Onko joku muka oikeasti saanut suhteeseen sen ihmisen johon on ihastunut?
Itse en ole koskaan saanut sitä johon olen ihastunut, vaan aina olen joutunut "tyytymään" jos parisuhteen olen mielinyt saada. Ikää on jo 34 vuotta.
Luulisin tyytymisen olevan melko yleistä, koska harva saa niitä joihin ihastuu...
Millaista on saada se numero ykkönen?
Kommentit (171)
Siitä asti, kun olin 16, olen aina saanut ihastukseni tavalla tai toisella. Joskus siihen on mennyt vuosia mutta aina on lopulta paljastunut, että tunne on kuin onkin ollut molemminpuolinen. Yksi oli nuoruudenrakkaus, toisesta tuli vakipano (mikä riitti ihan hyvin), kolmannesta aviomies, neljännestä kiihkeä syrjähyppy. Muita ihastuksia ei sitten ole ollutkaan.
Mikään ei ole mahtavampaa kuin molemminpuolinen ihastuminen, halu, rakastuminen. Kun näkee toisen silmistä sen saman tunteen, jota itse kokee... Se on oikeasti varmaan parasta, mitä elämällä on tarjota.
Olen! Joskus vieläkin oikein ihmettelen, että miten voi olla että noin kaunis, hurmaava ja vetovoimainen nainen voi pitää minusta niin paljon, että on ollut kanssani puoli vuosikymmentä. Tyttöystäväni on niitä ihmisiä, jonka seurassa toisetkin ovat parhaimmillaan.
En ryhtyisi parisuhteeseen jos en olisi vähintään voimakkaasti ihastunut. Nykyiseen mieheeni olen rakastunut vielä nyt vuosien jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi kirjoitti:
Olen jostain käsittämättömästä saanut useammankin kerran. Miten lie onnistunut, en minä mielestäni niin valovoimainen stara koskaan ole ollut.
show me your ways
Hyvä tuuri vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran saanut yhden seksisuhteeseen, mutta tuskinpa tästä mitään oikeaa parisuhdetta ikinä tulee. Olen silti onnellinen, että saan edes seksiä ihastukseltani vaikka samalla surettaa, ettei hänellä ole samanlaisia tunteita minua kohtaan.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi alapeukut, eikö ihastuksensa kanssa saisi harrastaa seksiä?
En ole saanut kaikkia, joihin olen ollut ihastunut, mutta kaikki jotka olen saanut, ovat olleet ihastuksiani :-D Paitsi yksi, joka iski minut ja ihastuin vasta sen jälkeen. Alkuun oli kiikarissa eräs aivan toinen tyyppi, mutta tämä viekoittelija ehti väliin ja käänsi mun pään. Hänen kanssaan tuli sittemmin ero. Nyt takana 18v. puolison kanssa, jota rakastan edelleen.
En minä ainakaan, toisaalta ainoa ihastukseni ikinä oli yläasteella. Ja sekin tunne kylmeni täysin sen jälkeen kun tutustuin kyseiseen henkilöön paremmin.
On, mutta vain yhden kerran en. Tää mies oli varattu, josta en ensin tiennyt.
En ole uskaltanut edes yrittää 😲. Jättäisivät heti kun näkisivät mut ilman rihmankiertämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran saanut yhden seksisuhteeseen, mutta tuskinpa tästä mitään oikeaa parisuhdetta ikinä tulee. Olen silti onnellinen, että saan edes seksiä ihastukseltani vaikka samalla surettaa, ettei hänellä ole samanlaisia tunteita minua kohtaan.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi alapeukut, eikö ihastuksensa kanssa saisi harrastaa seksiä?
En alapeukuttanut, mutta onko joku oikeesti noin epätoivoinen, että suostuu harrastamaan edes sitä seksiä ihastuksen kanssa vaikka sillä ei oo tunteita sinua kohtaan??????
Ihmettelen, etä miten joku jaksaa ja haluaa vapaaehoisesti ja omasta tahdostaan alisua itse siihen, että teeskentelee ja esittää ihastunutta, niin paljon, että on valmis jatkamaan tässä roolissa ja eläen sen vankina omassa parisuhteessaankin. - Kyllä minä elän paljon mieluummin sinkkuna kuin alkaisin esittämään ihastunutta ja kuvitellen ja uskotellen samalla itselleni, ettei toinen huomaisi, että en olisi häneen oikeasti ihastunut. Toki ihastuniminenkin aikanaan laantuu, eikä varmasti ole samanlaista koko suhteen ajan. Olisi hämmästytävää, jos se jatkuisi samanlaisena. Ihasuminen voi kasvaa kiintymykseksi ja rakkaudeksi. Mutta miten rakenaa sellaista yhteistä suhdetta, jossa ei koe ihastusta toista kohtaan? Luoko ja mahdollistaako kumppni tällöin, niin kallii kulissit, että mieluummin omistaa elämänsä näyttelimiselle kuin sille, että haluaisi olla, des omille tunteilleen rehellinen
Minä, useamman kerran. Ensimmäinen ihastumisesta syntynyt parisuhde kesti 8 vuotta, toinen johti avioliittoon ja on kestänyt 25v.
Toki on myös ihastumisia jotka eivät ole johtaneet yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alapeukuttanut, mutta onko joku oikeesti noin epätoivoinen, että suostuu harrastamaan edes sitä seksiä ihastuksen kanssa vaikka sillä ei oo tunteita sinua kohtaan??????
Epätoivoinen? En ole tuo viestin lähettäjä mutta itselläni olisi ainakin aika seksitön elämä jos harrastaisin seksiä vain ihastuksien kanssa. Näitä kun ei ole ollut ikinä.
Mä sain :D Mies oli sellainen että ihan ekaks katsoin että huhheijaa miten hyvännäköinen mies, sitten katseet kohtasi ja mun jalat kirjaimellisesti meni veteliksi. Pitkään katselin etäältä ja mietin ettei IKINÄ voi olla mahiksia siihen, niin täydellinen mies, mutta niin se vaan oli molemminpuolinen ihastus ja mies teki aloitteen :D Tässä ollaan oltu yli 10 vuotta jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä en tekisi niin, saan kuitenkin erittäin hyvää seksiä komealta mieheltä. Mielestäni olisi tyhmää jättää tämä mahdollisuus käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä voisi edes ihastukseni antaa käyttää minua pelkkään seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, etä miten joku jaksaa ja haluaa vapaaehoisesti ja omasta tahdostaan alisua itse siihen, että teeskentelee ja esittää ihastunutta, niin paljon, että on valmis jatkamaan tässä roolissa ja eläen sen vankina omassa parisuhteessaankin. - Kyllä minä elän paljon mieluummin sinkkuna kuin alkaisin esittämään ihastunutta ja kuvitellen ja uskotellen samalla itselleni, ettei toinen huomaisi, että en olisi häneen oikeasti ihastunut. Toki ihastuniminenkin aikanaan laantuu, eikä varmasti ole samanlaista koko suhteen ajan. Olisi hämmästytävää, jos se jatkuisi samanlaisena. Ihasuminen voi kasvaa kiintymykseksi ja rakkaudeksi. Mutta miten rakenaa sellaista yhteistä suhdetta, jossa ei koe ihastusta toista kohtaan? Luoko ja mahdollistaako kumppni tällöin, niin kallii kulissit, että mieluummin omistaa elämänsä näyttelimiselle kuin sille, että haluaisi olla, des omille tunteilleen rehellinen
Hm, eri ihmiset vaativat erilaisia asioita suhteelta. Itselleni on päivänselvää että se "ootpas hyvännäköinen ja ihana" söpöily ei saata olla tunnepohjaista, vaan tulee halusta rakentaa elämää jonkun kanssa ja tehdä tämä iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä voisi edes ihastukseni antaa käyttää minua pelkkään seksiin.
Eihän se nyt mitään käyttämistä ole, saathan sinäkin silloin seksiä.
Se on ihanaa. Sanotaan että suhde arkipäiväistyy, mutta en oikeastaan ole huomannut vielä näissä 12 vuodessa niin käyneen. On yhä sellainen olo, että tuon ihmisen minä haluan!