tähänastisen elämäni aikana.

No miksi suhde tämän yhden kanssa ei kestänyt?

Työ vei eri maanosiin.

Jaa. Minttu se jaksaa reissata Kimin mukana maanosista toiseen.

Vierailija
44/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ovat. Se on asenteesta kiinni. Eivät ole uli-uli ruikuttajia, jotka alkavat velloa välittömästi katkerana nurkassa naisen pahuutta, vaan tuumaavat vaan, että eipä jäädä tuleen makaamaan

Vierailija
45/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Fakta nyt vaan on, että tuollaisille rikkaille miehille on koko ajan tyrkyllä sofia b:n kaltaisia naisia. Naiset rakastaa rahaa, rikas mies joutuu hätistelemään rumimpia pois.

Vierailija
46/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle että eikös tämän homman hoida kotka t nieminen?

Vierailija
47/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihan käsittämättömältä tämä sokea harhaluulo että kaikki naiset kaatuvat automaattisesti syliin kun on vähän pätäkkää taskussa. Siis huom, varmasti näitäkin belorffeja löytyy oikein jonoksi asti, mutta itselle on jotenkin ihan pimeä ajatus että pelkän rahan takia rupeaisin suhteeseen miehen kanssa. En ole mikään prostituoitu ja osaan itsekin huolehtia omasta elatuksestani, joten en tarvitse miestä rahamassiksi vaan elämänkumppaniksi.

Pakit olen antanut parillekin kroisokselle. Aviomieheni on tavallinen keskituloinen ukko, joka koreilee pikemminkin henkisellä pääomalla.

Oletko koskaan kuullut : Kaikki naiset ovat "niitä ja niitä", kun hinnoista sovitaan. Jokainen antaa, kun tarpeeksi ladotaan rahaa eteen. Myönnätkö?

Vierailija
48/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itse olen antanut pakit yhdelle näistä mainitsemallesi miehelle.

nice story sis.

Vierailija
49/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tosiaan sitä mieltä, että raha on tärkeintä?!

Olisiko esim. Kimi ja Jolle mielestäsi naisten mieleen ilman rahaa?

Entä jos mies saa kauniita naisia ilman rahaa?

Nyt puhuttiin Räikkösestä ja Harkimosta ja muista rikkaista.

Kiinnosti vaan.

Vierailija
50/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle että eikös tämän homman hoida kotka t nieminen?

Toni on varmasti se mies josta täällä puhutaan eli se joka ei lannistu ensimmäisistä eikä toisista pakeista vaan jatkaa yrittämistä ja aina löytyy se nainen jolla on ollut toni-juliste seinällä 90-luvulla. Nämä Räikköset ja muut rikkaat nyt saavat ihan kenet vain haluavat.

Vierailija
51/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Tunnen paljon noita juurikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä. Ihan koulu-ja luokkakavereina ja ystävien isoina veljinä. Siksi olen nähnyt heistä muitakin puolia. Ovat rakkausasioissa hurjan ujoja ja arkoja. Eivät oikein usko, että naiset ovat muusta, kuin julkisuudesta ja omaisuudesta kiinnostuneita. Seuraa ei uskalleta edes haaveilla hakea.

Viimeksi eräs tuuletti onnessaan, että ihanaa, nyt ei enää tartte olla yksin ! Nyt löytyi ihana nainen. Jess ! Sitten, kun kysyin, että mistä iskit Strindbergin kahvilasta vai ? Niin katsoi ihmeissään ja sanoi, eiku fb, mistäs muualta.

Että kyllä he eivät itsestään liikoja luule ja ympyrät ovat aika rajoittuneet.

Helppo uskoa. Mulla on myös kosketuspintaa julkkiksiin ei oman, mutta veljeni työn puolesta, jossa hän on julkkisten kanssa tekemisissä. Ei se julkkisten elämä ole ollenkaan niin helppoa ja hienoa kun voisi luulla. Ja moni on ajautunut sille alalle juurikin huonon itsetunnon takia. Sitä yritetään sitten pönkittää esittämällä ulospäin, että katsokaa kaikki mitä mulla on.

Julkkisten suhteet ihan tunnetusti ovat hyvin pinnallisia ja häilyviä. Ja lisäksi on paljon mielenterveys ongelmia ja päihteiden käyttöä, sandaaleja, itsemurhia jne.

Veljeni kautta olen kuullut sellaista sisäpiirin tietoa että huhhuh. Ei todellakaan kiinnosta sekaantua siihen meininkiin. Mieluummin olen ihan tällainen harmaa tavis vaan.

Vierailija
52/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

600 jännänaista myöhemmin. Mitkä fiilikset?

hyvät. paremmat kuin sillä jolla on ollut yksi jos edes sitä

Vierailija
53/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Tunnen paljon noita juurikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä. Ihan koulu-ja luokkakavereina ja ystävien isoina veljinä. Siksi olen nähnyt heistä muitakin puolia. Ovat rakkausasioissa hurjan ujoja ja arkoja. Eivät oikein usko, että naiset ovat muusta, kuin julkisuudesta ja omaisuudesta kiinnostuneita. Seuraa ei uskalleta edes haaveilla hakea.

Viimeksi eräs tuuletti onnessaan, että ihanaa, nyt ei enää tartte olla yksin ! Nyt löytyi ihana nainen. Jess ! Sitten, kun kysyin, että mistä iskit Strindbergin kahvilasta vai ? Niin katsoi ihmeissään ja sanoi, eiku fb, mistäs muualta.

Helppo uskoa. Mulla on myös kosketuspintaa julkkiksiin ei oman, mutta veljeni työn puolesta, jossa hän on julkkisten kanssa tekemisissä. Ei se julkkisten elämä ole ollenkaan niin helppoa ja hienoa kun voisi luulla. Ja moni on ajautunut sille alalle juurikin huonon itsetunnon takia. Sitä yritetään sitten pönkittää esittämällä ulospäin, että katsokaa kaikki mitä mulla on.

Julkkisten suhteet ihan tunnetusti ovat hyvin pinnallisia ja häilyviä. Ja lisäksi on paljon mielenterveys ongelmia ja päihteiden käyttöä, sandaaleja, itsemurhia jne.

Veljeni kautta olen kuullut sellaista sisäpiirin tietoa että huhhuh. Ei todellakaan kiinnosta sekaantua siihen meininkiin. Mieluummin olen ihan tällainen harmaa tavis vaan.

Skandaaleja, ei sandaaleja siis 🤭

Vierailija
54/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

myös minulla on käytössä sandaalit vaikka en julkkis olekkaan

Vierailija
55/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tosiaan sitä mieltä, että raha on tärkeintä?!

Olisiko esim. Kimi ja Jolle mielestäsi naisten mieleen ilman rahaa?

Entä jos mies saa kauniita naisia ilman rahaa?

Sitä odotellessa.

No mutta toki, sitten kyseessä on komea mies. Samaa tasoa tuloissa, ulkonäössä, ja statuksessa (piirit, esim. muusikko, näyttelijä)

Vierailija
56/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ilmeisesti monet miehet kuitenkin kadehtivat sitä pintaliitoelämää ja niitä alati vaihtuvia kauniita naisia. Olisi kiva kuulla miesten edes joskus ihannoivan niitä miehiä joilla on pitkiä parisuhteita, joissa on hyvä henkinen yhteys ja vain yhden naisen kanssa. 

Vierailija
57/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihan käsittämättömältä tämä sokea harhaluulo että kaikki naiset kaatuvat automaattisesti syliin kun on vähän pätäkkää taskussa. Siis huom, varmasti näitäkin belorffeja löytyy oikein jonoksi asti, mutta itselle on jotenkin ihan pimeä ajatus että pelkän rahan takia rupeaisin suhteeseen miehen kanssa. En ole mikään prostituoitu ja osaan itsekin huolehtia omasta elatuksestani, joten en tarvitse miestä rahamassiksi vaan elämänkumppaniksi.

Pakit olen antanut parillekin kroisokselle. Aviomieheni on tavallinen keskituloinen ukko, joka koreilee pikemminkin henkisellä pääomalla.

Oletko koskaan kuullut : Kaikki naiset ovat "niitä ja niitä", kun hinnoista sovitaan. Jokainen antaa, kun tarpeeksi ladotaan rahaa eteen. Myönnätkö?

Olen kuullut tuon rumuuden usein ja lukuisilta katkerilta ukoilta. On helppoa elää, kun itse tiedän, ettei se ole totta. Ei ole sellaista summaa mistä itseäni myisin. Kun en ole myynnissä. :)

Rahaa tulee ja rahaa menee mutta itsekunnioitusta ei voi ostaa takaisin.

Vierailija
58/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Fakta nyt vaan on, että tuollaisille rikkaille miehille on koko ajan tyrkyllä sofia b:n kaltaisia naisia. Naiset rakastaa rahaa, rikas mies joutuu hätistelemään rumimpia pois.

Eli vain Sofia b (en edes tiedä kuka se on, mutta voin helposti googlettamattakin kuvitella) on ainoa oikea "nainen" sun mielestä? Muita ei lasketa naisiksi? Ne tavalliset naiset jotka ovat kyllä ihan tavallisten miesten kanssa pitkissä parisuhteissa eivät ole edes naiseksi laskettavissa?

Ja tämän kaiken jälkeen miehet vielä kehtaavat ulista siitä kuinka naiset ovat aina jännämiesten perään. Ulisijat itse haluaa juuri niitä jännänaisia, jotka kiertää julkkiksesta toiselle rahaa kuppaamassa.

Vierailija
59/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin annoin pakit Hjallikselle eräissä yksityisbileissä, tästä on reilu 10 vuotta aikaa.

Vierailija
60/67 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauniilla naisella tarkoitetaan tässä sellaisia irtoripsitekokynsibimbogolddiggereitä, eivät varmaankaan. Joiltakin muilta kyllä aika todennäköisesti. Olen itse esimerkiksi todistanut vierestä, miten Keskisen vesa sai pakit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan