Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
33. Apua, onko siitä jo 30 vuotta.
Nelikymppisenä. Ensimmäistä kertaa kaikki palaset loksahti paikoilleen ja ihastuin mieheen, joka on tehnyt kaikista parhaimman ensivaikutelman koskaan ja jopa osaa päättää lauseeni, jos jään miettimään kesken lauseen. (Normaalisti sellainen olisi ärsyttävää, mutta tajusin kuinka helppoa elämä voisi olla, kun tarvitsisi välillä vain nyökytellä.) Ymmärsin lopultakin mikä kaikki oli ollut vialla aikaisemmissa ihastumisissa ja jopa rakastumisessa (melkein) ensisilmäyksellä. Mies on kuitenkin varattu, joten jää näkemättä kuinka oikea hän olisi ollut.
en koskaan. ja tuskin tulee enää sellaista
N31
Vierailija kirjoitti:
en koskaan. ja tuskin tulee enää sellaista
N31
ehkä tuleekin :)
Pidän nykyistä miestäni merkittävimpänä rakkautenani. Tapasimme kun olin 33 vuotta. Yhdessä olemme olleet nyt 6 vuotta. Poikamme täyttää pian 4.
23. Tapailtiin, mutta emme voineet elämäntilanteen takia olla yhdessä. Vuodet kuluivat enkä oikein voinut unohtaa häntä, vaikka seurustelin muiden kanssa aina välillä. Vuosia myöhemmin päädyimme kuitenkin yhteen ja nyt on lapsiakin siunaantunut :)
24.5v, ja nyt 15 vuoden jälkeen ollaan edelleen onnellisesti naimisissa.
Suhteen lähtötilanne oli surkea: molemmat juuri erottu kurjista suhteista, minä lähdössä ulkomaille töihin ja olin päättänyt olla sekaantumatta miehiin enää ikinä. Onneksi annoin tilaisuuden.
Tapasin 47 vuotiaan naisen 49 vuotiaana.
33-vuotiaana, nyt vietetään kolmatta yhteistä joulua, yksi yhteinen lapsi ja toista odotan. Aiemmin luulin etten halua lisää lapsia mutta jotenki vaan tuntunu erilaiselta kaikki hänen kanssaan, loksahtanu paikoilleen niin sanotusti.
Voisinpa kirjoittaa tähän että nyt, 39-vuotiaana. Muttei ole mitään suhdetta vaan etäkaipailua, varmaankin yksipuolisesti.
On niin upea ihminen ettei ole ennen tullut vastaan! Harmittaa niin kovasti ettei olla yhdessä... joulukin meni pilalle!
23-vuotiaana. Rakkautta ensi silmäyksellä, naimisissa 40 vuotta ja isovanhempia.
25-vuotiaana. Hän jäi matkan varrelle, mutta on yhä rakas ystäväni ja aina sydämessäni.
88 vuotiaana naimisissa jo 25 vuotta. Vuosi vuodelta rakkautemme vain lujittuu.
43-vuotiaana. Tätä enne takana yksi pitkä avioliitto minulla. Valitettavasti tästä tärkeimmästä rakkaudesta ei syntynyt oikeaa parisuhdetta. Nyt kaksi vuotta myöhemmin alan pikku hiljaa nähdä mahdollisuuden että pääsen tästä eteenpäin.
Olin seitsenvuotias kuten oli rakkaanikin. Syyskuun ensimmäinen päivä 19..
Kauan sitten.
20v. Oltu siitä lähtien. Nyt olen 47v. Mies.