Onkohan nämä Räikköset, Harkimot ja muut rikkaat miehet saaneet koskaan pakkeja naisilta?
Vai onko näiden elämä seurustelun ulkopuolella pelkkää vaakamamboa kauniiden naisten kanssa
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap tosiaan sitä mieltä, että raha on tärkeintä?!
Olisiko esim. Kimi ja Jolle mielestäsi naisten mieleen ilman rahaa?
Entä jos mies saa kauniita naisia ilman rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi sai Jenniltä pakit
Mutta onneksi löytyi nainen joka otti jämämiehen
Eikö ne olleet jo naimissa?
Oli, 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nämä kaksi tuskin saisivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiin Räikkösestä ja Harkimosta ja muista rikkaista.
Tunnen paljon noita rikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä. Ihan koulu-ja luokkakavereina ja ystävien isoina veljinä. Siksi olen nähnyt heistä muitakin puolia. Ovat rakkausasioissa hurjan ujoja ja arkoja. Eivät oikein usko, että naiset ovat muusta, kuin julkisuudesta ja omaisuudesta kiinnostuneita. Seuraa ei uskalleta edes haaveilla hakea.
Viimeksi eräs tuuletti onnessaan, että ihanaa, nyt ei enää tartte olla yksin ! Nyt löytyi ihana nainen. Jess ! Sitten, kun kysyin, että mistä iskit Strindbergin kahvilasta vai ? Niin katsoi ihmeissään ja sanoi, eiku fb, mistäs muualta.
Että kyllä he eivät itsestään liikoja luule ja ympyrät ovat aika rajoittuneet.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole vielä koskaan jätetty, nyt ikää 39.
Onko sinua koskaan myöskään otettu?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tunnen paljon noita rikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä. Ihan koulu-ja luokkakavereina ja ystävien isoina veljinä. Siksi olen nähnyt heistä muitakin puolia. Ovat rakkausasioissa hurjan ujoja ja arkoja. Eivät oikein usko, että naiset ovat muusta, kuin julkisuudesta ja omaisuudesta kiinnostuneita. Seuraa ei uskalleta edes haaveilla hakea.
Viimeksi eräs tuuletti onnessaan, että ihanaa, nyt ei enää tartte olla yksin ! Nyt löytyi ihana nainen. Jess ! Sitten, kun kysyin, että mistä iskit Strindbergin kahvilasta vai ? Niin katsoi ihmeissään ja sanoi, eiku fb, mistäs muualta.
Että kyllä he eivät itsestään liikoja luule ja ympyrät ovat aika rajoittuneet.
Ja varmaan myös varovaisia, koska ovat saaneet näpeilleen niin monesti.
Perintörikkailla perhesuhteet voivat olla myös hyvin alistavia. Esimerkiksi isä on voinut olla hyvin dominoiva ja kovaa kuria pitävä. Vaikutusvaltaisten miesten pojat ovat usein melkoisia tossuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ihan käsittämättömältä tämä sokea harhaluulo että kaikki naiset kaatuvat automaattisesti syliin kun on vähän pätäkkää taskussa. Siis huom, varmasti näitäkin belorffeja löytyy oikein jonoksi asti, mutta itselle on jotenkin ihan pimeä ajatus että pelkän rahan takia rupeaisin suhteeseen miehen kanssa. En ole mikään prostituoitu ja osaan itsekin huolehtia omasta elatuksestani, joten en tarvitse miestä rahamassiksi vaan elämänkumppaniksi.
Pakit olen antanut parillekin kroisokselle. Aviomieheni on tavallinen keskituloinen ukko, joka koreilee pikemminkin henkisellä pääomalla.
Sen verran pitää vielä sivistyksen nimissä korjata, että en nyt tuolla kommentillani tarkoittanut, että Belorf on prostituoitu, kun en hänen touhuistaan lehtien lööppejä enempää tiedä. Hänet otin esiin tällaisen rikkaiden miesten kanssa heilastelevan kauniin naisen arkkityyppinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi sai Jenniltä pakit
Kimi on saanut pakit myös minulta vuosikausia sitten. Nimettömänä kehtaan tunnustaa. Olen antanut pakkeja muillekin erinomaisen hyvin tienaaville. En ole rahan perään vaan ihan muut jutut meikkaavat. Tienaan sen verran hyvin, ettei miehen tulotasolla ole merkitystä. Voisin hyvin elättää miestä kunhan tämä olisi muuten skarppi ja riittävän itsenäinen.
Minua ei ole vielä koskaan jätetty, nyt ikää 39. Ja sinkku olen siksi, että mieluummin olen yksin kuin huonossa seurassa. Olen kranttu isolla alkukirjaimella enkä ainakaan tällä hetkellä edes kaipaa seurustelusuhdetta.
Ei raha mitenkään automaattisesti kaikkiin tee vaikutusta.
Vaikuta melkoiselta hiekkapillulta, ei herätä kiinnostusta. t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ihan käsittämättömältä tämä sokea harhaluulo että kaikki naiset kaatuvat automaattisesti syliin kun on vähän pätäkkää taskussa. Siis huom, varmasti näitäkin belorffeja löytyy oikein jonoksi asti, mutta itselle on jotenkin ihan pimeä ajatus että pelkän rahan takia rupeaisin suhteeseen miehen kanssa. En ole mikään prostituoitu ja osaan itsekin huolehtia omasta elatuksestani, joten en tarvitse miestä rahamassiksi vaan elämänkumppaniksi.
Pakit olen antanut parillekin kroisokselle. Aviomieheni on tavallinen keskituloinen ukko, joka koreilee pikemminkin henkisellä pääomalla.
Sen verran pitää vielä sivistyksen nimissä korjata, että en nyt tuolla kommentillani tarkoittanut, että Belorf on prostituoitu, kun en hänen touhuistaan lehtien lööppejä enempää tiedä. Hänet otin esiin tällaisen rikkaiden miesten kanssa heilastelevan kauniin naisen arkkityyppinä.
Älä korjaa. Ilotyttöhän tämä sofia on.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella että Harkimo ja Räikkönen eivät ole ulkoisilta ominaisuuksitaan millään muotoa alfaluokitusta, vaan naiset ovat kiinnostuneet heistä vasta julkisuuden ja taloudellisen menestyksen jälkeen. Joten kyllä niitä pakkeja on varmasti koettu nuorena siinä missä tavismiehetkin.
Räikkönen on kyllä äijä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhteisestä mielenkiinnosta ovat suhteeni alkaneet. Ottajia varsinkin olisi ollut. Jalat on vienyt altani ainoastaan yksi mies tähänastisen elämäni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät ole rahojen perään, mutta osa on valmis ihan mihin tahansa elintasoaan korottaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi sai Jenniltä pakit
Kimi on saanut pakit myös minulta vuosikausia sitten. Nimettömänä kehtaan tunnustaa. Olen antanut pakkeja muillekin erinomaisen hyvin tienaaville. En ole rahan perään vaan ihan muut jutut meikkaavat. Tienaan sen verran hyvin, ettei miehen tulotasolla ole merkitystä. Voisin hyvin elättää miestä kunhan tämä olisi muuten skarppi ja riittävän itsenäinen.
Minua ei ole vielä koskaan jätetty, nyt ikää 39. Ja sinkku olen siksi, että mieluummin olen yksin kuin huonossa seurassa. Olen kranttu isolla alkukirjaimella enkä ainakaan tällä hetkellä edes kaipaa seurustelusuhdetta.
Ei raha mitenkään automaattisesti kaikkiin tee vaikutusta.
Minä en tienaa hyvin. Mulla on suorastaan surkea ja ala-arvoinen palkka. Silti olen antanut pakkeja hyvin tienaaville miehille. En etsisi itselleni elättäjää muuta kuin jos olisi ihan PAKKO! Mieluummin se kuin prostituoituna työskentely. Vaikka sama asia olisi järkiliitossakin kyseessä, mutta turvallisempi tie.
Mulla on omat kriteerini miehelle ja ne eivät liity mitenkään rahaan. Olisi ihan kamalaa jakaa koko elämä miehen kanssa josta en välitä ollenkaan, vain rahan takia. Ymmärrän kyllä, että monissa maissa naiset joutuvat valitsemaan niin. Ja toki täälläkin ne naiset, jotka eivät suostu elämään duunarina köyhyysrajalla, vaan pitää saada kauneustuotteita, jotka toki maksavatkin paljon. Kyllä minusta vähemmälläkin rahalla pystyy ihan nätiltä näyttämään, se vain vaatii enemmän vaivannäköä. Kirppiksiltäkin löytää ihan kauniita vaatteita, kun vain jaksaa niissä juosta paljon. Ja hyvännäköisiä uusia laukkuja ja kenkiä saa edullisesti, ilman että pitää olla joku merkkituote, se merkkihän niissä juuri maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhteisestä mielenkiinnosta ovat suhteeni alkaneet. Ottajia varsinkin olisi ollut. Jalat on vienyt altani ainoastaan yksi mies tähänastisen elämäni aikana.
No miksi suhde tämän yhden kanssa ei kestänyt?
Vastaan sillä kokemuksella että olin nuorena sen verran kaunis että muutama julkkismieskin seuraan yritti. Minulta saivat kyllä pakit, koska en harrasta yhden illan suhteita enkä kyllä oikein parisuhteitakaan, ja minulle toisen kuuluisuus olisi iso miinuskin. Haluan elää taviselämää enkä päätyä seiskaan milloin mistäkin. Ja varmasti muitakin kaltaisiani on, joille raha ja kuuluisuus on lähinnä miinus miehessä, ei plussa.
Mutta jos pakkeja haluaa rikkaana ja kuuluisana välttää niin sekin lienee helppoa. Jättää vaan kauniitkin seinäkukkaset yrittämättä pokata jos ne ei itse osoita kiinnostusta ja on lähinnä niiden naisten kanssa joita tuppautuu seuraan ja aktiivisesti tarjoaa itseään. Niissä on yleensä myös kauniita ja laittautuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin erittäin pettynyt, ellei H.Harkimo olisi saanut paljon pakkeja. En ymmärrä entistä vaimoaan. Mies on huijari ja ruma sellainen.
Hjallis on oikeasti todella, todella mukava ja lämmin ihminen. Myös hauska ja huomaavainen. Harvinaisen karismaattinen persoona. Olen ihan eri ikäluokkaa hänen kanssaan enkä puhu omasta puolestani mutta uskon, että hänen kanssaan olleet naiset ovat valinneet hänet ihan muu kuin raha mielessään.
Terve Harry. On mukavaa, että sinäkin otat osaa keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella että Harkimo ja Räikkönen eivät ole ulkoisilta ominaisuuksitaan millään muotoa alfaluokitusta, vaan naiset ovat kiinnostuneet heistä vasta julkisuuden ja taloudellisen menestyksen jälkeen. Joten kyllä niitä pakkeja on varmasti koettu nuorena siinä missä tavismiehetkin.
Räikkönen on kyllä äijä joka tapauksessa.
Minusta Räikkönen taas ei ole äijä. Ei vastaa ideaalia mieskuvaani miltään osin. Tykkään skrodeista, leveäharteisista ja miehekkäistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät ole rahojen perään, mutta osa on valmis ihan mihin tahansa elintasoaan korottaakseen.
On varmasti. Tätä ei kukaan ole kieltänytkään.
Hjallis on oikeasti todella, todella mukava ja lämmin ihminen. Myös hauska ja huomaavainen. Harvinaisen karismaattinen persoona. Olen ihan eri ikäluokkaa hänen kanssaan enkä puhu omasta puolestani mutta uskon, että hänen kanssaan olleet naiset ovat valinneet hänet ihan muu kuin raha mielessään.