Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju
Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.
Kommentit (1764)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää näitä. Ihana ketju.
Ei ole ihana ketju. Ei ollenkaan. Tulee surullinen ja alakuloinen olo kun näitä lukee.
Tulee olo, että naiset ovat ihan luovuttaneet ja päättäneet lösähtää muodottomiksi ja mintään sanomattomiksi näkymättömiksi muumeiksi. Eikä se ole minusta juhlimisen aihe.
Höpöhöpö. Nyt saa olla just niinkuin haluaa. Tämä on voitto!
Tätimäistyn hiljaisen itsepäisesti. Edelleen rakastan feminiinisyyttä, mutta pukeudun mekkoihini ihan vaan itseäni varten. Meikkaan itseäni varten ja teen mitä huvittaa. En jaksa niin paljon miellyttää enää muita. Olen hiljainen, vaikka se kuinka ärsyttäisi muita ihmisiä.
Tykkään pehmoisista vaatteista. Tanssin itsekseni. Nauran omituisille asioille.
Ihaninta on, en edes halua olla nuori. En halua olla nuori, timmi, mutta loputtoman epävarma kaikesta. Pelkään silti pikkuisen nuoria miehiä ja miehiä ylipäätään. Viihdyn yhä paremmin naisporukassa. Naisporukassa saa olla luvan kanssa täti.
Farkkuhaalareissa, tennareissa kävin just kaupassa. Vapaus valita, tätä on tätimäinen rohkeus!
N62 ja risat
Olen alkanut miettiä, että pitäisi ostaa paksupohjaisempia kenkiä, siis ei muodin vaan kävelymukavuuden takia. Mutta saahan niitä tennareitakin nykyään paksupohjaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hihitellyt tälle ketjulle, mutta kalahti omaan nilkkaan: Tähän asti peilistä on katsonut takaisin mielestäni ihan hyvinsäilynyt ok-näköinen nelikymppinen nainen. Teini-ikäinen tyttäreni kuvasi kotona viikonloppuna jotain videota, ja päädyin sattumalta sinne taustalle. Tyttäreni näytti videon minulle: Taustalla ei ollutkaan ok-näköistä naishenkilöä, vaan poliisimestari Simo Sisu.
Hauska. Itseään katsoo aina peilistä jotenkin erilailla. Valokuvista/videolta näkee itsensä niinkuin muut näkee sinut.
Tiesin kyllä, että kiloja on kertynyt, leukojakin huonosta kulmasta katsoen useampi kuin yksi. Olen luottanut, että iloinen olemukseni jotenkin nuorentaa...
EI nuorenna, olen vain iloisen näköinen täti.
Mutta mitäänhän se ei haittaa, tätiys rules😉
Tämä on kyllä niin totta. Valokuvista ja videoista näkee sen oikean iän.
62v 85kg, 1,64m täti oon. Yritän hyötyliikuntaa, mutta metsässä saa olla varovainen. Enää ei niin vaan loikitakkaan ojan yli. Mustikassa kykkiessä ei aina meinaa päästä ylös...
Onneksi naurattaa tää kömpelyys...
Vierailija kirjoitti:
Mulle ilmaantui rypyt ikäänkuin yhdessä yössä. Yks aamu vaan heräsin ja totesin näyttäväni äidiltäni.
Melko pian tämän jälkeen mun tukka jotenkin kuoli. Se oli pakko leikata sellaiseksi lyhyeksi tätitukaksi. Nyt sekin on samanlainen kuin mun äidillä.
Ja sit meni lähinäkö.
=> ei sieltä tuli se tätilook, 46-vuoden iässä.
Tukkasi on ollut k u o l l u t koko elämäsi ajan🤦🏼 aivan kuten meillä muillakin. Ääliö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää näitä. Ihana ketju.
Ei ole ihana ketju. Ei ollenkaan. Tulee surullinen ja alakuloinen olo kun näitä lukee.
Tulee olo, että naiset ovat ihan luovuttaneet ja päättäneet lösähtää muodottomiksi ja mintään sanomattomiksi näkymättömiksi muumeiksi. Eikä se ole minusta juhlimisen aihe.Höpöhöpö. Nyt saa olla just niinkuin haluaa. Tämä on voitto!
Pakko nyt sanoa, että mä olen aina ollut niin kuin olen halunnut.
Voi vitsi teitä! Maxi-slogit on kauheat. Samoin paljasjalkakengät ja tunikat. Tämän ketjun innoittamana kokeilin. Ei kiitos, ei millään. Ja trikoot, pidän niitä vain kotona ja aluspaitoina.
Eikö sitä voi vaan vanhentua mutta säilyttää silti edes jonkunlaisen särmän ja tyylikkyyden?
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi teitä! Maxi-slogit on kauheat. Samoin paljasjalkakengät ja tunikat. Tämän ketjun innoittamana kokeilin. Ei kiitos, ei millään. Ja trikoot, pidän niitä vain kotona ja aluspaitoina.
Eikö sitä voi vaan vanhentua mutta säilyttää silti edes jonkunlaisen särmän ja tyylikkyyden?
Miksi? Kukaan ei edes kiinnitä mitään huomiota siihen miten joku täti on pukeutunut. Olemme harmaata taustamassaa elämän näyttämöllä anyway.
Tätejä ja tätimäisyyttä maailmassa riittää ja sitäkin tarvitaan.
Vain jos joku alle 5-kymppinen pukeutuu tai on muuten tyyliltään kovin tätimäinen, se voi vähän naurattaa. Nuoret naiset, jotka ovat päässeet johonkin tärkeään virkaan, jossa henkilön on esim. herätettävä uskottavuutta, tuppaavat joskus muuttamaan tyyliään tätimäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen hihitellyt tälle ketjulle, mutta kalahti omaan nilkkaan: Tähän asti peilistä on katsonut takaisin mielestäni ihan hyvinsäilynyt ok-näköinen nelikymppinen nainen. Teini-ikäinen tyttäreni kuvasi kotona viikonloppuna jotain videota, ja päädyin sattumalta sinne taustalle. Tyttäreni näytti videon minulle: Taustalla ei ollutkaan ok-näköistä naishenkilöä, vaan poliisimestari Simo Sisu.
Kiitos päivän nauruista Ms Sisu :D
T: Täti joka on mielestään hyvinkin nuoren ja tyttömäisen näköinen, mutta välillä joutuu ihmettelemään, kuka se vanha nainen on, joka änkeää lasteni kanssa samoihin valokuviin sukujuhlissa
Tytöistä tulee naisia,naisista tätejä Ja tädeistä tulee mummoja ..tää on niin tätä.
Mutta onneksi me miehet vaan komistutaan syntymästä eteenpäin.
No stress.
Sait just hymyn.
Vaikka en ole täti niin tulin sanomaan että täditkin on kauniita. Peace.
Miten tästä ketjusta tulikin päähän soimaan korvamatona..
Rupsahda rauhassa rakkaani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mielestäni ihan tädiltä näytä. Olen viisikymppinen mutta hoikka. Lyhyt tukka myös mutta mun mielestä näytän vain ikäiseltäni, en varsinaisesti tädiltä.
Jospa laihduttaisitte vähän? Niin ei tulisi niin voimakkaita justiinaviboja.
Lyhty tukka on yksi niistä pahimmista tätimäiseksi tekijöistä, sori nyt vaan. Jos siis miehiltä kysytään. Moni kanap-tukka kuvittelee olevansa seksikäs rokkimimmi, mutta lähinnä aiheuttaa oksetusta.
Sä voit mun puolesta oksennella kaikessa rauhassa.
Mun tukka ei muuten ole kanan perää nähnytkään. Se on kivasti leikattu ja olen sen kanssa oikein chic.Niinhän sä luulet.
Lyhyt tukka paljastaa ja korostaa kaikki ihon virheet ym. vanhuuden merkit. Iho näyttää ohuelta ja suonittuneelta. Kamala. Vielä jos on blondi.
No mutta minä olen yli nelikymppinen, joten se on selvää että olen täti. Miksi pitäisi jotain muuta esittää? Tai yrittää olla muuta kuin on. Seuraava vaihe on mummous, ja odotan sitä innolla, nimenomaan siis sitä että saan lapsenlapsia ja pääsen nauttimaan elämän jälkiruoasta. Hyväkuntoisena toivon silti pysyväni, jotta saan nauttia mummoudesta mahdollisimman pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin tulleeni tädiksi, kun jouduin löysäämään pitkään käyttämättä olleen pyöräilykypäräni remmiä. Leuat ei muuten olis mahtunut.
Läski lähtee juomalla..ovesta !