Atoopikko, mitä perusvoidetta käytät?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ceralan Plus
Kiitti! Laitetaan kokeiluun!
Xyliderm. Puhtaasti kevyttä kosteutusta eikä rasvajankkia, sopii kasvoille ja keholle.
Mulla on lieävästi atooppinen, käytössä Aqualan Duo ja Aqualan Plus (sisältävät glyserolia). Saman sarjan L on minusta voiteista surkein, vaikkakin ehkä eniten mainostettu. Ceralan Plus on myös hyvä.
Xyliderm täälläkin. Sopii päästä varpaisiin, mukavan kevyt ja raikas geeli. Tykkään tästä enemmän kuin esim. Aqualaneista, joita käytin vuosia ennen kuin löysin tuon xylitoligeelin.
Mulle melkein kaikissa on ongelmana suuri veden määrä, mikään Aqualan ei sovi. L:llä poistan meikit, jos joskus sellaisia pystyn käyttämään. Vanhassa Minidermissä oli suurimpana ainesosana glyseroli ja vettä vain vähän, se toimi. Nyt vettä on enemmän kuin mitään muuta. Ap
Canoderm. Lääkärin määräämä. Toimii.
Aqualan L meikinpoistoon ja kasvojen pesuun. Sekoitan humektania ja Ceralan plussaa päivä- ja yövoiteeksi. Yövoiteeksi rasvaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle melkein kaikissa on ongelmana suuri veden määrä, mikään Aqualan ei sovi. L:llä poistan meikit, jos joskus sellaisia pystyn käyttämään. Vanhassa Minidermissä oli suurimpana ainesosana glyseroli ja vettä vain vähän, se toimi. Nyt vettä on enemmän kuin mitään muuta. Ap
Mulla oli aivan sama ongelma; kuivimpiin alueisiin joku Aqualan lähinnä kirveli tai muutoin pahensi ongelmaa. Suosittelen lämpimästi Canodermia! En ole muihin perusvoiteisiin sen jälkeen palannut.
Tosi hyviä vinkkejä! Nyt en tiedäkään mitä kokeilen ekana. Kiitos kaikki! :) ap
Ceralan Plus