Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten meni viimeisin työhaastattelusi?

Eiootodellista
04.06.2020 |

Tässä odottelen työhaastattelukutsua.. Mielelläni luen teidän kokemuksia, eli kertokaa siitä viimeisimmästä työhaastattelusta.. Miten meni? Saitko paikan vai et?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut paikkaa. Ei se haittaa. Onhan noita kaloja meressä. Uutta matoa koukkuun vaan.

Vierailija
2/50 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on niiin pitkään ollut yksin irti elämästä etttei täällä päällä tälläsenään oikein mennä vielä minnekkään haastatteluihin takkiaukisena. Kuntouttavassa hakemasssa spurttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni, sain paikan. Sitten työantaja kuoli ennen kuin ehdin aloittaa.

Eiku uutta haastattelua varaamaan.

Vierailija
4/50 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, sain paikan. Sain seuraavalla viikolla kaksi muutakin hakemaani paikkaa, joista piti kieltäytyä.

Vierailija
5/50 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin myöhästyä ja vähän hermostuin matkalla. Olin kuitenkin paikalla juuri ajoissa. Haastattelu meni hyvin. Työ vaikutti hyvälle. Olisin saanut työn mutta eivät olisi maksaneet palkkatoiveeni mukaista palkaa. Toive oli ihan asiallinen. En ottanut työtä vastaan. Ei ole harmittanut, aikaa ja ammattitaitoa ei pidä myydä alihintaan.

Vierailija
6/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin meni. Sain sen työpaikan.

Vierailija
7/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Siitä on nyt vuosi, ja olen saanut jo palkankorotuksenkin neuvoteltua.

Vierailija
8/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin haastattelu, sitten pyysivät hetken odottamaan, keskustelivat yrityskummin ja mukana olleen työntekijän, jonka korvaajaksi menin - kun hän jäi eläkkelle - 5 minuuttia. Tämän jälkeen kysyttiin, olenko valmis ottamaan paikan vastaan ja sanoin että joo, työsopimus allekirjoitettavaksi, se oli jo tulostettu ennen haastattelua, niin varmoja tuntuivat minusta olleen. Näin mikroyrityksessä, jossa piti olla alan koulutus, että hommaa yleensä saa tehdä. Hyvin menee, lähden sitten kun firman toiminta loppuu. Eläkefirma tämä ei ole työnantajan iän vuoksi, ellen sitten kuulu yrityskauppaan ehtona.

Vierailija
9/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän se meni, silloin 17 vuotta sitten. Samassa paikassa edelleen.

Vierailija
10/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut paikkaa, vaikka minulla oli sekä koulutus että pitkä kokemus. Kaikesta huomasi, että haastattelijoiden mielestä olin liian vanha.

Paikan sai nuori opiskelijatypykkä.

Vierailija
11/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain paikan ja olen jo yli viisikymppinen😊

Vierailija
12/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni, sain paikan. Elämäni eka 2-vaiheinen haastattelu. Ensin videohaastattelu, joka oli tuskaa. Yksi ilta meni viiteen kysymykseen vastauksien tallentamisessa. Toisen vaiheen perinteinen 3 vastaan 1 -kasvotusten tilanne oli lasten leikkiä sen jälkeen.

Vierailija
13/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, joka kymmenes sai eli hakijoita paljon. En nukkunut edellisemä yönä juurikaan, joten en ollut terävimmilläni.

Vierailija
14/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha ja raihnainen, ei tullut paikkaa, eikä edes sijaisuuksia. Yritetään vain nyt sinnitellä eteenpäin pätkillä ja hyväksytään tosiasia, että tätä seuraavat kymmenen vuotta, että eläke korjaa aikanaan pois.

Vierailija
15/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin yhden hakemuksen, kolmen haastattelukierroksen jälkeen sain paikan. Aina ei ole mennyt lainkaan näin kivuttomasti.

Vierailija
16/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma erotuin edukseni. Sain paikan.

Vierailija
17/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilut 3 vuotta sitten (keväällä) ollut edellinen haastattelu johti siihen, että aika lailla tasan 3 v sitten allekirjoittelin työsopimusta.

Vierailija
18/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin haastattelu on ollut 3 vuotta sitten. Minulta ei oikein kyselty mitään. Haastattelija (firman omistaja) mietti ääneen mitä pitikään kysellä ja toinen esimies oli samoin että eiköhän tässä kaikki ollut. Luulin että en saisi paikkaa, mutta tässä sitä edelleenkin ollaan vakituisessa työssä.

Vierailija
19/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin työhaastatteluni oli, kun olin pyrkimässä nykyiseen työpaikkaani harjoittelijaksi 90-luvulla. Sen jälkeen olen saanut vakipaikan ja ajautunut hommasta toiseen ilman haastatteluja.

Vierailija
20/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työpaikan, vaikka se tapahtui varmaankin säälistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme