Jäisitkö seksittömään avioliittoon näistä syistä?
Jos olisit köyhä, vammainen ja sairas. Ja se olisi hyväksi lapsillesi että saisit asua hyvällä alueella, olisi kiva koulu ja kaverit. Kivat harrastukset. Mies olisi hyvä isä. Ei riitoja eikä muutenkaan ns kylmää liittoa vaan olisi huumoria yms. Lähtisitkö vai jäisitkö? Jos lähtisit joutuisit elämään sossutuilla jossain kenties rauhattomassa vuokra kerrostalossa. Kannattaisiko se?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella seksitöntä elämää, joten varmaan tuossa tilanteessa kertoisin miehelle mikä tilanteeni on ja ehdottaisin avointa suhdetta avioliiton oheen.
Kun mies ei hyväksy avointa suhdetta eli joko ero tai sitten seksittömässä liitossa olo.
Jäisin.
Olisiko rakkautta kuitenkin?
Miksi on seksitöntä? Kuulostaa kuitenkin olevan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jäisin.
Olisiko rakkautta kuitenkin?
Ainakin minun puoleltani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on seksitöntä? Kuulostaa kuitenkin olevan hyvin.
Mies on jostain syystä tullut impotentiksi. Eikä käy lääkärillä.
Jäisin ehdottomasti. Seksi on niin pieni osa elämää ja sen hoitaa yksinkin.
Tärkeämpää on turva, välittäminen ja perhe.
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin seksitön liitto. Kukaan ei voi estää ketään harrastamasta seksiä vaikka yksinään, olipa sitten liitossa tai ei. Millä tavalla vammainen on sellainen ihminen, joka on onnistunut saamaan lapsia, mutta ei kuitenkaan kykene tyydyttämään itseään? Erittäin epätodennäköinen skenaario.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin seksitön liitto. Kukaan ei voi estää ketään harrastamasta seksiä vaikka yksinään, olipa sitten liitossa tai ei. Millä tavalla vammainen on sellainen ihminen, joka on onnistunut saamaan lapsia, mutta ei kuitenkaan kykene tyydyttämään itseään? Erittäin epätodennäköinen skenaario.
Tottakai voi masturboida.
Jos miestä rakastaa niin totta kai jää.
Voihan sen seksin perässä juosta muttei se onnelliseksi tee. Ilman rakkautta.
Vammaisen köyhän yh:n lapsena kannustaisin oikeasti jäämään liittoon. Ja etsimään salasuhdetta mahdollisesti johonkin vakavampaankin, jos siltä näyttää.
Totta kai jäisin. Ero, jos on lapsia, on väärin, mikäli suhteessa ei ole pahoinpitelyä tms.
Jäisin. En tunne saavani seksistä mitään sellaista, mitä en saisi myös itsetyydytyksestä. Ja nykyään kun on vielä seksilelujakin vaikka millä mitalla.
Jos suhteessa kuitenkin olisi lämpöä ja välittämistä, halauksia ja muuta fyysistä läheisyyttä vaikkei varsinaista seksiä olisikaan, niin kyllä se minulle hyvin riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se itsetyydytys ole sama asia kuin seksi. Kaukana siitä.
En oikein ymmärtänyt aloitusta.
Siis miksi tuo esimerkki lähtisi jos on köyhä vammainen ja sairas. Perheestä joka on hänen tuki.
Miten seksi tähän liittyi.
Vierailija kirjoitti:
Jäisin. En tunne saavani seksistä mitään sellaista, mitä en saisi myös itsetyydytyksestä. Ja nykyään kun on vielä seksilelujakin vaikka millä mitalla.
Jos suhteessa kuitenkin olisi lämpöä ja välittämistä, halauksia ja muuta fyysistä läheisyyttä vaikkei varsinaista seksiä olisikaan, niin kyllä se minulle hyvin riittäisi.
Ei ole muuta läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi on sama. Se ei vaadi läheisyyttä. Ja läheisyys ei vaadi yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuta läheisyyttä.
No, mene viereen ja pyydä halaamaan. Mene yöllä kylki kylkeen.
Olen toistaiseksi jäänyt. Tosin olen pitänyt rakastajaa viimeiset vuodet. Mietin eron sitten kun lapset ovat lentäneet pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi on sama. Se ei vaadi läheisyyttä. Ja läheisyys ei vaadi yhdyntää.
No mikäs siinä jos voi lopun elämäänsä elää ilman kosketusta. Tuntea, kuinka joku haluaa.
Itse en tuollaiseen suostuisi.
En osaa kuvitella seksitöntä elämää, joten varmaan tuossa tilanteessa kertoisin miehelle mikä tilanteeni on ja ehdottaisin avointa suhdetta avioliiton oheen.