Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuppaa naurattamaan kun Helsingissä nytkin 10 astetta viileämpää kuin Oulussa

Vierailija
02.06.2020 |

Ei kai siinä. Laittakaa toinen villatakki päälle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas ilma ulkoilla. Just paras keli. 

Vierailija
22/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rillipää kirjoitti:

Kaikkea se teettää kateus stadilaisia kohtaan. Helpottaako kateutta oikeasti kokemasi vahingonilo, kun Helsingissä hetkellisesti viileämpää kuin jossain Oulussa. Itse muutin Pohjois-Pohjanmaalta joku aika sitten Espooseen. En ole jäänyt kaipaamaan nurkkakuntaisuutta ja toisten ihmisten kyttäämistä.

Mä en tätä keskustelua aloittanut, mutta miksi helsinkiläiset aina luulee, että heitä kadehditaan? Itse en ikinä haluaisi asua suurkaupungissa. Yrittäkää ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia ja pitävät erilaisista asuinympäristöistä. Jos joku kehuu pikkukaupunkia, ei se ole vtuilua hesalaisia kohtaan. Itse asun Ouluakin pienemmässä kylässä.

Ei olekaan, mutta aloittajan tyyliset ovat vtuilua ja jostain sukupolvien takaa kumpuavaa alemmuuden ? tunnetta jopa vihaa , joka yritetään naamioida muka-lupsakkuuteen.

Oudommaksi jutun tekee , että varmaan puolet ( en viitsinyt googlata faktaa) näistä helsinkiläisistä on kirjoittajien ex-naapureita, lapsia, lapsenlapsia ym.sukulaisia laajasti katsoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä suomalaista nurkkakuntalaisuutta. Stadi vs. lande. Koko Suomi on nurkkakuntaista landea. Muutin Espoosta pois -06 enkä ole sen jälkeen käynyt Suomessa kertaakaan, en vaan pysty. Myös se miten te olette koronakriisin hoitaneet tai "hoitaneet" ovat vahvistaneet tunnetta pysyä poissa. 

Terkut Tokiosta. 

😄mutta olet suomalaisella vauvapalstalla?

Se nyt jos jokin on noloa.