Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei naiset- Kertokaa minulle, että, miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?

Vierailija
05.06.2020 |

Vastaavan naisia koskevan ketjun innoittamana haluan kysyä teiltä naisilta samaa, kuin tuossa naisia koskevassa ketjussa

Eli
Miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?

Kommentit (222)

Vierailija
161/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheile, hanki lihaksia, huolehdi hygieniasta, leikkaa kynsiä ja hiuksia säännöllisesti, aja parta ja viikset, kouluttaudu paremmin, hymyile enemmän, ole kohtelias ja auttavainen kaikille, löydä itsellesi sopiva tyyli (oli se rento, sliipattu tai vaikka renttu) ja älä missään nimessä vaikuta epätoivoiselta. 

Eiköhän noilla ohjeilla moniki mies sais hienon muodonmuutoksen

Vierailija
162/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, jos olet lihava tai ylipainoinen. Lopeta tupakointi ja vähennä alkoholin juomista. Tee sinua kiinostavia asioita. Pidä itsestäsi huolta ja paranna itsetuntoasi. Kuuntele naista ja ole kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään. Naiset arvostavat korkeaa koulutusta ja hyväpalkkaista työtä/asemaa.

Tasoteoriaketjuissa aina väitetään, että naisten tärkeimmistä kriteereistä miehen valinnassa ei ole tämän rahat ja asema, mutta tässä se taas näkyy, mikä on totuus.

Ja jos minä nyt kirjoitan, että Naiset arvostavat kiltteyttä ja kunnollisuutta, niin kai siitäkin tulee totuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki hyväpalkkainen työ, jotta voit elättää naisen.

Tiedosta myös, että menetät mahdollisuutesi tiettyihin naisiin, jos sinulla on hyväpalkkainen työ. Joudut tällöin automaattisesti pettäjäkategoriaan ja todennäköisesti petätkin.

Vierailija
164/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, jos olet lihava tai ylipainoinen. Lopeta tupakointi ja vähennä alkoholin juomista. Tee sinua kiinostavia asioita. Pidä itsestäsi huolta ja paranna itsetuntoasi. Kuuntele naista ja ole kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään. Naiset arvostavat korkeaa koulutusta ja hyväpalkkaista työtä/asemaa.

Tasoteoriaketjuissa aina väitetään, että naisten tärkeimmistä kriteereistä miehen valinnassa ei ole tämän rahat ja asema, mutta tässä se taas näkyy, mikä on totuus.

Kunhan kettuilevat. Mutta tottahan se on että kovapalkkainen työ ja koulutus on arvostettavaa kellä tahansa. Ihan ymmärrettävää myös ns biologian kannalta haluta mies, joka on kykenevä elättämään jälkikasvua

Vierailija
165/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kertakaikkiaan niin ruma, että mikään hiustyyli tai treenattu kroppa ei pelasta, niin kannattaa suosiolla olla yrittämättä kauniita naisia. Silloin kannattaa keskittyä niihin vähemmän kauniisiin naisiin. Varsinkin itseään laittavat naiset eivät huoli rumaa miestä. Joku luonnonkaunis humanistinainen saattaa huoliakin, mutta Sara Siepin tai Sofia Belorfin näköiset hyvin laitetut naiset eivät missään tapauksessa, ellet sitten ole rikas. Jos nainen on hyvin kiinnostunut omasta ulkonäöstään, niin hän on todennäköisesti kiinnostunut myös miehen ulkonäöstä.

Olen naisena eri mieltä tausta-ajatuksesta kommentissasi. Minä sanon, että jos haluaa kauniin naisen, pitää hakea niin kauan, että sellaisen saa. Nuo on ihan totta, mitä sanoit, eli ulkonäkökeskeiset, laitetut naiset erittäin todennäköisesti hakevat näyttävää miestä, mutta jos sellaisen oikeasti haluaa niin ei pidä tyytyä vähempään. Kukaan nainen ei halua olla se, johon tyydytään kun ei saatu saraa tai sofiaa. Jos klassisen kaunis ulkonäkö tai viimeisen päälle timmi kroppa on seurustelu- ja seksikumppanin olennaisin ominaisuus niin silloin pitää etsiä sellainen, jolta ne löytyvät.

Olen samaa mieltä. Toisaalta, jos vaatimukset ovat todella kovat, silloin miehen vaan pitää hyväksyä, ettei hänen etsimänsä naisen löytäminen luultavimmin ole helppoa. Välttämättä ei löydy koskaan. Jos nainen on kaunis, hänellä on yleensä on aika paljon valinnanvaraa.

Vierailija
166/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki hyväpalkkainen työ, jotta voit elättää naisen.

Tiedosta myös, että menetät mahdollisuutesi tiettyihin naisiin, jos sinulla on hyväpalkkainen työ. Joudut tällöin automaattisesti pettäjäkategoriaan ja todennäköisesti petätkin.

Kateellisen pienipalkkaisen miehen panettelua:D:D:D

Vierailija
167/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ulkonäöllä on merkitystä, mutta tässä ketjussa NB on taas nähty, miten MIEHET EIVÄT KUUNTELE NAISIA, VAAN OLETTAVAT AUTOMAATTISESTI ETTÄ NAISET PITÄVÄT KOMEINA SELLAISIA MIEHIÄ, JOITA MIEHET ITSE PITÄVÄT KOMEINA JA JOITA ITSE IHAILEVAT!!!!

Esimerkiksi nämä bodarit, joita suurin osa naisista ei pidä KOMEINA, mutta kun miehet ihailevat lihaksia, niin kyllä silloin Naisten n pitää. Tai omaisuus ja varallisuus- kun se on miehille itselleen niin törkeä ja hieno ja ihailtava asia, niin kyllä naisetkin .....

Juuri näin. Olen aikani hakannut päätäni seinään ja yrittänyt puhua "omaan silmään komeasta", "puoleensavetävästä" jne, mutta ei auta.

Sinun täytyy ajatella asiaa miehen kannalta. Hän on koko ikänsä kuunnellut noita "ole oma itsesi" ja "omaan silmään komea" -juttuja. Hän on kokemusperäisesti todennut, ettei se toimi. Hän on myös nähnyt vierestä, kuinka se tietynlainen miesten arkkityyppi kerää "kaikkien" naisten huomion puoleensa. Hän on niin ikään huomannut, ettei geneettisten ominaisuuksiensa vuoksi voi kuulua siihen halutuimpaan miesten joukkoon. Silti testosteronin ja biologian ajamana motivaatio itsensä riittävän hyväksi tekemiseen on kova. Mutta mistä aloittaa? Mitä kehittää itsessään? 

Kun sitten edellä kuvatun kaltainen mies lähtee suuntaa etsimään, ei hän todellakaan halua kuunnella niitä neuvoja, jotka hän on jo vuosia sitten ihan itse todennut toimimattomaksi.

Eli se mies haluaa jälleen kaikkien naisten huomion? Sille ei riitä, että löytyy se yksi ihana nainen, joka rakastuu hänen hiuspyörteeseensä tai valloittavaan hymyynsä tai hurmaavaan luonteeseensa? MOT.

Kerro minulle: ovatko ihan oikeasti kaikki tuntemasi parisuhteessa olevat miehet niitä arkkityyppisiä miehiä? Et tunne yhtään muunlaista miestä, joka olisi parisuhteessa? Ja kaikilla tuntemillasi naisilla on seurustelukumppanina tai puolisona arkkityyppinen mies? Ole rehellinen, kun vastaat.[/quote

Samaa olen miettinyt. Jos metsästää kaikkia naisia, ei lopulta saa ketään. Olisin minäkin ollut aika onneton, jos olisin ruvennut miettimään "Tietynlaista naisen arkkityyppiä, joka kerää kaikkien miesten huomion puoleensa". Onhan näitä kaunottaria joiden ympärillä pörrätään, mutta miksi edes haluaisin itselleni näitä miehiä, jotka selvästi viehättyy arkkityyppi-kaunottarista, kun itse en sellainen ole?

Jokaiselle löytyy itselle sopiva, ja siinä vaiheessa ei todellakaan olisi eduksi, jos 100% kaikista muistakin haluaa nimenomaan sen saman itselleen. Ei ole edes mahdollinen yhtälö, kaikki ei voi saada samaa. Niin siinä kävi, että minullekin se sopiva löytyi, eikä hänen ympärillään kaikki muut naiset pörränneet :)

Tsemppiä ap, ole hyvällä itsetunnolla oma itsesi niin löydät itsellesi sopivan &l uit;3

Miesten naismaku on paljon vaihtelevampi kuin naisten miesmaku. Miehillä löytyy jopa fetissejä vaikka kuinka kummallisiin asioihin. Voit olla varma, että jos on olemassa joku kehon poikkeama tai kauneusvirhe, jota löytyy vaikka 5 prosentilla naisista, niin löytyy myös miehiä, joilla on fetissi siihen. Samaan aikaan melkolailla kaikki naiset kaipaavat jotain niistä muutamasta suositun miehen arkkityypistä, joita voidaan havaita.

Salli mun nauraa😂😂😂😂Miesten naismaku ulkonäön suhteen vaihtelevampi kuin naisten😂😂😂😂😂🤣🤣😁😀😀😀😀😀😀😀😀😀

Päivän paras vitsi. Täälläkin ketjusta toiseen miehet muistavat kertoa meille naisille, miten heidän ihannenaisensa on alle 25-vuotias, kaunis, isotissinen kaunotar

Vierailija
168/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mukava ja kohtelias. Normaali ja hyväntuulinen, tasapainoinen.

Sinkkuystäväni sai kerran jopa sydämentykytystä kun kassalla ennen häntä jonottava mieshenkilö nosti yllättäen pyytämättä lattialta hänen täpötäyden ja painavan ostoskorinsa siihen ostoskoritasolle liukuhihnan alkupäähän. Ystäväni sai hämmennykseltään soperrettua kiitokset mutta muutoin meni "jauhot suuhun" tästä kivasta eleestä.

Vierailija
169/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne viisi pelottavaa kirjainta... =)

Vierailija
170/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ongelma monella suomalaisella miehellä on alkoholilla läträäminen. Se ensimmäinen lähestyminen tapahtuu yleensä tuhannen perseet olalla. Toinen on se, että moni suomalainen mies harrastaa loukkauskohteliaisuuksia. Eli sanotaan mukakehu, mutta siihen ympätään jotakin, millä on tarkoitus laskea naisen itsetuntoa. Harva itseään fiksuksi mieheksi väittävä myös oikeasti on kiinnostunut keskustelemaan naisen kanssa. Aika usein näillä on sellainen alentuva suhtautuminen ja vain omia mielipiteitä pidetään tärkeinä. Naisen odotetaan myötäilevän ja lähinnä nyökyttelevän. Suomalaiset miehet myös odottavat, että seksiä harrastetaan tyyliin parien treffien jälkeen. Ei ole aikaa tutustumiselle. Sitten toisaalta myös suomalaisia naisia huoritellaan, jos he vastaavat näihin odotuksiin, että seksiin päädytään nopeasti. Suomalaiset miehet myös jatkuvasti haukkuvat suomalaisten naisten ulkonäköä. Monessa muussa maassa ei tulisi kyseeseenkään, että naisia haukuttaisiin, nimiteltäisiin ja huoriteltaisiin samalla lailla kuin Suomessa. 

Vierailija
171/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehet ette suostu vastaamaan näihin kysymyksiin:

1) Ovatko kaikki tuntemanne parisuhteessa olevat miehet "arkkityyppejä" (pitkä, klassisen komea, raamikas, korkea status, iso mela)?

2) Ovatko kaikkien tuntemienne naisten miehet arkkityyppejä?

3. Ajatteletteko, että kaikilla meillä palstan naisilla on kotonamme arkkityyppi?

Vierailija
172/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheile, hanki lihaksia, huolehdi hygieniasta, leikkaa kynsiä ja hiuksia säännöllisesti, aja parta ja viikset, kouluttaudu paremmin, hymyile enemmän, ole kohtelias ja auttavainen kaikille, löydä itsellesi sopiva tyyli (oli se rento, sliipattu tai vaikka renttu) ja älä missään nimessä vaikuta epätoivoiselta. 

...entä sitten, kun kaikki edellä kuvattu on tehty, eikä vieläkään onnistu?

Vierailija
173/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIELU?

Vierailija
174/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kettuilevat. Mutta tottahan se on että kovapalkkainen työ ja koulutus on arvostettavaa kellä tahansa. Ihan ymmärrettävää myös ns biologian kannalta haluta mies, joka on kykenevä elättämään jälkikasvua

Ei välttämättä kaikille. Jos on kovapalkkainen työ, se myös usein tarkoittaa pitkiä työpäiviä ja poissaoloja perheen luota. Perhekeskeinen nainen ei välttämättä halua poissaolevaa isää lapsilleen. 

Vierailija
175/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein muodonmuutoksen 100%. Olin nörtti verkkareissa kulkeva ujo mies, jolla oli hiukset miten sattuu ja 9 partakarvaa. Vaatteet oli liian isot eikä mitään tyylitajua ollut. Kengät piti kävellä niin puhki, että olisi jo voinut jättää bussipysäkille ja kävellä sukkasilteen ostaa tokmannilta uudet.  Luulen, että kun vastaan naiset käveli niin ajattelivat taas yks tollanen jolla verhot kotona edessä ja pelaa nintendoa. Ei ollut mitään jakoa naismarkkinoilla enkä edes ikinä haaveillut tyttöystävästä enkä oikein välittänyt mistään. Hygieniasta olen aina silti pitänyt huolen. En haissut paskalle ja hampaat pesen aina. Noi kaksi asiaa ainoa plussa.

Kaverin isosisko sanoi kerran kännissä, että sinäkin olet oikeasti komea mies jos vähän panostaisit. Meni pari viikkoa, niin kaveri soitti, että systerillä olis asiaa. Käytiin parturissa, 9 karvaa pois naamasta, vaatteet oikean kokosiksi, kengät kuntoon. Olin täysin erinäköinen ihminen. Mentiin bisselle sitten, niin hän sanoi että huomaatko kun naiset katsoo sinua. Tiesin, että olet komea ja kun vähän hienosäätää niin näet itse mitä ympärillä tapahtuu. Ja sanoi, että on mukava olla kun muut luulevat, että olet minun mies. Tuntu hyvältä. Kaverin systeri sai minut muutenkin rennommaksi ihmiseksi jne jne. Nyt on avovaimo.

Vierailija
176/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa varmasti, mutta naisen saaminen on kokonaan toinen asia. Näitä juttuja kannattaa tehdä, mutta ei pidä olettaa, että asiat muuttuisivat. Parturirahat kaljaan käyttävä lukiota kymmenettä vuotta tekevä muusikon renttu saa yhä edelleen kaikki lähestymiset ja ainoa oma-alotteisesti keskustelun avaava nainen on grillikioskin myyjä. Kun on joka tapauksessa yksinäinen ja onneton, voi sitä mieluummin olla pyykkilautavatsan ja gradun kanssa.

Vierailija
177/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas nyt mitkä? Jokin miehen nimi kenties?

Vierailija
178/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, kun vertaa tätä ketjua tuohon miesten vastaavaan ketjuun niin suurin osa näistä kommenteista koskee miehen persoonaa, arvoja, käyttäytymistä. Kumma juttu kun ei naiset nosta esille varallisuutta tai pituutta tai miehen leukaperiä tai menestystä?!?!

Tämä johtuu siitä yksinkertaisesta asiasta, että se mitä naiset sanovat haluavansa ei ole lainkaan sama asia kuin se, mihin he oikeasti reagoivat positiivisesti miehen tullessa tarjolle. Ja kaikkia yli 15-vuotiaita miehiä tietysti kiinnostaa ennen kaikkea se, mitä nainen TEKEE eikä suinkaan se, mitä nainen SANOO.

Edellä kuvattu johtaa siihen havaintoon, jonka jokaisen miehen tulisi tietää viimeistään 17-vuotiaana: naiselta itseltään ei pidä kysyä, mistä he viehättyvät. Kalastamisen salat kertoo kalastaja, ei kala. Metsästyksen salat kertoo metsästäjä, ei riistaeläin.

Minun mies on intohimoinen kalastaja, hän tietää tarkalleen, missä kalat milloinkin liikkuvat ja millä syvyydellä eri säällä. Silti kalat päättävät käyvätkö pyydykseen vai eivät. Kun kala ei ole syönnillä, siinä ei auta vaikka mies tanssisi ripaskaa vetten päällä.

Eikä sitä kalaa sada myöskään niin, että heitetään sitkeästi sitä jonkun kalastusgurun mainostamaa, yhtä ja samaa kuvaa joka rutakkoon maailman tappiin saakka ja lopulta haukutaan kalat, kun eivät perkeleet ymmärrä toisen kalastustaitoja.

Vierailija
179/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RAUNO?

Vierailija
180/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RAUNO?

Ei ihan. Tiedät sitten kun useampi tän niminen ällötys tulee sun perään roikkumaan. Eikä luovuta vaikka sanot ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi