Hei naiset- Kertokaa minulle, että, miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?
Vastaavan naisia koskevan ketjun innoittamana haluan kysyä teiltä naisilta samaa, kuin tuossa naisia koskevassa ketjussa
Eli
Miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä, mutta tässä ketjussa NB on taas nähty, miten MIEHET EIVÄT KUUNTELE NAISIA, VAAN OLETTAVAT AUTOMAATTISESTI ETTÄ NAISET PITÄVÄT KOMEINA SELLAISIA MIEHIÄ, JOITA MIEHET ITSE PITÄVÄT KOMEINA JA JOITA ITSE IHAILEVAT!!!!
Esimerkiksi nämä bodarit, joita suurin osa naisista ei pidä KOMEINA, mutta kun miehet ihailevat lihaksia, niin kyllä silloin Naisten n pitää. Tai omaisuus ja varallisuus- kun se on miehille itselleen niin törkeä ja hieno ja ihailtava asia, niin kyllä naisetkin .....
Juuri näin. Olen aikani hakannut päätäni seinään ja yrittänyt puhua "omaan silmään komeasta", "puoleensavetävästä" jne, mutta ei auta.
Sinun täytyy ajatella asiaa miehen kannalta. Hän on koko ikänsä kuunnellut noita "ole oma itsesi" ja "omaan silmään komea" -juttuja. Hän on kokemusperäisesti todennut, ettei se toimi. Hän on myös nähnyt vierestä, kuinka se tietynlainen miesten arkkityyppi kerää "kaikkien" naisten huomion puoleensa. Hän on niin ikään huomannut, ettei geneettisten ominaisuuksiensa vuoksi voi kuulua siihen halutuimpaan miesten joukkoon. Silti testosteronin ja biologian ajamana motivaatio itsensä riittävän hyväksi tekemiseen on kova. Mutta mistä aloittaa? Mitä kehittää itsessään?
Kun sitten edellä kuvatun kaltainen mies lähtee suuntaa etsimään, ei hän todellakaan halua kuunnella niitä neuvoja, jotka hän on jo vuosia sitten ihan itse todennut toimimattomaksi.
Eli se mies haluaa jälleen kaikkien naisten huomion? ---
Samaa olen miettinyt. Jos metsästää kaikkia naisia, ei lopulta saa ketään. ---
Ilmeisesti se suurin ongelma on kyvyttömyys asettua toisen asemaan. Jos miehellä ei ole ketään tarjolla, haluaa hän tietenkin omien geeniensä puitteissa muuntautua sellaiseksi, että olisi viehättävä mahdollisimman suuren joukon silmissä. Tällä tavalla mahdollisuudet sen "yhden sopivan" löytymiseksi paranevat huomattavasti.
Nämä neuvot "pese hampaat, käy parturissa" ovat toki hyviä silloin, kun ollaan aivan alkeistasolla. Sitä paitsi noita varten ei ainakaan pitäisi joutua kysymään neuvoa keneltäkään. Mutta mitä tehdä sitten, kun on saavuttanut omien geeniensä puitteissa sen ehdottoman huipun, joka ilman lottovoittoa, kirurgin veistä ja anabolisia steroideja on saavutettavissa? Tähän kysymykseen se miesten valtaosa niitä ohjeita kaipaa, mutta eivät tietenkään koskaan saa.
Ainoa keino on lähteä ulkomaille. Itse valitsin suunnata kielitaitoisena maisterina idän sijasta länteen, ja onnistuin. Vastaavasti hyvä ystäväni väitöskirjaa tehdessään suuntasi itään, ja onnistui hänkin. Toinen kaverini AMK-papereidensa kanssa liikkui ihan EU:n sisällä, onnistui ja jäi sille tielleen.
Jokainen mies tietää kyllä viimeistään parikymppisenä, millainen hänen pitäisi olla. Naisten kasvaneiden vaatimusten vuoksi vain alati pienenevä joukko miehiä pystyy näihin vaatimuksiin vastaamaan. Ylivoimainen enemmistö jää joko kokonaan ulkopuolelle ruikuttamaan, joutuu tyytymään itseään huomattavasti kehnompaan naiseen tai suuntaa ulkomaille. Ne parhaat ylijäämämiehet toki suuntaavat ulkomaille, koska siihen vaaditaan juurikin niitä sosiaalisia taitoja, varallisuutta, kielitaitoa ja kykyä ottaa elämä omiin käsiin.
Tätä minä, 28-vuotias nätti ja urheilullinen maisterinainen arvostan miehissä ja tällainen on oma avomieheni:
- Komeus. Osittain synnynnäistä, osittain voit vaikuttaa itse. Oma mieheni on 178 cm ja urheilullinen (on sopusuhtaisesti lihasta, vaikka myös vatsaa), pukeutuu hyvin (hanki mieluummin kahdet hyvin istuvat ja laadukkaat housut kuin kymmenet halvat), laittaa hiuksiaan (ei mitään junttia hyppyriä tai ananasta, vaan tyylikäs 2020-luvun hiustyyli), huolehtii ihostaan sekä pitää lyhyttä ja kivasti muotoiltua partaa
- Ystävällisyys ja muiden huomioon ottaminen. Omassa miehessäni viehätti hänen ystävällisyytensä muita kohtaan. Ei katkeria kommentteja, rasistisia vitsejä tai vittuilua. Jos olemme vaikka ystävien mökillä, niin auttaa ruoanlaitossa ja siivouksessa. Jos joku ujompi jää keskustelusta ulkopuolelle, niin mieheni pyrkii aina ottamaan hänet mukaan. Mieheni on ystävällinen ihan kaikille. Rumille, kauniille, nuorille, vanhoille, maahan___muuttajille, kerjä__läisille, roskakuskeille, vuokranantajalle jne. Ei koe olevansa ketään ylempi.
- Älykkyys. Tämä on valitettavasti synnynnäistä, mutta jos olet vähemmän älykäs, niin kannattaa etsiä samantasoisia naisia. Harva kestää itseään tyhmempää parisuhteessa.
- Hyvä itsetunto, tai jos on huono niin ainakin peittelee sitä ja yrittää kehittää sitä. Mikään ei ole kamalampaa kuin itsesäälissä vellova itseään vihaava ihminen. "Mitä sä näät mussa ku oon niin ruma", tällaista ei halua kukaan kuulla. Jos ajattelet itsestäsi negatiivisesti, pidä ajatukset omana tietonasi.
- Uskollisuus ja katse ei harhaile liikaa. Mikään ei ole juntimpaa kuin varattu mies, joka läähättää muiden perään. Katsoa saa, mutta hienovaraisesti ja mielellään vain yksin ollessa. Jos olet tapailukumppanisi kanssa piknikillä, niin keskity häneen, älä ympärillä oleviin muihin naisiin.
- Rehellisyys. Valheista jää aina kiinni.
- Positiivisuus. Iso osa suomalaisista on negatiivisia valittajia. Jos suhtaudut elämään toiveikkaasti ja positiivisesti, olet heti kiinnostavampi ja seurassasi on mukavampaa olla.
- Päihteiden kohtuukäyttö. En katselisi miestä joka vetäisi kännit joka viikonloppu (ellei ole 20-vuotias).
- Haluaa tehdä asioita yhdessä tyttöystävän kanssa. Moni mies haluaa vain pelata yksin kotona, kun taas monet naiset haluavat käydä lenkillä tai museoissa miehensä kanssa. Jos olet kiinnostunut yhteisestä tekemisestä ja sitoudut löytämään jotain joka kiinnostaa molempia, olet jo voitolla.
- Vastuun ottaminen. Aikuinen mies kantaa vastuunsa esim. lapsista. Jos hankitte lapsia, hoida niitä 50 %. Se ei ole aina kivaa, mutta ei se ole naisestakaan. Elämä ei ole aina kivaa ja omista päätöksistä pitää kantaa vastuu
Jätä kaikki päteminen huonommille. Sen oikeasti alfan ei tarvitse enää yrittää näyttää kenellekään mitään, asema on ihan itsestäänselvä. (Törmäsin pari päivää sitten sellaiseen kokkishowhun että vieläkin hävettää.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, kun vertaa tätä ketjua tuohon miesten vastaavaan ketjuun niin suurin osa näistä kommenteista koskee miehen persoonaa, arvoja, käyttäytymistä. Kumma juttu kun ei naiset nosta esille varallisuutta tai pituutta tai miehen leukaperiä tai menestystä?!?!
Tämä johtuu siitä yksinkertaisesta asiasta, että se mitä naiset sanovat haluavansa ei ole lainkaan sama asia kuin se, mihin he oikeasti reagoivat positiivisesti miehen tullessa tarjolle. Ja kaikkia yli 15-vuotiaita miehiä tietysti kiinnostaa ennen kaikkea se, mitä nainen TEKEE eikä suinkaan se, mitä nainen SANOO.
Edellä kuvattu johtaa siihen havaintoon, jonka jokaisen miehen tulisi tietää viimeistään 17-vuotiaana: naiselta itseltään ei pidä kysyä, mistä he viehättyvät. Kalastamisen salat kertoo kalastaja, ei kala. Metsästyksen salat kertoo metsästäjä, ei riistaeläin.
Minun mies on intohimoinen kalastaja, hän tietää tarkalleen, missä kalat milloinkin liikkuvat ja millä syvyydellä eri säällä. Silti kalat päättävät käyvätkö pyydykseen vai eivät. Kun kala ei ole syönnillä, siinä ei auta vaikka mies tanssisi ripaskaa vetten päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä, mutta tässä ketjussa NB on taas nähty, miten MIEHET EIVÄT KUUNTELE NAISIA, VAAN OLETTAVAT AUTOMAATTISESTI ETTÄ NAISET PITÄVÄT KOMEINA SELLAISIA MIEHIÄ, JOITA MIEHET ITSE PITÄVÄT KOMEINA JA JOITA ITSE IHAILEVAT!!!!
Esimerkiksi nämä bodarit, joita suurin osa naisista ei pidä KOMEINA, mutta kun miehet ihailevat lihaksia, niin kyllä silloin Naisten n pitää. Tai omaisuus ja varallisuus- kun se on miehille itselleen niin törkeä ja hieno ja ihailtava asia, niin kyllä naisetkin .....
Juuri näin. Olen aikani hakannut päätäni seinään ja yrittänyt puhua "omaan silmään komeasta", "puoleensavetävästä" jne, mutta ei auta.
Sinun täytyy ajatella asiaa miehen kannalta. Hän on koko ikänsä kuunnellut noita "ole oma itsesi" ja "omaan silmään komea" -juttuja. Hän on kokemusperäisesti todennut, ettei se toimi. Hän on myös nähnyt vierestä, kuinka se tietynlainen miesten arkkityyppi kerää "kaikkien" naisten huomion puoleensa. Hän on niin ikään huomannut, ettei geneettisten ominaisuuksiensa vuoksi voi kuulua siihen halutuimpaan miesten joukkoon. Silti testosteronin ja biologian ajamana motivaatio itsensä riittävän hyväksi tekemiseen on kova. Mutta mistä aloittaa? Mitä kehittää itsessään?
Kun sitten edellä kuvatun kaltainen mies lähtee suuntaa etsimään, ei hän todellakaan halua kuunnella niitä neuvoja, jotka hän on jo vuosia sitten ihan itse todennut toimimattomaksi.
Ilmeisesti se suurin ongelma on kyvyttömyys asettua toisen asemaan. Jos miehellä ei ole ketään tarjolla, haluaa hän tietenkin omien geeniensä puitteissa muuntautua sellaiseksi, että olisi viehättävä mahdollisimman suuren joukon silmissä. Tällä tavalla mahdollisuudet sen "yhden sopivan" löytymiseksi paranevat huomattavasti.
Nämä neuvot "pese hampaat, käy parturissa" ovat toki hyviä silloin, kun ollaan aivan alkeistasolla. Sitä paitsi noita varten ei ainakaan pitäisi joutua kysymään neuvoa keneltäkään. Mutta mitä tehdä sitten, kun on saavuttanut omien geeniensä puitteissa sen ehdottoman huipun, joka ilman lottovoittoa, kirurgin veistä ja anabolisia steroideja on saavutettavissa? Tähän kysymykseen se miesten valtaosa niitä ohjeita kaipaa, mutta eivät tietenkään koskaan saa.
Ainoa keino on lähteä ulkomaille. Itse valitsin suunnata kielitaitoisena maisterina idän sijasta länteen, ja onnistuin. Vastaavasti hyvä ystäväni väitöskirjaa tehdessään suuntasi itään, ja onnistui hänkin. Toinen kaverini AMK-papereidensa kanssa liikkui ihan EU:n sisällä, onnistui ja jäi sille tielleen.
Jokainen mies tietää kyllä viimeistään parikymppisenä, millainen hänen pitäisi olla. Naisten kasvaneiden vaatimusten vuoksi vain alati pienenevä joukko miehiä pystyy näihin vaatimuksiin vastaamaan. Ylivoimainen enemmistö jää joko kokonaan ulkopuolelle ruikuttamaan, joutuu tyytymään itseään huomattavasti kehnompaan naiseen tai suuntaa ulkomaille. Ne parhaat ylijäämämiehet toki suuntaavat ulkomaille, koska siihen vaaditaan juurikin niitä sosiaalisia taitoja, varallisuutta, kielitaitoa ja kykyä ottaa elämä omiin käsiin.
Niin, kun sinä vielä ymmärtäisit, että se ulkonäkö ei ole loppupelissä se tärkein, vaan luonne ratkaisee. En voi kuvitella, ettetkö olisi koskaan koko ikänäsi päässyt edes kertalleen keskusteluyhteyteen naisen kanssa. Jos joka kerta homma päättyy kuitenkin alkuunsa, kannattaa miettiä, millainen se oma luonne on ja millaiset ne keskusteluvalmiudet - millaisen kuvan annat itsestäsi ihmisenä avattuasi suusi. Jos mielestäsi ole fiksu, toiset huomioiva, kuuntelemaan kykeneväinen ja pystyt keskutelemaan myös muusta kuin vain itseäsi eniten kiinnostavista asioista, kannattaa seuraavaksi pohtia, millaisia naisia lähestyt. Eli kannattaisiko ehkä etsiä sitä potentiaali pitempiaikaistakin kumppania jollain tapaa erityyppisten naisten joukosta - avartaa sitä omaa katsantokantaa ja ehkä muuttaa niitä kriteereitä, joita tietoisesti tai alitajuisesti sille elämänsä naiselle on asettanut.
Tärkein on mun mielestä, että hyväksyy ittensä, ei tarvii ottaa niin vakavasti itteänsä. Kaikissa on virheitä.
Jos on kertakaikkiaan niin ruma, että mikään hiustyyli tai treenattu kroppa ei pelasta, niin kannattaa suosiolla olla yrittämättä kauniita naisia. Silloin kannattaa keskittyä niihin vähemmän kauniisiin naisiin. Varsinkin itseään laittavat naiset eivät huoli rumaa miestä. Joku luonnonkaunis humanistinainen saattaa huoliakin, mutta Sara Siepin tai Sofia Belorfin näköiset hyvin laitetut naiset eivät missään tapauksessa, ellet sitten ole rikas. Jos nainen on hyvin kiinnostunut omasta ulkonäöstään, niin hän on todennäköisesti kiinnostunut myös miehen ulkonäöstä.
-Urheilullinen kroppa
-Mieti tarkasti mitkä vaatteet ja mikä kampaus sinulle sopii mutta koita näyttää siltä ettet ole niitä miettinyt
-Intohimo. Siihen kuuluu omistautumista, tavoitteellisuutta ja kuria. Sinulla on se jokin tärkeä juttu elämässäsi etkä kuluta kaikkea aikaa sohvalla kaljaa kitaten.
-Olet persoona muttet kuitenkaan mikään teatteri klovni. Maailmankatsomuksesi on selkä muttet tuputa sitä muille tai hyökkää muita vastaan. Osaat arvostaa muitakin katsomuksia ja arvoja kuin omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jokainen mies ei tiedä viimeistään parikymppise, millainen hänen pitäisi olla. Parikymppisenä osa miehistä kyllä on jo oppinut, millaisia toiset miehet kuvittelevat, että miehen pitäisi naisten mielestä olla ja sitten yrittävät sellaisiksi muuttua - vain päätyäkseen vauvapalstalle ihmettelemään, mitä pitäisi tehdä, kun ei kelpaa.
Löydä itsesi, ja sen jälkeen, ole oma itsesi. Vain sillä tavalla voit löytää itsellesi kumppanin, jonka seurassa oikeasti viihdyt ja joka viihtyy sinun seurassasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kertakaikkiaan niin ruma, että mikään hiustyyli tai treenattu kroppa ei pelasta, niin kannattaa suosiolla olla yrittämättä kauniita naisia. Silloin kannattaa keskittyä niihin vähemmän kauniisiin naisiin. Varsinkin itseään laittavat naiset eivät huoli rumaa miestä. Joku luonnonkaunis humanistinainen saattaa huoliakin, mutta Sara Siepin tai Sofia Belorfin näköiset hyvin laitetut naiset eivät missään tapauksessa, ellet sitten ole rikas. Jos nainen on hyvin kiinnostunut omasta ulkonäöstään, niin hän on todennäköisesti kiinnostunut myös miehen ulkonäöstä.
Olen naisena eri mieltä tausta-ajatuksesta kommentissasi. Minä sanon, että jos haluaa kauniin naisen, pitää hakea niin kauan, että sellaisen saa. Nuo on ihan totta, mitä sanoit, eli ulkonäkökeskeiset, laitetut naiset erittäin todennäköisesti hakevat näyttävää miestä, mutta jos sellaisen oikeasti haluaa niin ei pidä tyytyä vähempään. Kukaan nainen ei halua olla se, johon tyydytään kun ei saatu saraa tai sofiaa. Jos klassisen kaunis ulkonäkö tai viimeisen päälle timmi kroppa on seurustelu- ja seksikumppanin olennaisin ominaisuus niin silloin pitää etsiä sellainen, jolta ne löytyvät.
Laihduta, jos olet lihava tai ylipainoinen. Lopeta tupakointi ja vähennä alkoholin juomista. Tee sinua kiinostavia asioita. Pidä itsestäsi huolta ja paranna itsetuntoasi. Kuuntele naista ja ole kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään. Naiset arvostavat korkeaa koulutusta ja hyväpalkkaista työtä/asemaa.
Päihteet pois
Parisuhdetaitojen opettelemista
Ihmisenä kehittymistä
Toisen asemaan asettumisen opettelemista
Kotitöiden tekeminen
Ruoanlaittotaidot
Jos perhe suunnitelmissa niin lastenhoitotaidot
Keskuste parisuhdeongelmista oman kumppanin, ei miespuolisten kavereiden kanssa.
Vastuu
Rehellisyys (ei ilkeys)
Luotettavuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se mies haluaa jälleen kaikkien naisten huomion? Sille ei riitä, että löytyy se yksi ihana nainen, joka rakastuu hänen hiuspyörteeseensä tai valloittavaan hymyynsä tai hurmaavaan luonteeseensa? MOT.
Kerro minulle: ovatko ihan oikeasti kaikki tuntemasi parisuhteessa olevat miehet niitä arkkityyppisiä miehiä? Et tunne yhtään muunlaista miestä, joka olisi parisuhteessa? Ja kaikilla tuntemillasi naisilla on seurustelukumppanina tai puolisona arkkityyppinen mies? Ole rehellinen, kun vastaat.[/quote
Samaa olen miettinyt. Jos metsästää kaikkia naisia, ei lopulta saa ketään. Olisin minäkin ollut aika onneton, jos olisin ruvennut miettimään "Tietynlaista naisen arkkityyppiä, joka kerää kaikkien miesten huomion puoleensa". Onhan näitä kaunottaria joiden ympärillä pörrätään, mutta miksi edes haluaisin itselleni näitä miehiä, jotka selvästi viehättyy arkkityyppi-kaunottarista, kun itse en sellainen ole?
Jokaiselle löytyy itselle sopiva, ja siinä vaiheessa ei todellakaan olisi eduksi, jos 100% kaikista muistakin haluaa nimenomaan sen saman itselleen. Ei ole edes mahdollinen yhtälö, kaikki ei voi saada samaa. Niin siinä kävi, että minullekin se sopiva löytyi, eikä hänen ympärillään kaikki muut naiset pörränneet :)
Tsemppiä ap, ole hyvällä itsetunnolla oma itsesi niin löydät itsellesi sopivan <3
Miesten naismaku on paljon vaihtelevampi kuin naisten miesmaku. Miehillä löytyy jopa fetissejä vaikka kuinka kummallisiin asioihin. Voit olla varma, että jos on olemassa joku kehon poikkeama tai kauneusvirhe, jota löytyy vaikka 5 prosentilla naisista, niin löytyy myös miehiä, joilla on fetissi siihen. Samaan aikaan melkolailla kaikki naiset kaipaavat jotain niistä muutamasta suositun miehen arkkityypistä, joita voidaan havaita.
Ystävällisyys ja ihmisten kohtelu. Edelleen välillä tulee aikuisia miehiä jotka esimerkiksi porukassa nälvivät ja piilov.. ttuilevat. Jälkeenpäin tulee viestiä jotain kautta että kyseinen ihminen onko kysellyt oletko varattu tai muuta.
Hanki kaulukset. Oikeasti. Nopein tapa muuttaa habitusta. Virttynyt musta bändipaita hittoon ja kauluspaita tilalle. Enkä nyt puhu mistään ruutuflanellista enkä vetoketjullisesta fleecestä.
Sanotaanko vaikka, että naisten inhokit ovat tupakointi, liiallinen ryyppääminen ja lihavuus. Pieni ylipainokin voi mennä, mutta lihavuus on monelle naiselle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, jos olet lihava tai ylipainoinen. Lopeta tupakointi ja vähennä alkoholin juomista. Tee sinua kiinostavia asioita. Pidä itsestäsi huolta ja paranna itsetuntoasi. Kuuntele naista ja ole kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään. Naiset arvostavat korkeaa koulutusta ja hyväpalkkaista työtä/asemaa.
Tasoteoriaketjuissa aina väitetään, että naisten tärkeimmistä kriteereistä miehen valinnassa ei ole tämän rahat ja asema, mutta tässä se taas näkyy, mikä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se mies haluaa jälleen kaikkien naisten huomion? Sille ei riitä, että löytyy se yksi ihana nainen, joka rakastuu hänen hiuspyörteeseensä tai valloittavaan hymyynsä tai hurmaavaan luonteeseensa? MOT.
Kerro minulle: ovatko ihan oikeasti kaikki tuntemasi parisuhteessa olevat miehet niitä arkkityyppisiä miehiä? Et tunne yhtään muunlaista miestä, joka olisi parisuhteessa? Ja kaikilla tuntemillasi naisilla on seurustelukumppanina tai puolisona arkkityyppinen mies? Ole rehellinen, kun vastaat.[/quote
Samaa olen miettinyt. Jos metsästää kaikkia naisia, ei lopulta saa ketään. Olisin minäkin ollut aika onneton, jos olisin ruvennut miettimään "Tietynlaista naisen arkkityyppiä, joka kerää kaikkien miesten huomion puoleensa". Onhan näitä kaunottaria joiden ympärillä pörrätään, mutta miksi edes haluaisin itselleni näitä miehiä, jotka selvästi viehättyy arkkityyppi-kaunottarista, kun itse en sellainen ole?
Jokaiselle löytyy itselle sopiva, ja siinä vaiheessa ei todellakaan olisi eduksi, jos 100% kaikista muistakin haluaa nimenomaan sen saman itselleen. Ei ole edes mahdollinen yhtälö, kaikki ei voi saada samaa. Niin siinä kävi, että minullekin se sopiva löytyi, eikä hänen ympärillään kaikki muut naiset pörränneet :)
Tsemppiä ap, ole hyvällä itsetunnolla oma itsesi niin löydät itsellesi sopivan <3
Miesten naismaku on paljon vaihtelevampi kuin naisten miesmaku. Miehillä löytyy jopa fetissejä vaikka kuinka kummallisiin asioihin. Voit olla varma, että jos on olemassa joku kehon poikkeama tai kauneusvirhe, jota löytyy vaikka 5 prosentilla naisista, niin löytyy myös miehiä, joilla on fetissi siihen. Samaan aikaan melkolailla kaikki naiset kaipaavat jotain niistä muutamasta suositun miehen arkkityypistä, joita voidaan havaita.
Ja sinä ajattelet, että se fetissin omaava mies on juuri sellainen, josta se nainen puolestaan kiinnostuu.
Mutta eipä näihin kannata vastata kuin "ok".
Jaahas, tässä se taas tuli. Sinä ja ilmeisesti kaikki muutkin ketjuun vastanneet miehet haluatte paljon irtoseksiä, kun minä ja moni muu ketjuun vastannut nainen on koko ajan puhunut parisuhteista. Teidän mielestä määrä korvaa laadun, minusta taas yksi hyvä riittää koko iäksi.