Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen nelikymppistä naista, joka liikkuu paljon, mutta ei pysy hoikkana

Vierailija
04.06.2020 |

Pyöräilee, juoksee, kävelee monta kertaa viikossa jos ei päivittäin. Niin, että miksi hän ei kuitenkaan näytä hoikalta? Jos vertaan moneen muuhun tuntemaani naiseen, niin on selvästi isompi heitä. Nämä muut naiset liikkuvat vähemmän.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ihmettelet. Niin me ihmiset katsos ollaan erilaisia.

Itseäni ärsyttää suunnattomasti että minun oletetaan kokoni takia olevan sohvaperuna. Ihmetellään kun selviää että meillä se sohvaperuna on normaalipainoinen mies. Syödään samalla lailla. Käyn salilla, lenkillä ja joogaan. Mies hurauttaa lähikauppaankin autolla, minä kävelen.

t. nelikymppinen liikunnallinen nainen kokoa 48

Vierailija
2/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida tietää. Joko on lihaksikas, tai syö liikaa, tai on roteva rakenteeltaan jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä yhtään miten hän syö.

Vierailija
4/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sitä joka syö ja juo enemmän kuin kuluttaa? Itse ihmettelen ihmisiä, joiden mielestä voi syötä ja juoda mitä tahansa kuinka paljon tahansa eikä pitäisi lihoa, jos jonkun verran harrastaa liikuntaa.

Vierailija
5/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme tuo on? Liikun 7-10 tuntia viikossa. Tämä kuluttaa kaloreita ehkä n. 3000 kcl viikossa.

Syön jopa pääsääntöisesti terveellisesti.

Viikonlopun herkuttelut ja "kahvipulka" silloin tällöin saa nuo kalorit liikkumisesta hyvin äkkiä ylittymään.

Kenties olen juuri se nainen josta teit aloituksen, mutta on meitä monia muitakin.

Vierailija
6/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ihme tuo on? Liikun 7-10 tuntia viikossa. Tämä kuluttaa kaloreita ehkä n. 3000 kcl viikossa.

Viikonlopun herkuttelut ja "kahvipulka" silloin tällöin saa nuo kalorit liikkumisesta hyvin äkkiä ylittymään.

Kenties olen juuri se nainen josta teit aloituksen, mutta on meitä monia muitakin.

Niinpä! tuo kulutettu 3000 kaloria melko helposti syöty yhdessä leffahetkessä.

Vierailija
7/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvinkin olla päivän lähes syömättä, kun makoilen sohvalla, jos käyn lenkkeilemässä 1-2 tuntia nälkä on kova. Raskaampi liikunta esim. Juoksu tai lihaskunto tuntuu ruokahalussa vielä seuraavanakin päivänä.

Olisin ehkä hoikka, jos en liikkuisi, mutta kroppa ei voisi lainkaan hyvin.

T. Muhkea muija

Vierailija
8/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmekymppinen ja liikun paljon, mutta paino senkun nousee. Syön paljon ja usein, ja rakastan herkkuja. Minusta ihan selkeä yhtälö.

Vierailija
9/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kahvipulka?

Vierailija
10/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin normi M-kokoinen joka liikkuu paljon. Ei ole tarkoituskaan kuivan kesän oravalle näyttää! Lähinnä oman hyvänolon vuoksi liikun ja tykkään luonnosta. Kaikkea nämä "pirkot" täällä pohtii.

Vierailija
11/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kahvipulka?

Mitä luultavimmin autocorrectin versio kahvipullasta. t. eri

Vierailija
12/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan erilaisia. Ystäväni on 175/90, aina liikkunut. Minä 178/65, aina inhonnut liikuntaa. Näin se vaan on, so what.

Vierailija
13/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta kuluttaa kaloreita oikeasti masentavan vähän. Jos vaikka kuusi tuntia crossfittiä viikossa keski-intensiteetillä kuluttaa n. 500 kcal/tunti, se tekee 3000 kcal/viikko. Ja sitten kun katsotaan, että 

- Kotipizzan mozzarellapizza, 1000 kcal

- 100 g leipäjuustoa, 300 kcal

- pieni pussillinen linssisipsejä 500 kcal

- kermaviiliin tehty dippi 250 kcal

- Remix-pussi 1225 kcal

Onko tuo koko viikon aikana ihan tajuton määrä "ylimääräistä" ruokaa? Ei mun mielestä. Mutta yhtään enempää ei tuo liikuntamäärä anna periksi syödä.

Vierailija
14/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy yli 1000kcal ja muuta vastaavaa. En ihmettele lihavuutta.

Vierailija
15/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalio on paljon tärkeämpi, kuin liikunta laihduttamisen kannalta. Korostaisin kuitenkin, että kaikki ovat yksilöitä niin nälän tunteen, ruokahalun kuin aineenvaihdunnankin osalta. urheilu on aina hyvä ihmiselle koosta riippumatta.

Vierailija
16/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon, mutta silti ylipainoa on 10 kg.  Syy löytyy peilistä. Pidän hyvästä ruoasta liikaa.

Vierailija
17/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole rakenteeltaan "siroja" tai sellaisia, että vyötärö erottuu selvästi tai on pitkät sääret. Useat suomalaiset naiset ovat sellaisia "painijan näköisiä" että on tanakampi rakenne. Ei se tanakkuus häviä vaikka kuinka liikkuisi ja pysyisi normaalipainossakin. 

Vierailija
18/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kahvipulka?

Kahvia juodaan talvella puolalaisessa pulkassa. Pulka vrt polka.

Vierailija
19/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun paljon, mutta silti ylipainoa on 10 kg.  Syy löytyy peilistä.

Aivan, niin minullakin! Peilin syy! Olen nähnyt sellaisiakin peilejä Linnanmäellä, missä näytän oikean painoiselta!

Vierailija
20/26 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs ihmettelet 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän