Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras aktiivisuusranneke, tai urheilu- tai älykello vanhemman naisen aktiivisuuden seurantaan?

Vierailija
03.06.2020 |

Etsinnässä toiminnoiltaan yksinkertainen, laadukas ja tyylikäs urheilukello tai vastaava, jolla eläköityvä rouvashenkilö saa itsensä liikkeelle ja pystyy seuraamaan olennaisia juttuja, kuten liikuttu matka ja kesto. Eli siis toimiva appi pitää olla ohessa.

Sorry huonot termit ja tiedot, mutta ehkä ymmärrätte mitä etsin? Hakusessa siis lahjaksi tuleva kapine, ei mikään parin kympin rimpula.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ja samalla kallein on garmin fenix 6 pro.

Polarit ja fitpitit on täys leluja.

Galaxy active 2 on kyllä ihan tyylikäs mutta aika lelu sekin. Huawei on tuota huonompi.

Kiitti, tutkitaan hintoja! Mikä sun mielestä tekee Galaxystä lelun?

ap

Mulla on ollut se vaan pari päivää käytössä joten en ehkä ole paras sanomaan. Siinä nyt ei vaan ollut niin paljon hyödyllistä sporttiselle ihmisille ja tulokset ei näy äppsistä vaan pitää kellosta selailla niitä. Uni ja stressi ovat ainoat mitkä mua kiinnostaa tuossa. Ekg piti olla mutta eipä sitä missään näy. Kai se oli joku kusetus. Tuo vaikuttaa olevan enemmän älykello kuin aktiivisuusranneke vaikka active sana viittaisi muuhun.

Fenixistäkään ei saa ekg:tä. Se oli suuri syy miksi ostin galaxyn. Uni ja stressi löytyvät tietenkin. Lisäksi spo2, pulssi uinninkin aikana, uinnin määrä, hengitys, vo2 max, body battery.

Aika harvoista noista mittauksista on mitään hyötyä. Kyllä sitä muutenkin tietää milloin on ollut hyvät treenit, milloin on nukkunut hyvin, onko stressaantunut jne.

Vierailija
22/22 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin itse aktiivisuusrannekkeeseen ja ostin tuon Garminin Vivosportin, koska sitä suositeltiin juoksijoille.... tähän asti olen ainakin ollut tyytyväinen, nyt parisen viikkoa ollut käytössä!! Luin vertailun täältä, johon On listattu aktiivisuurannekkeista vertailu; https://fitones.fi/paras-aktiivisuusranneke/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi