Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
17-vuotiaana. Sama jo yli 30 vuotta.
12 vuotiaana. Hän oli 13. Hän kuoli 26 vuotoaana jo 37 sitten mutta rakkaus elää.
21 ja 23 vuotiaana. Lapseni ovat suurimmat ja maerkittävimmät rakkauteni, vaikka ei romanttisessa mielessä. Seuraavaksi suurimman tapasin syntyessäni, eli isäni on kolmas merkittävä rakkauteni, ei romanttisesti hänkään.
Romanttisessa mielessä suurin rakkauteni on ehkä ollut ensirakkaus 14 vuotiaana, pelkkiä hyviä muistoja siitä kahden kuukauden huumasta, kun pussailtiin ja kuljettiin käsikädessä
48-vuotiaana, kestänyt 14 vuotta ja jatkuu...
26-vuotiaana. Nyt 10 vuotta myöhemmin tunnen edelleen samalla tavalla, hän on elämäni suurin ja merkittävin rakkaus, inspiraationi ja motivaationi lähde. Valitettavasti tunne ei ole molemminpuolinen.
Olin 29-vuotias. Valitettavasti suhde ei kestänyt, ja nyt olen ollut 10+ vuotta yksin.
14 vuotiaana oli ensirakkaus. Naimisiinkin mentiin, mutta kun lapsi syntyi mies muuttuiväkivaltaiseksi. Erohan siitä tuli. En usko, että koskaan enää tule tuntemaan sellaista rakkautta. Ikää on jo 46 vuotta. On ollut pitempiä 1-2 vuoden suhteita, mutta ei sitä rakkaudenhuumaa.
Olin 26 vuotias kun otin kaupungilta vaimoni bemarin kyytiin nyt olen 51v ja se istuu siinä vieläkin
25 ja 27 vuotiaana kun lapseni syntyivät. Se rakkaus on merkittävin ja pitkäikäisin ja olisin valmis kuolemaan lasteni puolesta hetkeäkään epäröimättä.
20 vuotiaana ja edelleen ollaan yhdessä. Liian ronkeli ei voi olla. Muuten jää luu käteen. Kaikissa meissä on hyvät ja huonot puolet. Tietysti jos enemmän huonoja puolia niin yhteiselo ei toimi.
En koskaan kun olin narsistin uhrina 32v. Onneksi oli 4v kihloissa ennen sitä.311
21v. Ollaan edelleen onnellisia yhdessä 34 vuoden jälkeen.
Mutta tätini tapasi miehensä vasta 48v. Liitto kesti miehen kuolemaan asti lähes 20 vuotta.
49-vuotiaana. Kolahti ja kovaa. Mutta mies ei ole suomalainen. Miten ihmeessä voi asian ratkaista, kun mulla vielä 1 alaikäinen lapsi?
Noin 4-vuotiaana.