Onkohan nämä Räikköset, Harkimot ja muut rikkaat miehet saaneet koskaan pakkeja naisilta?
Vai onko näiden elämä seurustelun ulkopuolella pelkkää vaakamamboa kauniiden naisten kanssa
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Räikkönen on kimittävä juntti amisäijä, kyllä hänellä on rahaa, siinäpä sen saavutukset ovatkin. Älyllisesti vaikuttaa aika vajakilta. Hjallis varmaan hyvä tyyppi, komea hän ei ole mutta karismaattinen kyllä.
Tää on muuten totta. Räikkösessä ei ole mitään karismaa. Jos mut pakotettaisi valitsemaan toinen, ottaisin Hjalliksen, vaikka se onkin vanha ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ihan käsittämättömältä tämä sokea harhaluulo että kaikki naiset kaatuvat automaattisesti syliin kun on vähän pätäkkää taskussa. Siis huom, varmasti näitäkin belorffeja löytyy oikein jonoksi asti, mutta itselle on jotenkin ihan pimeä ajatus että pelkän rahan takia rupeaisin suhteeseen miehen kanssa. En ole mikään prostituoitu ja osaan itsekin huolehtia omasta elatuksestani, joten en tarvitse miestä rahamassiksi vaan elämänkumppaniksi.
Pakit olen antanut parillekin kroisokselle. Aviomieheni on tavallinen keskituloinen ukko, joka koreilee pikemminkin henkisellä pääomalla.
Sen verran pitää vielä sivistyksen nimissä korjata, että en nyt tuolla kommentillani tarkoittanut, että Belorf on prostituoitu, kun en hänen touhuistaan lehtien lööppejä enempää tiedä. Hänet otin esiin tällaisen rikkaiden miesten kanssa heilastelevan kauniin naisen arkkityyppinä.
Älä korjaa. Ilotyttöhän tämä sofia on.
Viisas mies menee surutaloon ja tyhmä mies ilotaloon sanoo iso kirja :)
Mieti jos kaikki naiset olisikin kauniita ja eivät vaatisi maksua koskaan missään muodossa. Lapsia syntyisi vaan siten kuten olisi luonnon kannalta hyvä.
Nythän kaikki menee luonnon kannalta huonosti.
Saasteet epätasa-arvo kerskakulutus someidiotismi yms eli taisi mennä jokin mennä Pahasti pieleen Luojalla kun naisen loi. Koodivirhe jossain ja kaikki kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tunnen paljon noita juurikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä. Ihan koulu-ja luokkakavereina ja ystävien isoina veljinä. Siksi olen nähnyt heistä muitakin puolia. Ovat rakkausasioissa hurjan ujoja ja arkoja. Eivät oikein usko, että naiset ovat muusta, kuin julkisuudesta ja omaisuudesta kiinnostuneita. Seuraa ei uskalleta edes haaveilla hakea.
Viimeksi eräs tuuletti onnessaan, että ihanaa, nyt ei enää tartte olla yksin ! Nyt löytyi ihana nainen. Jess ! Sitten, kun kysyin, että mistä iskit Strindbergin kahvilasta vai ? Niin katsoi ihmeissään ja sanoi, eiku fb, mistäs muualta.
Että kyllä he eivät itsestään liikoja luule ja ympyrät ovat aika rajoittuneet.Helppo uskoa. Mulla on myös kosketuspintaa julkkiksiin ei oman, mutta veljeni työn puolesta, jossa hän on julkkisten kanssa tekemisissä. Ei se julkkisten elämä ole ollenkaan niin helppoa ja hienoa kun voisi luulla. Ja moni on ajautunut sille alalle juurikin huonon itsetunnon takia. Sitä yritetään sitten pönkittää esittämällä ulospäin, että katsokaa kaikki mitä mulla on.
Julkkisten suhteet ihan tunnetusti ovat hyvin pinnallisia ja häilyviä. Ja lisäksi on paljon mielenterveys ongelmia ja päihteiden käyttöä, sandaaleja, itsemurhia jne.Veljeni kautta olen kuullut sellaista sisäpiirin tietoa että huhhuh. Ei todellakaan kiinnosta sekaantua siihen meininkiin. Mieluummin olen ihan tällainen harmaa tavis vaan.
Ilmeisesti monet miehet kuitenkin kadehtivat sitä pintaliitoelämää ja niitä alati vaihtuvia kauniita naisia. Olisi kiva kuulla miesten edes joskus ihannoivan niitä miehiä joilla on pitkiä parisuhteita, joissa on hyvä henkinen yhteys ja vain yhden naisen kanssa.
"Olisi kiva kuulla miesten edes joskus ihannoivan niitä miehiä joilla on pitkiä parisuhteita."
Tätä ei muuten kuule miehiltä KOSKAAN. Vain naisilta. Miehet aina ihannoi niitä miehiä jotka saa paljon nuoria kauniita naisia. Sitten tässä pitäisi kiinnostua ryhtyä jonkun miehen kanssa loppuelämän suhteeseen..
Muistan kun tapasin erään entisen koulukaverini (miespuolisen) joka oli seurustellut yläasteella tyttökaverini kanssa ja olin iloisesti yllättynyt kun he olivat edelleen yli kolmekymppisinä yhdessä. Muistan edelleen kun totesin siihen: "Ai te olette vieläkin yhdessä?" Niin mun silloinen poikaystävä sanoi siihen: "Otan osaa."
Ja jätkät vaan nauraa röhötti yhdessä, itse olin että mitäh..? Mutta tällaista vastaavaa huumoria miehet viljelee jatkuvasti, ihan siis julkisestikin. Esimerkiksi Jaajo aamuradiossaan. Tää on ihan normaali tapa miehille puhua ja ajatella naisista. Ei miehet arvosta pitkiä parisuhteita ja uskollisia vaimoja ollenkaan :(
Mä olen antanut pakit Hjallikselle.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tunnen paljon noita rikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä. Ihan koulu-ja luokkakavereina ja ystävien isoina veljinä. Siksi olen nähnyt heistä muitakin puolia. Ovat rakkausasioissa hurjan ujoja ja arkoja. Eivät oikein usko, että naiset ovat muusta, kuin julkisuudesta ja omaisuudesta kiinnostuneita. Seuraa ei uskalleta edes haaveilla hakea.
Viimeksi eräs tuuletti onnessaan, että ihanaa, nyt ei enää tartte olla yksin ! Nyt löytyi ihana nainen. Jess ! Sitten, kun kysyin, että mistä iskit Strindbergin kahvilasta vai ? Niin katsoi ihmeissään ja sanoi, eiku fb, mistäs muualta.
Että kyllä he eivät itsestään liikoja luule ja ympyrät ovat aika rajoittuneet.Ja varmaan myös varovaisia, koska ovat saaneet näpeilleen niin monesti.
Perintörikkailla perhesuhteet voivat olla myös hyvin alistavia. Esimerkiksi isä on voinut olla hyvin dominoiva ja kovaa kuria pitävä. Vaikutusvaltaisten miesten pojat ovat usein melkoisia tossuja.
Kyllä. Luulot otetaan hyvin tarkkaan pois. Huusholliin mahtuu vain yksi alfauros. Yhdessä sitten alistavat tyttäret, vaimot ja tyttöystävät. Aika kylmää. Ei siellä tunnetaitoja opita, joten ei mikään ihme, miten naisia kohtelevat.
Räikkönen on kimittävä juntti amisäijä, kyllä hänellä on rahaa, siinäpä sen saavutukset ovatkin. Älyllisesti vaikuttaa aika vajakilta. Hjallis varmaan hyvä tyyppi, komea hän ei ole mutta karismaattinen kyllä.