Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
1461/1764 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätimäistyn hiljaisen itsepäisesti. Edelleen rakastan feminiinisyyttä, mutta pukeudun mekkoihini ihan vaan itseäni varten. Meikkaan itseäni varten ja teen mitä huvittaa. En jaksa niin paljon miellyttää enää muita. Olen hiljainen, vaikka se kuinka ärsyttäisi muita ihmisiä. 

Tykkään pehmoisista vaatteista. Tanssin itsekseni. Nauran omituisille asioille. 

Ihaninta on, en edes halua olla nuori. En halua olla nuori, timmi, mutta loputtoman epävarma kaikesta. Pelkään silti pikkuisen nuoria miehiä ja miehiä ylipäätään. Viihdyn yhä paremmin naisporukassa. Naisporukassa saa olla luvan kanssa täti. 

Täällä toinen itsekseen tanssia. On mahtavat muuvit!

Vierailija
1462/1764 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

62v 85kg, 1,64m täti oon. Yritän hyötyliikuntaa, mutta metsässä saa olla varovainen. Enää ei niin vaan loikitakkaan ojan yli. Mustikassa kykkiessä ei aina meinaa päästä ylös...

Onneksi naurattaa tää kömpelyys...

Arvostan myös sitä, kun omasta takaa on laskeutumispehmusteet. Ja kun ei ole kamalan pitkä, niin ei tipahda korkealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1764 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 40 v paksuunnuin ja aloin käyttämään nanson tunikoita.

Vierailija
1464/1764 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien jatkopala

Vierailija
1465/1764 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, lisää tarinoita🤔

Vierailija
1466/1764 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin itseni videolla sivultapäin ja leukalinjani oli rätsähtänyt. Rasittavaa.

Vierailija
1467/1764 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kansanpukuani. Puoliesiliina kiristi vyötäröltä, nostin sen sitten massun yläpuolelle -> voila. Hyvä oli, kunnes katsoin sivukuvaa: mikäs pyöreä täti peiliini ilmestyikään???

Vierailija
1468/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin somesta, kuinka kaverit olivat festareilla. Kumma kyllä minkäänlainen fomo ei riivannut. Mietin, että onneksi ei tarvinnut ahtaa itseä epämukaviin vaatteisiin ja tulla yötä myöten kotiin julkisilla ja olla fiilistelevinään artisteja joiden nimi ei sanonut mitään ja musaa joka ei puhutellut mitenkään. Menin tyytyväisenä keittiöön leipomaan toscapiirakkaa.

Vierailija
1469/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, että minulle on tullut omenavartalo. Omissa mielikuvissa olin lähes tiimalasi, joka on vain hieman leventynyt. En tiedä, onko tilanne enää pelastettavissa. N56

Vierailija
1470/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin juuri, että minulle on tullut omenavartalo. Omissa mielikuvissa olin lähes tiimalasi, joka on vain hieman leventynyt. En tiedä, onko tilanne enää pelastettavissa. N56

Kilot eivät ole lisääntyneet tavalla, joka tämän selittäisi! Sama

Vierailija
1471/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Huomaan selittäväni jotain asiaa, mistä ei tunnu olevan edes kovin kauan aikaa. Todellisuudessa siitä on kulunut jo 20-30vuotta.

-Selitän nuorille ihmisille jotain juttua ja tajuan, että nuoret eivät tiedä ollenkaan, mistä esineestä/ilmiöstä/tapahtumasta/henkilöstä on kyse.

-En suostu valokuvattavaksi, enkä ikinä ota selfieitä!

-Hamsterinposket alkavat ilmestyä hoikkuudesta huolimatta, mutta onneksi on niin korkeat poskipäät, että naama ei pääse kokonaan valahtamaan.

-Ei jaksa valvoa myöhään ja kaikesta toipumiseen menee paljon kauemmin, kuin nuorempana.

-Käytän villasukkia aina, myös kesäisin.

Vierailija
1472/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan närkästyväni nuorison tekemisistä, aivan kuten äitini nuoruudessani. Ärsyttää lastenrattaat spårassa, etuilevat ihmiset jonoissa jne yhtä tyhjänpäiväiset asiat. Johtuuko vaihdevuosista? Naama ja luomet lurpsaa, parhaat alushousut on pyöräilyshortsit. Kotona olen aina nakkena, vaatteet ahdistaa. Vanheneminen sucks!

Vierailija
1473/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen baarissa nuori mies tilasi lonkeron. Kysyin minkälaisen? Ja samaan hengenvetoon kuulin selittäväni, miten pitkään perinteinen lonkero oli ainoa maku. Nykyäänhän niitä on monia.

Poju katsoi ihmeissään, oli kai niin nuori, että oli tottunut valikoimaan.

Vierailija
1474/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v...viikonloppuiltaisin on kivempi kääriytyä vilttiin sohvalle kuin lähteä bilettämään :) eli baarit ei enää kiinnosta, eikä popitus siinä määrin, mitä 10v. sitten...muuten aina joskus välillä lapsettaa eli vähän kuin leikki ikä koko ikä ja villiys iskee :D. En harrasta mitään viherkasveja enkä leivo, enkä neulo hullun lailla, eli siinäkään en ole vielä tätimäistynyt. En käytä tunikoita, en tunne niitä omakseni. Pukeudun aika nuorekkaasti. En ole kukkahattutäti, muiden asiat ei kiinnosta minua eli en ole asuinalueen valvontakamera enkä juoruämmä :). En kirjoita yleisönosastoille, enkä etuile kassajonoissa. En oikeastaan siis ole tätimäistynyt vielä juurikaan.

Vierailija
1475/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42v...viikonloppuiltaisin on kivempi kääriytyä vilttiin sohvalle kuin lähteä bilettämään :) eli baarit ei enää kiinnosta, eikä popitus siinä määrin, mitä 10v. sitten...muuten aina joskus välillä lapsettaa eli vähän kuin leikki ikä koko ikä ja villiys iskee :D. En harrasta mitään viherkasveja enkä leivo, enkä neulo hullun lailla, eli siinäkään en ole vielä tätimäistynyt. En käytä tunikoita, en tunne niitä omakseni. Pukeudun aika nuorekkaasti. En ole kukkahattutäti, muiden asiat ei kiinnosta minua eli en ole asuinalueen valvontakamera enkä juoruämmä :). En kirjoita yleisönosastoille, enkä etuile kassajonoissa. En oikeastaan siis ole tätimäistynyt vielä juurikaan.

Tästä se lähtee😉

Mulla oli tossa iässä jo keinutuoli...

Vierailija
1476/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti en ehkä ole tätimäinen, mutta sisäisesti.

1. En ymmärrä enää nuorison kieltä, siis muotisanoja, jos joku ei kerro niiden merkitystä. Ihan legit.

2. Paheksun kaikenlaisia juttuja, mitä ei ollut minun nuoruudessa, siis sähkötupakkaa ja nikotiinipusseja ja vastaavia.

3. Urheilijat näyttää älyttömän nuorilta, etenkin miehet. Katson juuri yleisurheilua ja miten ne voi olla niin nuoria, näyttävät nuorisolta. Jonkun ikä voi olla 22 ja jos joku minulta kysyisi, arvaisin luultavasti 18.

Vierailija
1477/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olotila. Tykkään olla kotona. En meikkaa tai käytä kiristäviä vaatteita. Kotona heilun nakuna. Paras iltahuvi on syödä ja mennä sänkyyn. Jos ei tuu uni, ei haittaa, katton jotain sontaa telkkarista. Nam!

Vierailija
1478/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa-elämys: olenkin miettinyt että mistä tämä yhtäkkiä kasvanut veto huiveihin on tullut. Mutta tästä siis selvästikin! Samasta asiasta kuin oudosti nouseva paino, pään ja kaulan hakeutuminen kenottamaan vähän eteenpäin (ryhtiä lysäyttävä vaikutus tällä!) sekä innostunut puhe "mukavista nuorista" heti kun joku nuorempi asiakaspalvelija on ollut ihan normaalin ystävällinen.

Vierailija
1479/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen lehdistä syntyneiden lisäksi myös kuolleet, olen väsyneempi, en vaan aina jaksa :) tykkään olla enemmän kotona, luen Kodin kuvalehteä ja Eevaa :)

Vierailija
1480/1764 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla iski reilu kaksi vuotta sitten fiilis, että permanentti on minun juttuni. Permanentti tuli jäädäkseen. Ei olisi nuorempana tullut mieleenkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän