Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
1421/1764 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväriset isot maxi sloggi alushousut

Vierailija
1422/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän usein juhlissa pitkää hametta/leninkiä. Lauantaina poikkeuksellisesti laitoin 'nuorekkaan' polvipituisen. Suurin osa nelikymppisistä oli pitkissä leningeissä.

Täti 62v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mielestäni ihan tädiltä näytä. Olen viisikymppinen mutta hoikka. Lyhyt tukka myös mutta mun mielestä näytän vain ikäiseltäni, en varsinaisesti tädiltä.

Jospa laihduttaisitte vähän? Niin ei tulisi niin voimakkaita justiinaviboja.

Lyhty tukka on yksi niistä pahimmista tätimäiseksi tekijöistä, sori nyt vaan. Jos siis miehiltä kysytään. Moni kanap-tukka kuvittelee olevansa seksikäs rokkimimmi, mutta lähinnä aiheuttaa oksetusta.

Sä voit mun puolesta oksennella kaikessa rauhassa.

Mun tukka ei muuten ole kanan perää nähnytkään. Se on kivasti leikattu ja olen sen kanssa oikein chic.

Niinhän sä luulet.

Vierailija
1424/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin äsken totisen täti-pukeutumisen: koko kesä oon pitäny mustavalkoista reilunkokoista hellemekkoa, helma alle polven. Mukava, joustava, viileä. Nyt kun oli sade, vetaisin jalkaani kumpparit, kun lähdin nurmikon poikki pihasaunaa lämmittämään. Vetaisin vielä ylleni vaaleansinisen kuluneen ylisuuren colitsitakin...

Harpoin pihalla enkä piitannut pätkääkään, vaikka maantiellä kulki ohi autoja.

Tämä on Tätienergiaa, jos mikä.

Tällä erää puuttui päästä unikkohuivi, joskus se kruunaa tyylin...

Miksi olisi pitänyt edes piitata kun yksikään autoilija ei noteeraa mitään kaavussa kulkevaa kumpparitätiä?

Vierailija
1425/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kosmetiikkatuotteet joihin olen tottunut, on lopetettu. En tajua tuon taivaallista "concealereista" ja "foundationeista".

Läskipohjakengät on oikein mukavat.

Lukunuttu lämmittää käsivarsia illalla sängyssä lukiessa. Kuumavesipullo on luksusta.

Kristallilasit käyvät hyvin arkikattaukseen.

Foundation= meikkivoide ja concealer= peitevoide, eli ei niitä ole lopetettu vaan niistä jostain kumman syystä käytetään englanninkielisiä nimiä.

Vierailija
1426/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei jaksa värjätä harmaata tyvikasvua piiloon

Vierailija
1427/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmaantui rypyt ikäänkuin yhdessä yössä. Yks aamu vaan heräsin ja totesin näyttäväni äidiltäni. 

Melko pian tämän jälkeen mun tukka jotenkin kuoli. Se oli pakko leikata sellaiseksi lyhyeksi tätitukaksi. Nyt sekin on samanlainen kuin mun äidillä. 

Ja sit meni lähinäkö.

=> ei sieltä tuli se tätilook, 46-vuoden iässä.

Vierailija
1428/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaativat metsälenkkipolut vaihtuneet helppoihin tasaamaan lenkkeihin 🏃-->🚶

Vierailija
1429/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunympäryskarvat

Vierailija
1430/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoota ylle, trikoota alle - ei vartaloa muokkaavia alusasuja saati enää korsetteja. Ei tekoripsiä (ai niin, niiden nimi on ripsipidennytkset) tai tekokynsiä (ai niin, se on kynsihuolto). Ihanat, kosteuttavat kasvo- ja vartalovoiteet. Raikkaus, ei ylimääräisiä härpäkkeitä tai monimutkaisia ja hankalia vaatetuksia. Paljasjalkakengät, kumisaappaat, huopatossut tai ozit, ei korkkareita tai kärjestä kapenevia jalantappajia. Hitsi, nyt vasta tajusin, kuinka rajoitettua elämä oli ennen tätiytymistä. Nyt voin olla ihan kun haluun, eivätkä ikävät kommentit, joita esimerkiksi nykyään täällä viljellään turhan usein, satuta. Kovin vakavaa ei elämä näemmä ollutkaan/olekaan.

Vierailija
1431/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt löydä lainattavaksi, mutta täälläkin muutama julistaa, ettei aio tätiytyä.

Aika monelle se tulee yllätyksenä, vaikka kuinka olisi etukäteen päättänyt pysyä loppuikänsä simpsakkana ja nuorena. Ikä vaan saa kiinni.

Itse olen aina ollut pienirintainen. Nykyään kaikki paino tuntuu menevän ryntäisiin. Näytän matroonalta. Tiukkaa kaula-aukkoa ei voi pitää, koska kaksoisleuka. Kovin avaraa ei voi käyttää, koska törkee. Käytän siis huiveja.

Ja näyttöpäätelasit piti hankkia, tietty siitä halvimmasta muovivalikoimasta koska enhän käytä näitä kuin töissä eikä siitä viitsi maksaa. Harrastan kuntosalia ja venyttelyä. Siis en mitään fitnesskissakuviota, vaan ihan sellaista että vähän ryhti oikenisi ja jaloissa säilyisi lihakset. Harrastan myös äänikirjoja ja villasukkia.

Olen täti, mutta saan myös tätinä tietyn tilan. Käytän sitä hyväkseni komentelemalla nuoria keräämään tiputtamansa roskat ja jalkoja ei pidetä bussi penkillä.

Vierailija
1432/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoota ylle, trikoota alle - ei vartaloa muokkaavia alusasuja saati enää korsetteja. Ei tekoripsiä (ai niin, niiden nimi on ripsipidennytkset) tai tekokynsiä (ai niin, se on kynsihuolto). Ihanat, kosteuttavat kasvo- ja vartalovoiteet. Raikkaus, ei ylimääräisiä härpäkkeitä tai monimutkaisia ja hankalia vaatetuksia. Paljasjalkakengät, kumisaappaat, huopatossut tai ozit, ei korkkareita tai kärjestä kapenevia jalantappajia. Hitsi, nyt vasta tajusin, kuinka rajoitettua elämä oli ennen tätiytymistä. Nyt voin olla ihan kun haluun, eivätkä ikävät kommentit, joita esimerkiksi nykyään täällä viljellään turhan usein, satuta. Kovin vakavaa ei elämä näemmä ollutkaan/olekaan.

Olipa mukava kuvaus.

Trikoo, mikä ihana keksintö. Ostin juhliin tyköistuvan pellavaleningin, tosi kauniin vanhan roosan värisen. Juhla-aamuna sovittelin sitä ylleni. Kinnasi sieltä, kinnasi täältä, ei vaan tuntunut mukavalta.

Kaapista sit kaivoin mustavalkoisen (kirppari)Finwear-mekkosen. Sujahti päälle, ei kiristänyt mistään, oli tosi siistin ja rennon näkönen.

Laitoin ripsiväriäkin. Geeliä hiuksiin, ja Elnett-lakkaa... (tuoksuin ihan äidiltäni juhlalookissani, puuttui vain Tosca-hajuvesi)

Juhlissa mietin, miten joskus jaksoinkin:

Hiusten värjäykset, permanentit, kihartamiset, päivittäiset meikkaukset. Sukkahousut! Nykyään pidän vain hautajaisissa...

Ylpeä oikea täti kymmenelle

Vierailija
1433/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt löydä lainattavaksi, mutta täälläkin muutama julistaa, ettei aio tätiytyä.

Aika monelle se tulee yllätyksenä, vaikka kuinka olisi etukäteen päättänyt pysyä loppuikänsä simpsakkana ja nuorena. Ikä vaan saa kiinni.

Itse olen aina ollut pienirintainen. Nykyään kaikki paino tuntuu menevän ryntäisiin. Näytän matroonalta. Tiukkaa kaula-aukkoa ei voi pitää, koska kaksoisleuka. Kovin avaraa ei voi käyttää, koska törkee. Käytän siis huiveja.

Ja näyttöpäätelasit piti hankkia, tietty siitä halvimmasta muovivalikoimasta koska enhän käytä näitä kuin töissä eikä siitä viitsi maksaa. Harrastan kuntosalia ja venyttelyä. Siis en mitään fitnesskissakuviota, vaan ihan sellaista että vähän ryhti oikenisi ja jaloissa säilyisi lihakset. Harrastan myös äänikirjoja ja villasukkia.

Olen täti, mutta saan myös tätinä tietyn tilan. Käytän sitä hyväkseni komentelemalla nuoria keräämään tiputtamansa roskat ja jalkoja ei pidetä bussi penkillä.

Tämä. Näytän kohteliaisuudessa hyvää esimerkkiä. Ja vaadin toisilta sitä myös.

Roskaamisesta myös huomautan minäkin... tai jos iso humalainen tatuoitu mies kyseessä... jätän väliin

Vierailija
1434/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä. Ihana ketju.

Ei ole ihana ketju. Ei ollenkaan. Tulee surullinen ja alakuloinen olo kun näitä lukee.

Tulee olo, että naiset ovat ihan luovuttaneet ja päättäneet lösähtää muodottomiksi ja mintään sanomattomiksi näkymättömiksi muumeiksi. Eikä se ole minusta juhlimisen aihe.

Aika aikaa kutakin, sanoi täti kun trikoomekon osti.

Vierailija
1435/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset kunniaan!

Vierailija
1436/1764 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies metsistä kirjoitti:

Vanhemmat naiset kunniaan!

Oikein🍾🥂

Vierailija
1437/1764 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tätimäinen olo, kun Jäken juna-asemalla hiprakkainen teini huuteli: Mitäs mummoille kuuluu?

Siskot 61v ja 71v oli seurana

N62

Vierailija
1438/1764 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hihitellyt tälle ketjulle, mutta kalahti omaan nilkkaan: Tähän asti peilistä on katsonut takaisin mielestäni ihan hyvinsäilynyt ok-näköinen nelikymppinen nainen. Teini-ikäinen tyttäreni kuvasi kotona viikonloppuna jotain videota, ja päädyin sattumalta sinne taustalle. Tyttäreni näytti videon minulle: Taustalla ei ollutkaan ok-näköistä naishenkilöä, vaan poliisimestari Simo Sisu.

Vierailija
1439/1764 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hihitellyt tälle ketjulle, mutta kalahti omaan nilkkaan: Tähän asti peilistä on katsonut takaisin mielestäni ihan hyvinsäilynyt ok-näköinen nelikymppinen nainen. Teini-ikäinen tyttäreni kuvasi kotona viikonloppuna jotain videota, ja päädyin sattumalta sinne taustalle. Tyttäreni näytti videon minulle: Taustalla ei ollutkaan ok-näköistä naishenkilöä, vaan poliisimestari Simo Sisu.

Hauska. Itseään katsoo aina peilistä jotenkin erilailla. Valokuvista/videolta näkee itsensä niinkuin muut näkee sinut.

Tiesin kyllä, että kiloja on kertynyt, leukojakin huonosta kulmasta katsoen useampi kuin yksi. Olen luottanut, että iloinen olemukseni jotenkin nuorentaa...

EI nuorenna, olen vain iloisen näköinen täti.

Mutta mitäänhän se ei haittaa, tätiys rules😉

Vierailija
1440/1764 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie käytin tätä hyväkseni. Jouduin hoitamaan asioita miesvaltaisella alalla ja pistin oikein topatut liivit, että oikein korostuvat. Ei herrat naureskelleet tyhmälle tädille, oikein olivat kohteliaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi