Kokemuksia lasten istuttavasta perävaunusta polkupyörään?
Hankaloituuko ajaminen/ohjaaminen huomattavasti? Kuinka kauan on ollut käytössä, minkä ikäiset lapset vielä mahtuu sellaiseen? Oliko investoinnin arvoinen?
Kommentit (5)
Minulla ollut käytössä noin 2 vuotta. Kahden istuttava, mutta yksi lapsi vain kyydissä.
Ei ole ollut raskas pyöräillä, meillä tosin kylällä suurimmaksi osaksi tasaista.
Takana "takakontti" johon mahtui 2 kassia ruokaostoksia. Taapero istui tyytyväisenä kyydissä ja viereen mahtui pehmolelukin istumaan.
Tosi hyvä ostos. Olen välillä käyttänyt vaikka lapsi ei ole ollut mukana - saa ruokaostokset ja matkatavarat hyvin kyytiin.
Muistaakseni oli joju 130€ XXL:stä. Hyvin on pelittänyt :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut käytössä noin 2 vuotta. Kahden istuttava, mutta yksi lapsi vain kyydissä.
Ei ole ollut raskas pyöräillä, meillä tosin kylällä suurimmaksi osaksi tasaista.
Takana "takakontti" johon mahtui 2 kassia ruokaostoksia. Taapero istui tyytyväisenä kyydissä ja viereen mahtui pehmolelukin istumaan.Tosi hyvä ostos. Olen välillä käyttänyt vaikka lapsi ei ole ollut mukana - saa ruokaostokset ja matkatavarat hyvin kyytiin.
Muistaakseni oli joju 130€ XXL:stä. Hyvin on pelittänyt :)
Kiitos tästä vastauksesta, kuulostaa kyllä hyvältä! :) AP
Itselleni paras ostos ikinä, helppo kulkea 2 ja 4v lasten kanssa kun etäisyydet puistoihin ja kauppoihin noin 3km. Kärryyn taakse mahtuu heittämällä ruokakassit ja lelut ja kaupassa helppo käydä kun kärrystä saa tehtyä rattaat kun ne irrottaa pyörästä(ainakin tässä mallissa on etupyörä myös joka on lukittu yläasentoon ajon ajaksi) Ajo hieman raskaampaa kuin ilman kärryä, ei muuten erikoisempaa. Kannattaa hieman panostaa kärryyn ja ostaa vaikka hintahaarukasta 200-500e.
Jos on hyvässä kunnossa, kannattaa ehdottomasti ostaa. Se on todella kiva, ja jopa välttämätön, jos ei ole autoa.
Kovat jalkalihakset saa mammalla olla!