Ihastuuko hyvännäköiset pelimiehet koskaan tosissaan?
Kun toinen toistaan kauniimpia naisia on tarjolla joka sormelle ja varpaalle ja on tottunut saamaan naisen kuin naisen, niin voiko sellainen mies edes ihastua tosissaan ja romanttisesti ja olla jopa vähän epävarma itsestään? Vai kokeeko liehet yleensäkään sellaista pakahduttavaa ihastumista, mitä moni nainen kokee?
Kommentit (81)
Ihastuvat luultavasti itseensä ja upeuteensa.
300v ikävuoden jälkeen kyllä.. Sit alkaa raikulipoika elämä riittämään.
Se on vähän sama kuin vetäisi amfetamiinia tai kokaiinia kuukausikaupalla- pitää saada kiksit koko ajan. Jossain vaiheessa sitä tajuaa olevansa väärässä ( tai aivot tekee tiltin) ja yht´äkkiä huomaakin jotain aitoa. Aivosähköt kuitenkin edelleen sekaisin, eli kestää aikansa kunnes tasoittuu taas ja muija lentää saman tien.
Kyllä ihastuvat. Uskon että tälläinen on jopa uskollisempi puoliso koska tietää jo mitä siellä aidan toisella puolella on. Tiesi mitä halusi kumppaniltaan ja tässä sitä ollaan 15v myöhemmin.
hiljainen kilttis kirjoitti:
Nainen haluaa uskoa fantasiaansa siitä että se komea ja supliikki jännä mies haluaa Juuri Hänet.
Jonkunhan hekin ehkä haluavat jos haluavat pysyvämpää parisuhdetta. Silloin siihen ehkä haetaan ensisijaisesti luonteeltaan sopivinta.
Joskus kyllä. Jotkut alkaa iän myötä haluta muuta kuin baari- ja jatkuvasti uusien naisten pokauselämää.
Oma mieheni oli vähän tuota lajia kun tavattiin. Minua varoiteltiinkin hänestä, että melkoisen pilluhaukan olen pokannut, ja varoiteltiin sydänsuruista, jos ihastumaan itseni päästän. Mutta mieshän oli heti tavatessa ihan "perheenperustamisvaihteella" jo, eli ihan kyllästynyt siihen entiseen elämäänsä vaikka sitä nuoruuden hauskana juttuna pitikin. Aika aikaa kutakin kumminkin, hän mietti, eikä enää jaksaisi sellaista. Pari vuotta seurusteltiin ennen naimisiin menoa, eikä mies ole koskaan pettänyt tai osoittanut mitään elkeitä että kaipailisi pelimieselämää.
Kyllä ihastuu. Mutta riippuu pelimiehestä, millainen suhde siitä tulee. Harvoin hyvä, uskollinen ja pitkäikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyllä. Jotkut alkaa iän myötä haluta muuta kuin baari- ja jatkuvasti uusien naisten pokauselämää.
Oma mieheni oli vähän tuota lajia kun tavattiin. Minua varoiteltiinkin hänestä, että melkoisen pilluhaukan olen pokannut, ja varoiteltiin sydänsuruista, jos ihastumaan itseni päästän. Mutta mieshän oli heti tavatessa ihan "perheenperustamisvaihteella" jo, eli ihan kyllästynyt siihen entiseen elämäänsä vaikka sitä nuoruuden hauskana juttuna pitikin. Aika aikaa kutakin kumminkin, hän mietti, eikä enää jaksaisi sellaista. Pari vuotta seurusteltiin ennen naimisiin menoa, eikä mies ole koskaan pettänyt tai osoittanut mitään elkeitä että kaipailisi pelimieselämää.
Jossain vaiheessa se ulkonäkö alkaa rapistua pelimiehelläkin ja pakko tyytyä siihen, mitä on.
Kyllä kaikki miehet rakastuu kun löytää oikean, tasoisensa naisen. Nainen vaan ei voi olla samanlainen kuin muut, vaan aito ja itsevarma. Ihan jokainen ihminen rakastuu ellei ole täysin sosiopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa se ulkonäkö alkaa rapistua pelimiehelläkin ja pakko tyytyä siihen, mitä on.
70v+?
Minulla on ihan järjettömän komea ex (siksi meiltä löytyy myös lapsi) jolla oli tällaista pelitaustaa, enkä kyllä itsekään ole mikään eilisen koppelon tyttö. Sanoi suhteemme alussa tietty ihastuneensa minuun mutta se ei ollut sellaista aitoa jollaista olen miesten puolelta kokenut, vain sanahelinää ehkä. Hänen tottuneet otteensa naisten kanssa näkyivät kaikessa, joten tuli liukuhihna-olo, ei koskaan erityinen. En koskaan oikein antanut sydäntäni suhteeseen vaikka olimme 6 vuotta yhdessä ja kihloissakin, talo ja se lapsikin. Kyllä hän kerran itki ja sanoi että rakastaa minua, kun ilmoitin että olen viestitellyt toisen miehen kanssa ja aion muuttaa pois. Se oli ainoa kerta kun olen nähnyt hänen itkevän. Minä en koskaan sanonut rakastavani häntä koska niin ei ollut. Häntä ei vain uskaltanut rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli 27 kun tavattiin, en usko että tuosta oli kyse. Oli vaan hiljattain valmistunut yliopistosta ja mennyt työelämään, eikä bile-elämä yleensäkään enää sitten niin jaksanut kiinnostaa kuin opiskelijana. Hänellä oli ilmeisesti ollut pitkään jo ajatus, että haluaa naimisiin ja lapsia, mutta vasta sitten kun on valmistunut ja on vakaa työpaikka.
Oli siis ehkä vähän vakavamman luonteinen kuin moni pelimies, ja hänelle se bailaus ja vaihtuvat naiset oli opiskeluiän kokemus vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihastuu. Mutta riippuu pelimiehestä, millainen suhde siitä tulee. Harvoin hyvä, uskollinen ja pitkäikäinen.
Sinkkuelämän irtosuhteiden määrä nyt ei kyllä suoraan korreloi parisuhteen uskottomuuden kanssa. Kyllä seksistä nauttiva ihminen voi silti olla sanansa mittainen. Aika vanhanaikaista olettaa automaattisesti muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihastuvat. Uskon että tälläinen on jopa uskollisempi puoliso koska tietää jo mitä siellä aidan toisella puolella on. Tiesi mitä halusi kumppaniltaan ja tässä sitä ollaan 15v myöhemmin.
Tämä on kyllä maailman kovinta itsepetosta. Aivan varmasti yksittäinen entinen pelimies voi olla uskollinen, ihan niinkuin entinen villi nainenkin, mutta tuskin se nyt kuitenkaan keskimäärin niin päin menee että nämä olisi sieltä uskollisimmasta päästä. Kaikkein uskollisimpia lienee ne miehet jotka ei saa muita ja ne naiset jotka ei tykkää seksistä. Se nyt on tietty täysin eri asia, haluaako kukaan kumppania joka on tällaisesta syystä uskollinen.
Yksi pelimies sanoi rauhoittuvansa yksiavioiseen parisuhteeseen ja perhe-elämään, kun on sama tappaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämän irtosuhteiden määrä nyt ei kyllä suoraan korreloi parisuhteen uskottomuuden kanssa. Kyllä seksistä nauttiva ihminen voi silti olla sanansa mittainen. Aika vanhanaikaista olettaa automaattisesti muuta.
No enhän minä mitään automaattisesti olettanutkaan. Kunhan kerroin omat havaintoni. Useimmat pelimiehet ihastuvat silloin tällöin ja päätyvät parisuhteeseen, ja useimmat näistä suhteista eivät pääty hyvin. Eikä toki aina ole kyse pettämisestä. Joskus kyse on ihan vaan siitä, että vuosia pelkästään itselleen ja munalleen eläneen on vaikea sopeutua elämään toisen ihmisen kanssa eikä naiset jaksa alkuhuuman jälkeen jäädä ex-pelimiehen kipuilua seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä maailman kovinta itsepetosta. Aivan varmasti yksittäinen entinen pelimies voi olla uskollinen, ihan niinkuin entinen villi nainenkin, mutta tuskin se nyt kuitenkaan keskimäärin niin päin menee että nämä olisi sieltä uskollisimmasta päästä. Kaikkein uskollisimpia lienee ne miehet jotka ei saa muita ja ne naiset jotka ei tykkää seksistä. Se nyt on tietty täysin eri asia, haluaako kukaan kumppania joka on tällaisesta syystä uskollinen.
Vertaan tässä miestä joka on kokenut seksin saralla kaiken koettavan ja sellaista jolla on ollut ehkä 2 kumppania eikä koskaan välttämättä mitään “villiä”. Kumpaakin tulee työpaikan pikkujoulujen jatkoilla iskemään halukas nuori neitonen. Uskon että kiusaus on suurempi sillä miehellä jolle tuo on ehkä elämän ainutkertainen tilaisuus sellaiseen, vs mies joka on nähnyt ja kokenut jo ja tietää ettei sieltä mitään tajuntaräjäyttävää tule.
"Naisen kuin naisen". Vai olisiko niin, että pelimies saa 10% naisista kiinnostumaan ulkonäöllä, kun taas tavallinen mies ehkä 5%.
liehet = miehet