Aloita kommenttisi aina edellisen kommentin viimeisellä sanalla
Kirjoita yksi lause, joka kuvaa elämääsi ja aloita se aina sillä sanalla, mihin edellinen kommentti loppuu.
Kommentit (27)
Iltaa on vielä jäljellä. Pitäisi mennä vielä yhdeksäksi töihin pariksi tunniksi.
AP. Painu vit tuun ketjuines. Perusta vaikka ylilaudalle näitä älyvapaita ketjujas mutta älä tänne.
Iltaa vietätkö missä? Porvoossako?
Vierailija kirjoitti:
Kanssa pullon, vietän tätä iltaa
Iltaa, olen eka vastannut, enkä vastannut tehtävänantoa. Vastaan lyriikoilla, sitä on mun elämä. Miten siitä tuli näin hirveä?
Porvoossako pitäisi käydä, jotta tästä elämästä tulisi parempi?
Vierailija kirjoitti:
AP. Painu vit tuun ketjuines. Perusta vaikka ylilaudalle näitä älyvapaita ketjujas mutta älä tänne.
Tänne on pitkä matka, ei kukaan saa mua täältä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssa pullon, vietän tätä iltaa
Iltaa, olen eka vastannut, enkä vastannut tehtävänantoa. Vastaan lyriikoilla, sitä on mun elämä. Miten siitä tuli näin hirveä?
Hirveä kun saisikin!. Loppu paistit pakkasesta. Seuraavaa syksyä odotellessa.
Hirveä? vai poroa? Kumpi maistuisi?
Vierailija kirjoitti:
Pois heti täältä!
(Näin tämä toimii: laitetaan lainaus siitä lauseesta, jonka viimeistä sanaa itse käyttää. Yksi omaa elämää kuvaava lause, joka alkaa sillä sanalla.)
Täältä palstalta olen monet kerrat saanut ihan asiallistakin vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä? vai poroa? Kumpi maistuisi?
Ei kumpikaan, mutta lasi Apassementoa menis kyllä.
maistuisi kylmä kalja kera paistin
Vierailija kirjoitti:
Paistinpannulla pihvistä tulee mehevä, kun paistaa tarpeeksi kuumalla ja kääntä pihvin heti, kun pinta pisaroi.
Paistin ostaa mies kaupasta, minä taas herkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistinpannulla pihvistä tulee mehevä, kun paistaa tarpeeksi kuumalla ja kääntä pihvin heti, kun pinta pisaroi.
Pisaroi koko päivän täällä Pirkanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisaroi hiki mun otsalla, kun koitan lenkkipolulla painella.
Painella? En todellakaan anna hänen painella! Painelkoot itseään jos painella haluaa.
Loppuu pian tämä lanka, jos moni kirjoittaa samaan aikaan. Siten ensimmäinen sana ei oikein kohtaa sen edellisen postauksen kanssa.