Onko joku muka oikeasti saanut suhteeseen sen ihmisen johon on ihastunut?
Itse en ole koskaan saanut sitä johon olen ihastunut, vaan aina olen joutunut "tyytymään" jos parisuhteen olen mielinyt saada. Ikää on jo 34 vuotta.
Luulisin tyytymisen olevan melko yleistä, koska harva saa niitä joihin ihastuu...
Millaista on saada se numero ykkönen?
Kommentit (171)
Sama juttu, eli fb-suhteeseen kyllä.
N vastaaja
Olen jostain käsittämättömästä saanut useammankin kerran. Miten lie onnistunut, en minä mielestäni niin valovoimainen stara koskaan ole ollut.
Miksi olisin seksittömässä suhteessa? Tai suhteessa, jossa seksi pitää hakea muualta?
Eiköhän suurin osa joudu tyytymään.
Joo, siskoni. Ja aika moni muukin minun lähipiirissä, mitä outoa tuossa on?
Taisin saada.
Nykyisin vain harvakseltaan enää pilkahtelee esiin se ihminen johon ihastuin.
Yhteistä elämää takana 35v.
Minä sain. Olen ollut kiinnostunut tasan kahdesta miehestä ja aikajärjestyksessä jälkimmäinen oli onneksi kiinnostunut takaisin.
On edelleenkin maailman ihanin mies.
Minä, ihastuin mieheeni jo ensi näkemältä ja ihailin jonkun aikaa kaukaa kun olin niin ujo, onneksi rohkaistuin, tässä sitä ollaan 26v myöhemmin edelleen täysin umpi rakastuneena kumpikin..
Kyllä se mulle ainakin tuntuu todella kaukaiselle ajatukselle, että saisi elää elämänsä ihastuksensa kanssa. Mahtaa olla huumaava tunne jakaa elämänsä sen kanssa johon on huumaavasti rakastunut ja saada yhtälailla vastarakkautta. Kuulostaa suorastaan epärealistiselta. Kukaan ei ole ikinä ollut ihastunut tai rakastunut minuun samalla tavalla kuin minä heihin.
Minä sain ihastukseni puolisoksi mutta olinkin rohkea lähestyjä
Minä olen, melkein aina. Kerran en saanut, koska mies epäili että suhteesta tulisi vain lyhytaikainen (olin juuri eronnut). Oikeassa oli: en enää haluaisi suhdetta hänen kanssaan.
Tällä hetkellä ongelmana on, että en tapaa ketään josta kiinnostuisin.
Hannu Hanhi kirjoitti:
Olen jostain käsittämättömästä saanut useammankin kerran. Miten lie onnistunut, en minä mielestäni niin valovoimainen stara koskaan ole ollut.
show me your ways
En voisi olla suhteessa ihmisen kanssa kehen en ole ihastunut. Mielummin yksin. Nyt yksin yli kymmenen vuotta, enkä päätöksessäni horju. Vaikka joskus yksinäistä onkin. Mutta jos vaihtoehto on se, että jokainen päivä, jokainen tunti joutuisi elämään ihmisen kanssa, ketä ei rakasta, valitsen yksinäisen elämän. Ihmiset ovat erilaisia ja arvottavat eri asioita, minulle tässä asiassa ei ole kompromissia.
Kyllä, kaksi kertaa. Ensimmäinen osoittautui mielenterveysongelmaiseksi. Toinen oli ihana, mutta sitoutumiskammoinen. Menin sitten kolmannen kanssa naimisiin (johon en ollut edes ihastunut) ja avioliitto oli onneton.
Samaa olen ihmetellyt. Ihastuuko nämä parisuhteeseen ihastuksen saavat helposti tai usein?
Joo, neljä kertaa. Se on kyllä ihanaa, aivan ihanaa, kunnes kaikki muuttuu arkiseksi ja huomaa että ai sillä onkin tollanen ärsyttävä tapa sanoo noin tai tehdä näin.
Kerran, ero tuli 5 vuoden jälkeen. Nyt yli 10 vuotta jo yksin, koska ihastumiset menneet ristiin.
Itse en ole tyytynyt keheenkään, koska näillä "ehdokkailla" on ollut niin isoja ongelmia, että en ole voinut jatkaa suhteeseen asti, jolloin se alkukiinnostus on myös rapissut tehokkaasti. Ehdokkaita ei tosin montaa ole edes ollut. Yhden ihastuksen kanssa (joka ei siis kuulu tähän ongelmajoukkoon, ainakaan tietääkseni) olisin halunnut kokeilla, mutta hän ghostasi lopulta. Ai että tuntui ja tuntuu edelleen pahalta, koska tajusin että ilmeisesti olin hänelle vain sellainen johon hän tyytyi, kun ei parempaakaan saanut siihen hetkeen. Olisihan se kiva olla joskus jollekin tärkeä, jollekin joka on tärkeä myös itselle.
Olen kerran saanut yhden seksisuhteeseen, mutta tuskinpa tästä mitään oikeaa parisuhdetta ikinä tulee. Olen silti onnellinen, että saan edes seksiä ihastukseltani vaikka samalla surettaa, ettei hänellä ole samanlaisia tunteita minua kohtaan.