Jäisitkö seksittömään avioliittoon näistä syistä?
Jos olisit köyhä, vammainen ja sairas. Ja se olisi hyväksi lapsillesi että saisit asua hyvällä alueella, olisi kiva koulu ja kaverit. Kivat harrastukset. Mies olisi hyvä isä. Ei riitoja eikä muutenkaan ns kylmää liittoa vaan olisi huumoria yms. Lähtisitkö vai jäisitkö? Jos lähtisit joutuisit elämään sossutuilla jossain kenties rauhattomassa vuokra kerrostalossa. Kannattaisiko se?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on seksitöntä? Kuulostaa kuitenkin olevan hyvin.
Mies on jostain syystä tullut impotentiksi. Eikä käy lääkärillä.
Miltä tämä kuulostaa? Oletko hyväkin ystävä ko parin kanssa, vaiko jopa aloittaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin seksitön liitto. Kukaan ei voi estää ketään harrastamasta seksiä vaikka yksinään, olipa sitten liitossa tai ei. Millä tavalla vammainen on sellainen ihminen, joka on onnistunut saamaan lapsia, mutta ei kuitenkaan kykene tyydyttämään itseään? Erittäin epätodennäköinen skenaario.
Tottakai voi masturboida.
Mutta ei se itsetyydytys ole sama asia kuin seksi. Kaukana siitä.
Orgasmi on sama. Se ei vaadi läheisyyttä. Ja läheisyys ei vaadi yhdyntää.
No mikäs siinä jos voi lopun elämäänsä elää ilman kosketusta. Tuntea, kuinka joku haluaa.
Itse en tuollaiseen suostuisi.
Olin 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, joka halusi monta kertaa viikossa. Oli aamu, ilta, tulo ja lähtöpusut. Oikein kunnon moiskis. Oli iltahalimiset ja lusikassa nukkumiset. Tunsin kaikki ne vuodet, että hän haluaa minua. Kunnes salasuhde toiseen tuli ilmi.
Nyt minulla on mies, jolla on alhaisempi libido. Pusut ovat ohimeneviä, kevyitä kosketuksia. Ja halaamista tapahtuu vain öisin. Silti tiedän, että tämä mies rakastaa minua enemmän kuin koskaan eksäni rakasti.
Jos pitää valita, niin ehdottomasti valitsen rakkauden seksin sijaan.
Erossa varmaan lapset jäisi isälleen jos äiti on vammainen ja köyhä.
En jäisi seksittömään parisuhteeseen mistään syystä. Tuollaisessa suhteessa ei ole minusta mitään järkeä.
En jäisi. Lapset jäisivät toki isälleen tuossa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että se köyhä monisairas lähtisi jonnekin seksin perässä ja jättäs perheensä. Mihin hittoon se lähtisi. Menikö sitten ostomarkkinoille sen seksin perässä vai minne.
Niinpä. Ei varmaan ihan helposti löydy viriiliä miestä.
Jestas sentään, ei seksi ole se ainoa keino millä parisuhdetta ylläpidetään.
Hyvä yhteisymmärrys ja huumori on peruskivi hyvään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
No mihin sitten menisit sitä seksiä hakemaan 🤣köyhä, vammainen ja sairas eläen sossun tuilla.
No toki varmaan sitä saa esim lähibubeista tai netistä mutta on tuo aika ankean kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin seksitön liitto. Kukaan ei voi estää ketään harrastamasta seksiä vaikka yksinään, olipa sitten liitossa tai ei. Millä tavalla vammainen on sellainen ihminen, joka on onnistunut saamaan lapsia, mutta ei kuitenkaan kykene tyydyttämään itseään? Erittäin epätodennäköinen skenaario.
Tottakai voi masturboida.
Mutta ei se itsetyydytys ole sama asia kuin seksi. Kaukana siitä.
Orgasmi on sama. Se ei vaadi läheisyyttä. Ja läheisyys ei vaadi yhdyntää.
No mikäs siinä jos voi lopun elämäänsä elää ilman kosketusta. Tuntea, kuinka joku haluaa.
Itse en tuollaiseen suostuisi.Olin 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, joka halusi monta kertaa viikossa. Oli aamu, ilta, tulo ja lähtöpusut. Oikein kunnon moiskis. Oli iltahalimiset ja lusikassa nukkumiset. Tunsin kaikki ne vuodet, että hän haluaa minua. Kunnes salasuhde toiseen tuli ilmi.
Nyt minulla on mies, jolla on alhaisempi libido. Pusut ovat ohimeneviä, kevyitä kosketuksia. Ja halaamista tapahtuu vain öisin. Silti tiedän, että tämä mies rakastaa minua enemmän kuin koskaan eksäni rakasti.
Jos pitää valita, niin ehdottomasti valitsen rakkauden seksin sijaan.
Onneksi ei tosiaan tarvitse valita. Molemmat on helppo saada.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yhteisymmärrys ja huumori on peruskivi hyvään parisuhteeseen.
Ei seksi ole mitään parisuhteen "ylläpitoa", vaan se on se syy, miksi parisuhdetta on alkujaan lähdetty etsimään. Ilman seksiä ollaan korkeintaan kavereita ja kämppiksiä.
Hieman outoja seksikäsityksiä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se onnistu. Mies tekee niin paljon töitä että hyvä jos viikolla joskus muutamaksi tunniksi ottaisi ja joskus viikonlopuksi.
Kyllä jäisin.
Enkä ole lähtenyt parisuhteeseen seksin vuoksi. En koskaan. Aito rakkaus, välittäminen, huumori ja toisen arvostaminen on minulle 100 x tärkeämpää kuin seksi.
Seksi ei ole kaikille kovin tärkeää, toisille se on yhdentekevää. Ja silti liitto voi olla onnellinen.
Seksi on yliarvostettua. Voisin hyvän ja rakkaan miehen kanssa elää ilman seksiä vaikkei oliskaan mikään erityinen tilanne. Mulle suhde on kokonaisuus, joka ei romahda jos joku osa-alue kärsii hieman.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jäisin.
Enkä ole lähtenyt parisuhteeseen seksin vuoksi. En koskaan. Aito rakkaus, välittäminen, huumori ja toisen arvostaminen on minulle 100 x tärkeämpää kuin seksi.
Seksi ei ole kaikille kovin tärkeää, toisille se on yhdentekevää. Ja silti liitto voi olla onnellinen.
Mulle se olisi tosi tärkeää mutta mietin että jos lähtisin niin tuskin kukaan haluaisi minua. En ole miesten unelma
Kannattaa nuorena bylsiä niin paljon, että ei tarvitse keski-ikäisenä enää elää seksin varassa. Se on lähinnä säälittävää.
Seksitön avioliitto on minulle ideaali ja unelma. Helppoa, stressitöntä, suoritusvapaata ja mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yhteisymmärrys ja huumori on peruskivi hyvään parisuhteeseen.Ei seksi ole mitään parisuhteen "ylläpitoa", vaan se on se syy, miksi parisuhdetta on alkujaan lähdetty etsimään. Ilman seksiä ollaan korkeintaan kavereita ja kämppiksiä.
Olet selkeästi alle 30v, eikö?
Ajattelusi saattaa muutua yllättävästi kun takana on muutama vuosikymmen yhteiseloa. Tärkeintä sillloin saattaa olla silloin se kumppanuus ja yhteinen huumori yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yhteisymmärrys ja huumori on peruskivi hyvään parisuhteeseen.Ei seksi ole mitään parisuhteen "ylläpitoa", vaan se on se syy, miksi parisuhdetta on alkujaan lähdetty etsimään. Ilman seksiä ollaan korkeintaan kavereita ja kämppiksiä.
Olet selkeästi alle 30v, eikö?
Ajattelusi saattaa muutua yllättävästi kun takana on muutama vuosikymmen yhteiseloa. Tärkeintä sillloin saattaa olla silloin se kumppanuus ja yhteinen huumori yms.
En ole alle kolmikymppinen, ja niin kauan kuin seksi on minulle tärkeää, en tule jäämään seksittömään parisuhteeseen. Jos seksi jostakin vanhuutta lähestyessä lakkaa kiinnostamasta, voin miettiä aihetta uudelleen.
Ai että se köyhä monisairas lähtisi jonnekin seksin perässä ja jättäs perheensä. Mihin hittoon se lähtisi. Menikö sitten ostomarkkinoille sen seksin perässä vai minne.