Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muka oikeasti saanut suhteeseen sen ihmisen johon on ihastunut?

Vierailija
02.06.2020 |

Itse en ole koskaan saanut sitä johon olen ihastunut, vaan aina olen joutunut "tyytymään" jos parisuhteen olen mielinyt saada. Ikää on jo 34 vuotta.
Luulisin tyytymisen olevan melko yleistä, koska harva saa niitä joihin ihastuu...

Millaista on saada se numero ykkönen?

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran saanut yhden seksisuhteeseen, mutta tuskinpa tästä mitään oikeaa parisuhdetta ikinä tulee. Olen silti onnellinen, että saan edes seksiä ihastukseltani vaikka samalla surettaa, ettei hänellä ole samanlaisia tunteita minua kohtaan.

Vierailija
2/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, eli fb-suhteeseen kyllä.

N vastaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain käsittämättömästä saanut useammankin kerran. Miten lie onnistunut, en minä mielestäni niin valovoimainen stara koskaan ole ollut.

Vierailija
4/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin seksittömässä suhteessa? Tai suhteessa, jossa seksi pitää hakea muualta?

Vierailija
5/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa joudu tyytymään.

Vierailija
6/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siskoni. Ja aika moni muukin minun lähipiirissä, mitä outoa tuossa on?

Vierailija
7/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin saada.

Nykyisin vain harvakseltaan enää pilkahtelee esiin se ihminen johon ihastuin.

Yhteistä elämää takana 35v.

Vierailija
8/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain. Olen ollut kiinnostunut tasan kahdesta miehestä ja aikajärjestyksessä jälkimmäinen oli onneksi kiinnostunut takaisin.

On edelleenkin maailman ihanin mies.

Vierailija
9/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ihastuin mieheeni jo ensi näkemältä ja ihailin jonkun aikaa kaukaa kun olin niin ujo, onneksi rohkaistuin, tässä sitä ollaan 26v myöhemmin edelleen täysin umpi rakastuneena kumpikin..

Vierailija
10/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mulle ainakin tuntuu todella kaukaiselle ajatukselle, että saisi elää elämänsä ihastuksensa kanssa. Mahtaa olla huumaava tunne jakaa elämänsä sen kanssa johon on huumaavasti rakastunut ja saada yhtälailla vastarakkautta. Kuulostaa suorastaan epärealistiselta. Kukaan ei ole ikinä ollut ihastunut tai rakastunut minuun samalla tavalla kuin minä heihin.

Vierailija
11/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ihastukseni puolisoksi mutta olinkin rohkea lähestyjä

Vierailija
12/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, melkein aina. Kerran en saanut, koska mies epäili että suhteesta tulisi vain lyhytaikainen (olin juuri eronnut). Oikeassa oli: en enää haluaisi suhdetta hänen kanssaan. 

Tällä hetkellä ongelmana on, että en tapaa ketään josta kiinnostuisin.

Vierailija
13/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä :) 9 vuotta jo yhdessä.

Vierailija
14/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Hanhi kirjoitti:

Olen jostain käsittämättömästä saanut useammankin kerran. Miten lie onnistunut, en minä mielestäni niin valovoimainen stara koskaan ole ollut.

show me your ways

Vierailija
15/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla suhteessa ihmisen kanssa kehen en ole ihastunut. Mielummin yksin. Nyt yksin yli kymmenen vuotta, enkä päätöksessäni horju. Vaikka joskus yksinäistä onkin. Mutta jos vaihtoehto on se, että jokainen päivä, jokainen tunti joutuisi elämään ihmisen kanssa, ketä ei rakasta, valitsen yksinäisen elämän. Ihmiset ovat erilaisia ja arvottavat eri asioita, minulle tässä asiassa ei ole kompromissia. 

Vierailija
16/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaksi kertaa. Ensimmäinen osoittautui mielenterveysongelmaiseksi. Toinen oli ihana, mutta sitoutumiskammoinen. Menin sitten kolmannen kanssa naimisiin (johon en ollut edes ihastunut) ja avioliitto oli onneton.

Vierailija
17/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Ihastuuko nämä parisuhteeseen ihastuksen saavat helposti tai usein?

Vierailija
18/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, neljä kertaa. Se on kyllä ihanaa, aivan ihanaa, kunnes kaikki muuttuu arkiseksi ja huomaa että ai sillä onkin tollanen ärsyttävä tapa sanoo noin tai tehdä näin.

Vierailija
19/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, ero tuli 5 vuoden jälkeen. Nyt yli 10 vuotta jo yksin, koska ihastumiset menneet ristiin.

Vierailija
20/171 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tyytynyt keheenkään, koska näillä "ehdokkailla" on ollut niin isoja ongelmia, että en ole voinut jatkaa suhteeseen asti, jolloin se alkukiinnostus on myös rapissut tehokkaasti. Ehdokkaita ei tosin montaa ole edes ollut. Yhden ihastuksen kanssa (joka ei siis kuulu tähän ongelmajoukkoon, ainakaan tietääkseni) olisin halunnut kokeilla, mutta hän ghostasi lopulta. Ai että tuntui ja tuntuu edelleen pahalta, koska tajusin että ilmeisesti olin hänelle vain sellainen johon hän tyytyi, kun ei parempaakaan saanut siihen hetkeen. Olisihan se kiva olla joskus jollekin tärkeä, jollekin joka on tärkeä myös itselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan