Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni tietämäni psyk.sairaanhoitaja on ilkeä luonteeltaan.

Vierailija
05.06.2020 |

Onko samoja kokemuksia?

Esim. yksi ylä-asteen pahimmista kiusaajista on valinnut tämän ammatin, sekä pari muuta perusluonteeltaan ilkeää naista ,
joista yksi oli samassa työpaikassa kanssani ja hän oli hirvittävä työ"kaveri".

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee dominoimaan luvan kanssa muita.

Vierailija
2/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun yhden, mutta on kyllä pelottava persoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Tiedän itsekin monia! Sen sijaan miehet ovat pääsääntöisesti olleet ihan ok, tai jopa mukavia. En ole koskaan ollut itse hoidossa, tämä tieto mm. omaisen näkökulmasta ja samaan ystäväpiiriin kuuluvana

Vierailija
4/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen enimmäkseen todella ihania psyk. sairaanhoitajia.

Mutta veikkaan syyksi hoitajien ilkeyteen empatiauupumusta. Googlettamalla löydät lisätietoa.

Olen töissä psykiatrisella itsekin.

Vierailija
5/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko he lähtökohtaisesti jo ikäviä vai saako työskentely ikävät piirteet esiin? Tiedä häntä.

Vierailija
6/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan yhden täysin kusipään muijan ylä-asteelta. Vittuili aina kaikille päin naamaa ja juorusi lisää valheita ja paskaa selän takana. Nykyisin psykiatrinen sairaanhoitaja.

Vierailija
7/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasten- ja nuorten osastolla vähän aikaa kauan sitten ja nämä asiat jäi mieleen.

-Mieshoitaja tivasi vihaisesti miksi hymyilin, kun kävelin käytävää pitkin

-Naishoitaja nimitteli minua ja toista poikaa ja muut hoitajat tirskuivat hiljaa toisessa pöydässä

-Mieshoitaja napautti poikaa lusikalla päähän, koska poika valitti ruuasta tms.

-Naishoitaja tuli huoneeseeni uhkailemaan miten muut tulevat minun huoneeseeni jos en itse tule ulos

-Tyttö kertoi miten kissaa oli kidutettu vitsinä ja mieshoitaja nauroi rempseästi asialle

-Mieshoitaja keljuili syömistäni herkuista

-Mieshoitaja kommentoi asioitani toiselle potilaalle (vaitiolovelvollisuus)

-Mieshoitaja paasasi minulle minkälaista elämää minun pitäisi tavoitella

Oli niitä mukaviakin hoitajia.

Vierailija
8/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta veikkaan syyksi hoitajien ilkeyteen empatiauupumusta. Googlettamalla löydät lisätietoa.

No kas kummaa kun ne työkaverit on niin ihania! :D Illanvietoissa sitten nauretaan ja halveksitaan yhdessä potilaiden kustannuksella (kyllä, olen omin silmin nähnyt)

Mitähän potilaat mahtavat olla mieltä?

Vierailija
9/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kas kummaa kun ne työkaverit on niin ihania! :D Illanvietoissa sitten nauretaan ja halveksitaan yhdessä potilaiden kustannuksella (kyllä, olen omin silmin nähnyt)

Mitähän potilaat mahtavat olla mieltä?

Tosin eipähän ne työkavertikaan lopuksi tulleet enää toimeen, paskaa puhuttiin ja selkään iskettiin puukkoa tuon tuosta.

Vierailija
10/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Jos ylä-asteella jo ollut narsistinen luonne,niin ...

Tällä alalla PITÄISI olla ihana ja siihen ei uupumukset vaikuta,jos on luonteeltaan kiltti ja empaattinen ,mutta kokemukseni on jotain ihan muuta!!

Vierailija
11/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä todella veemäiset hoitajat todistavat sen, että eipä ne soveltuvuuskokeet suodata ikäviä ihmisiä pois, joilla ei pitäis olla mitään asiaa alalle. Turha niitä kokeita on lääkikseen vaatia. Kaikkein eniten persoonaltaan häiriintyneet pääsevät ne läpi heittämällä koska ovat taitavia esittämään ja valehtelemaan.

Vierailija
12/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatteja...

Mun siskoo kuritettiin fyysisesti kun oli hoidossa ja myös henkistä väkivaltaa.

Sisko oli tosi huonossa kunnossa 😔 Se viha mitä tunsin yätä joitajas kohtaan...

onneksi pääsi pois sieltä!!!

Vierailija
13/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän muutaman lähihoitajan jotka on hakeutuneet nimen omaan psyk, ja päihdepuolelle, joilla on itsellään vastaavia ongelmia. Psyk. sairaanhoitajista ei kukaan ole ilkeä, ja tunnen niitä kuitenkin reilu 20 kpl :D

joskus potilaista kyllä saattaa tuntua siltä, siis silloin kun he joutuvat vastentahtoiseen hoitoon, mutta lähtisjöistä ehdottomasti suurin osa on kiitollisia työntekijöille hoidosta. On tapana tehdä myös arviointeja joissa pyydetään arvioimaan hoito tullessa, ja lähtiessä, ja 99,9% menee niin että arvio on lähtiessä parempi, ja jopa loistava. Mutta aina on tietysti se pieni osa jonka mielestä olisi pitänyt sitä tätä ja tuota. Kaikki me ollaan erilaisia :)

Vierailija
14/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Olin lasten- ja nuorten osastolla vähän aikaa kauan sitten ja nämä asiat jäi mieleen.

-Mieshoitaja tivasi vihaisesti miksi hymyilin, kun kävelin käytävää pitkin

-Naishoitaja nimitteli minua ja toista poikaa ja muut hoitajat tirskuivat hiljaa toisessa pöydässä

-Mieshoitaja napautti poikaa lusikalla päähän, koska poika valitti ruuasta tms.

-Naishoitaja tuli huoneeseeni uhkailemaan miten muut tulevat minun huoneeseeni jos en itse tule ulos

-Tyttö kertoi miten kissaa oli kidutettu vitsinä ja mieshoitaja nauroi rempseästi asialle

-Mieshoitaja keljuili syömistäni herkuista

-Mieshoitaja kommentoi asioitani toiselle potilaalle (vaitiolovelvollisuus)

-Mieshoitaja paasasi minulle minkälaista elämää minun pitäisi tavoitella

Oli niitä mukaviakin hoitajia.

Voi ❤️😟 Tiiän tunteen

Vierailija
15/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän muutaman lähihoitajan jotka on hakeutuneet nimen omaan psyk, ja päihdepuolelle, joilla on itsellään vastaavia ongelmia. Psyk. sairaanhoitajista ei kukaan ole ilkeä, ja tunnen niitä kuitenkin reilu 20 kpl :D

joskus potilaista kyllä saattaa tuntua siltä, siis silloin kun he joutuvat vastentahtoiseen hoitoon, mutta lähtisjöistä ehdottomasti suurin osa on kiitollisia työntekijöille hoidosta. On tapana tehdä myös arviointeja joissa pyydetään arvioimaan hoito tullessa, ja lähtiessä, ja 99,9% menee niin että arvio on lähtiessä parempi, ja jopa loistava. Mutta aina on tietysti se pieni osa jonka mielestä olisi pitänyt sitä tätä ja tuota. Kaikki me ollaan erilaisia :)

Joskus ne potilaatkin ovat oikeassa, mut kukas heitä uskoo tai kuuntelee? Ei kukaan.

Sen lisäksi kokemusta näistä ihmisistä on muillakin kuin potilailla.

Vierailija
16/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää ,kun vakavasti masentunut nuori ohjataan psyk.sairaanhoitajalle, joka kuuluu näihin edellämainittuihin luonnevikaisiin...

Siihen tyssää hoitosuhde ja tilanne tuntuu toivottomalta potilaasta,kun alan ammattilainen lyttää ja on kylmä.

...omakohtaisia kokemuksia valitettavasti

Vierailija
17/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko he lähtökohtaisesti jo ikäviä vai saako työskentely ikävät piirteet esiin? Tiedä häntä.

Se on aika tyypillistä, että hoitajiksi hakeutuvat henkilöt, joilla on psyykkeen kanssa ongelmia. He kokevat osaavansa auttaa muita, koska heillä on itsellään on ollut samoja kokemuksia ja ongelmia. Totuus kuitenkin on, että et voi auttaa muita, jos itse tarvitset hoitoa.

Muistelisin, että kouluaikainen tuttuni oli alakoulussa ihan mukava, mutta yläkoulussa hänen vanhempansa erosivat ja siitä alkoi alamäki. Oli päihdekokeiluja ja kaikenlaista sekoilua. Kavereita kohtaan hän oli yläkoulussa aina tosi ilkeä. Ja nyt siis psykiatrinen sairaanhoitaja. Hänellä tuo oireilu alkoi siis jo ennen hoitajaksi hakeutumista, eli työ ei häntä muuttanut ilkeäksi vaan ennemminkin taustalla olevat vaikeat elämänkokemukset.

Vierailija
18/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEP! Meidän työporukassa oli todella, siis todella ilkeä psyk.sh nainen. Hän aliarvioi, lynkkasi ja oli tosi ilkeä lähes jokaiselle työkavereille. Kukaan ei osannut tehdä asioita, kuten hän. Kerran hän jopa otti kesken puhelun puhelimen yhden työkaverini kädestä. Lopulta hän vaihtoi työpaikkaa. Ihan selkäpiitä karmii edes muistella häntä.

Vierailija
19/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä miksi sinä koet niin. Kyse on omasta mielipiteestäsi. Sen syitä ei muut voi tietää.

Vierailija
20/85 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi. Toinen näennäisesti mukava mutta kauhea kotka kuitenkin oikeasti. Toinen sekosi ja tappoi naisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä