Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
17-v, 18-v ja naimisiin 23 v (mutta se ei kyllä ollutkaan sitten mitään muuta kuin pitkä liitto, josta lapset...). Nyt 43 ja kutkuttaisi, josko olisi THE aika. <3
22v mutta nyt mietin eroa. Merkittävin silti koska avioliitto ja lapset.
13 tai 14v (en enää muista, olen jo 47)
Ollaan naimisissa.
Ensimmäisen 23-vuotiaana kun ensimmäinen lapseni syntyi. Myöhemmin sitten vielä toisen,yhtä merkittävän.
Ja he ovat edelleen kanssani. Elämäni tarkoitus.
41 vuotiaana, juuri eronneena. Hän on nyt aviomieheni.
44-vuotiaana. Olemme nyt olleen yhdessä vuodesta 2013 ja muutimme yhteen 3 vuoden seurustelun jälkeen.
Syntyessäni. Äiti on merkittävin rakkauteni joskaan ei välttämättä suurin. Rakkautta on mahdotonta laittaa asteikolle. Mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
14v. En saanut häntä koskaan.
N 38
Suunnilleen noin minullakin
M55
15 ja 20 vuotiaana. Minulla oli aina mielessä, että etsin vaimomateriaalia. Kriteerit ovat aina olleet korkealla. Vaatii myös onnea, että tapaa ihmisen, jota pitää itse kiinnostavana ja tunne on molemminpuolinen. Kotona en olisi ikinä törmännyt keneenkään. Onneksi oli olemassa limudiscot ja baarit. Pitää olla menossa monessa paikassa, että näkee tai kohtaa tarpeeksi ihmisiä. Mitä enemmän näkee sitä paremmat mahdollisuudet on löytää se oikea. Nuorena kannattaa iskeä kiinni.
22-vuotiaana. Kihloihin 23-vuotiaana. Naimisiin 24-vuotiaana. Tänä vuonna 20-vuotishääpäivä.
16 v. eli lukion ekalla. Nyt on 25 yhteistä onnellista vuotta takana.
Nelikymppisenä. Sitä kesti pari vuotta mutta se muutti elämäni.
20 vuotiaana. Nainen oli minua 5 vuotta vanhempi ja en ole koskaan tavannut ketään, ketä kohtaan olisin kokenut yhtä vahvoja tunteita. Sääli vain meistä ei koskaan tullut paria mutta oli kyllä elämäni parhaimmat 3 kuukautta. Olen jäänyt kaipaamaan mutta en ole nähnyt häntä 20 vuoteen.
20-vuotiaana.
Kun olin 16 tapasin ensirakkauteni, joka olisi ollut valmis naimisiin asti mutta monen mutkan kautta tapasin neljää vuotta myöhemmin suuren rakkauteni.
50-vuotiaana. Sitä ennen takana kaksi kihlausta ja yksi avioliitto. Nyt tuli vastaan sielunkumppanini, se ainoa oikea. Ketään muita ei voi edes verrata. Tunne on siis myös molemminpuolinen. Hänellä myös takana avioliitto.