Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa ostaisin työttömyyskorvauksella?

Vierailija
02.06.2020 |

Saan verojen jälkeen 795 euroa. Ainakin 500 euroa laitan säästöön ja käyn varmaan kampaajalla värjäyttämässä juurikasvun pois.

Olen työkokeilussa. Mulla ei ole mitään muita omia kuluja kun puhelin (20-30 e/kk). Ruoan ja asumisen saan täältä, eikä mulla ole muutakaan paikkaa mihin maksan vuokraa kun vasta palasin ulkomailta eikä mulla ole omaa asuntoa vielä. Työkokeilu jatkuu elokuun loppuun asti, joten vielä tulee pari kertaa moinen rahasatsi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn maksullisissa naisissa :D T. Alfa Einari 45v

Vierailija
22/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin oman kämpän takuuvuokraan, huonekaluihin, liinavaatteisiin, astioihin ja kodinkoneisiin sekä elektroniikkaan, jos niitä ei ennestään ole. Katselisin jo kämppävaihtoehtoja.

En siis keksimällä keksisi ostettavaa juuri nyt, sillä kuluja on kyllä aivan varmasti vielä tulossa. Ostaisin ehkä polkupyörän tai bussikortin(täällä ei kulje bussit, mutta eikös niitä saa jossain jotain vuosikortteja, vois olla hyvä sijoitus ja vuoden kulkisi ilmaiseksi?), tulevaa ajatellen. Ja syksyn tullen vaatetuskin muuttuu, tarvitsee talvikengät ja toppatakin, hanskat... löytyykö niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi