Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
1401/1764 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama sointuuko vaatteet toisiinsa, kukkakuvioinen paita saa kaverikseen erivärisen kukkakuvioisen huivin. Pieru voi päästä kun kumarrun nostamaan ostoskasseja eikä hävetä yhtään. Luonnollista. Tympäsee kaikki seksikauppa-mainokset ja naistenlehtien orgasmivinkit. Menneen talven lumia kaikki. Hymyilen kaikille itseäni nuoremmille, koska he ovat "lapsia" eli alle 60-vuotiaita. Töissä ei nappaa enää ylisuorittaa ja odottelen eläkepäiviä.

Vierailija
1402/1764 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Lahdessa puhelintarviketta ostamassa. Noin 20v poika neuvoi ja hymyili niii in ystävällisesti, että tuli tätiolo oitis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1764 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin äsken totisen täti-pukeutumisen: koko kesä oon pitäny mustavalkoista reilunkokoista hellemekkoa, helma alle polven. Mukava, joustava, viileä. Nyt kun oli sade, vetaisin jalkaani kumpparit, kun lähdin nurmikon poikki pihasaunaa lämmittämään. Vetaisin vielä ylleni vaaleansinisen kuluneen ylisuuren colitsitakin...

Harpoin pihalla enkä piitannut pätkääkään, vaikka maantiellä kulki ohi autoja.

Tämä on Tätienergiaa, jos mikä.

Tällä erää puuttui päästä unikkohuivi, joskus se kruunaa tyylin...

Vierailija
1404/1764 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mustikkametsään, asuni sen mukainen: pitkähihainen, ruudukas paita Paarmojen/ hyttysten/hirvikärpästen varalle. Kukikas huivi päähän - mikäs sen tätimäisempi. Villasukat - tietysti - kumisaappaisiin. Mustat legginssit. Harvoin näen siellä ketään, mutta tienlaitaa kävellessäni ämpäri heiluen olen TÄTI muhkeine muotoineni...

Vierailija
1405/1764 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväriset isot sloggi alushousut

Vierailija
1406/1764 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset isot sloggi alushousut

Tämä.

Ostin kyl valkoiset ja persikan väriset pikkarit, mutta ei niitä kyl pikkupöksyiksi voi sanoa

Vierailija
1407/1764 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä. Ihana ketju.

Vierailija
1408/1764 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vyölaukun. Käytän sitä vanhaan tapaan vyötäröllä. Kätevä ja helppo kuin mikä! Tykkäsin vyölaukuista jo silloin 90-luvulla. Tätiä varmaan tämäkin?

Vierailija
1409/1764 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihana ketju. Ei ollenkaan. Tulee surullinen ja alakuloinen olo kun näitä lukee.

Tulee olo, että naiset ovat ihan luovuttaneet ja päättäneet lösähtää muodottomiksi ja mintään sanomattomiksi näkymättömiksi muumeiksi. Eikä se ole minusta juhlimisen aihe.

Vierailija
1410/1764 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Oikea täti ei pelaa eikä pelkää. On ryhdikäs, omaa mielipiteensä, eikä arkaile tuoda niitä julki. Puolustaa heikompaa, lepertelee (vieraillekin) vauvoille. On sinut itsensä kanssa.

Tämä on todellinen hyvänmielenketju.

Ei täällä huonoryhtisenä nöyristellä🤔 ketään eikä mitään.

Vierailija
1411/1764 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni taitaa käsittää tätiytymisen väärin lihomiseksi.

Minusta se on mielentila- tulee sinuksi itsensä kanssa ja uskaltaa olla mitä on.

Vierailija
1412/1764 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni taitaa käsittää tätiytymisen väärin lihomiseksi.

Minusta se on mielentila- tulee sinuksi itsensä kanssa ja uskaltaa olla mitä on.

Juurikin niin. Tätienergia rules

Vierailija
1413/1764 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihana ketju. Ei ollenkaan. Tulee surullinen ja alakuloinen olo kun näitä lukee.

Tulee olo, että naiset ovat ihan luovuttaneet ja päättäneet lösähtää muodottomiksi ja mintään sanomattomiksi näkymättömiksi muumeiksi. Eikä se ole minusta juhlimisen aihe.

Ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia. En aio itse tätiytyä koskaan, ja luen näitä vähän varoittavina esimerkkeinä. Mutta selvästi moni taas viihtyy tätinä ja omaksuu sen roolin luontevasti, ja siinä mielessä on kiva lukea kun ihminen on tyytyväinen itseensä ja tyyliinsä. Minäkin olen tyytyväinen omaani.

Vierailija
1414/1764 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jotenkin kummasti ilmestynyt tädin pää muuten vielä niin simpsakkaan kroppaan 😄

Vierailija
1415/1764 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Oikea täti ei pelaa eikä pelkää. On ryhdikäs, omaa mielipiteensä, eikä arkaile tuoda niitä julki. Puolustaa heikompaa, lepertelee (vieraillekin) vauvoille. On sinut itsensä kanssa.

Oikea täti on mt-ongelmainen. Jos siis tilastoja katsotaan ja ollaan rehellisiä.

Vierailija
1416/1764 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kampaajalla, oli hartioille ulottuvat hiukset sinne mennessä, polkkatukka kampaajan tuolista noustessa, ikää tuli tällä reissulla 10 v lisää. Täti astui kadulle ja katui niin ideaa hiusten leikkauttamisesta. Töissä tietenkin naispuoliset työkaverit kehuivat maasta taivaaseen, kuten aina, kun nainen leikkaa hiuksiaan :D

N48

Vierailija
1417/1764 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea täti on mt-ongelmainen. Jos siis tilastoja katsotaan ja ollaan rehellisiä.

Pöh. Oikea täti tietää mitä tekee. Pukeutuu niinkuin tykkää. Käyttäytyy omalla tavallaan.

Täti menee minne tahtoo. Kysymättä keltään...

Vierailija
1418/1764 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkätukkainen täti. Ihan jees on se.

Vierailija
1419/1764 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia. En aio itse tätiytyä koskaan, ja luen näitä vähän varoittavina esimerkkeinä. Mutta selvästi moni taas viihtyy tätinä ja omaksuu sen roolin luontevasti, ja siinä mielessä on kiva lukea kun ihminen on tyytyväinen itseensä ja tyyliinsä. Minäkin olen tyytyväinen omaani.

Ehkä niin. En koe itseäni tädiksi vaikka joku kohta osuukin. Olen vanhentunut. En tätiytynyt vaan vanhentunut. Olemukseni on ihan samanlainen kuin 30 vuotta sitten. Muiden ottamista kuvista sen näkee ja kaupan peilistä.

Vierailija
1420/1764 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kampaajalla, oli hartioille ulottuvat hiukset sinne mennessä, polkkatukka kampaajan tuolista noustessa, ikää tuli tällä reissulla 10 v lisää. Täti astui kadulle ja katui niin ideaa hiusten leikkauttamisesta. Töissä tietenkin naispuoliset työkaverit kehuivat maasta taivaaseen, kuten aina, kun nainen leikkaa hiuksiaan :D

N48

No, mun kohdalla hiusten leikkaus long bob -malliin aiheutti kehuja nimenomaan miehiltä. Värjäytin tukan samalla reilusti tummemmaksi. Henkkareita kysytty kaupassa vielä 50-vuotiaana, vaikka näen itse roikkuvat silmäluomet ja olo muutenkin kulahtanut. Vaatteet ovat jotain semi täti -lookia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä