Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuppaa naurattamaan kun Helsingissä nytkin 10 astetta viileämpää kuin Oulussa

Vierailija
02.06.2020 |

Ei kai siinä. Laittakaa toinen villatakki päälle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaapu lämmittää ja hiki haisee.

Vierailija
2/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaako sua useinkin sää ja sen ilmiöt?

Terveisiä Oulusta etelään, täällä on kiva kesäinen ilma semmoiset 15 astetta ja pilvipouta. Just passeli ilma, lapset viettää päivää uimalassa ja itse jaksan vielä vähän laittaa pihaa työpäivän jälkeen. Jos olis lämpimämpää ja aurinkoa täydeltä taivaalta, töiden jälkeen en jaksaisi kuin siesta viettää ja siinäpä se - jäisi piha laittamatta ennen lomaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat on huvit.

Vierailija
4/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaako sua useinkin sää ja sen ilmiöt?

Terveisiä Oulusta etelään, täällä on kiva kesäinen ilma semmoiset 15 astetta ja pilvipouta. Just passeli ilma, lapset viettää päivää uimalassa ja itse jaksan vielä vähän laittaa pihaa työpäivän jälkeen. Jos olis lämpimämpää ja aurinkoa täydeltä taivaalta, töiden jälkeen en jaksaisi kuin siesta viettää ja siinäpä se - jäisi piha laittamatta ennen lomaa

Miten ihmiset jaksaa ulkomailla tehdä töitä kuumassa, mutta suomalainen sekoaa kun asteet menee yli 25c? Onko tämä kansa todellakin näin huonokuntoista?

Vierailija
5/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te asutte? Oulussa oon ja mittari näyttää +23 nyt.

Vierailija
6/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurakaa vaan. Rovaniemellä on +22

Vierailija
7/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurikassa 27 astetta.

Vierailija
8/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä päivää.

Kaunis mutta tuulinen ja viileähkö (+16) ilma.

Auringossa tarkenee, varjossa tosiaan neule päälle.

Vierailija
9/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan haise koko kaupunki paiskalle jonkun sellutehtaan takia, nauti nyt siitä sitten.

Vierailija
10/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, oon duunissa.

11/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea se teettää kateus stadilaisia kohtaan. Helpottaako kateutta oikeasti kokemasi vahingonilo, kun Helsingissä hetkellisesti viileämpää kuin jossain Oulussa. Itse muutin Pohjois-Pohjanmaalta joku aika sitten Espooseen. En ole jäänyt kaipaamaan nurkkakuntaisuutta ja toisten ihmisten kyttäämistä.

Vierailija
12/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin lapsellinen aloitus, en vaan ymmärrä:(

Vierailija
13/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suomalaista nurkkakuntalaisuutta. Stadi vs. lande. Koko Suomi on nurkkakuntaista landea. Muutin Espoosta pois -06 enkä ole sen jälkeen käynyt Suomessa kertaakaan, en vaan pysty. Myös se miten te olette koronakriisin hoitaneet tai "hoitaneet" ovat vahvistaneet tunnetta pysyä poissa. 

Terkut Tokiosta. 

Vierailija
14/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarpeeksi lämmin, tarkenee t-paita päällä. 

Vierailija
15/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 10 astetta viileämpi kämppä Helsingissä voi hyvinkin olla sata tonnia kalliimpi kuin sun vastaava 10 astetta kuumempi hikinen kämppäsi Oulussa. Parasta tässä on se, että saan asunnon myydessäni vähintään omani pois, toisin kuin sinä ap.

Tämä on jännittävää, olet siis tyytyväinen siihen että joudut maksamaan 100 000 ylihintaa asunnostasi vain koska se on jossain kammottavassa betonihelvetissä jonkun juna-aseman lähellä? Okei! Täällä Oulussa voi valita asunnon ihan muilla kriteereillä. -eri.

Vierailija
16/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 10 astetta viileämpi kämppä Helsingissä voi hyvinkin olla sata tonnia kalliimpi kuin sun vastaava 10 astetta kuumempi hikinen kämppäsi Oulussa. Parasta tässä on se, että saan asunnon myydessäni vähintään omani pois, toisin kuin sinä ap.

Tämä on jännittävää, olet siis tyytyväinen siihen että joudut maksamaan 100 000 ylihintaa asunnostasi vain koska se on jossain kammottavassa betonihelvetissä jonkun juna-aseman lähellä? Okei! Täällä Oulussa voi valita asunnon ihan muilla kriteereillä. -eri.

Joo, eihän täällä Hgissä ole muuta kuin betonihelvettiä... Tänään just tuli käveltyä meren rannalla, metsien ja peltojen läpi, ja lehmiäkin näkyi (ja asun muuten kantakaupungissa).

Vierailija
17/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillipää kirjoitti:

Kaikkea se teettää kateus stadilaisia kohtaan. Helpottaako kateutta oikeasti kokemasi vahingonilo, kun Helsingissä hetkellisesti viileämpää kuin jossain Oulussa. Itse muutin Pohjois-Pohjanmaalta joku aika sitten Espooseen. En ole jäänyt kaipaamaan nurkkakuntaisuutta ja toisten ihmisten kyttäämistä.

Mä en tätä keskustelua aloittanut, mutta miksi helsinkiläiset aina luulee, että heitä kadehditaan? Itse en ikinä haluaisi asua suurkaupungissa. Yrittäkää ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia ja pitävät erilaisista asuinympäristöistä. Jos joku kehuu pikkukaupunkia, ei se ole vtuilua hesalaisia kohtaan. Itse asun Ouluakin pienemmässä kylässä.

Vierailija
18/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että mua naurattaa aina kun UlanBatorissa sataa.

En tosin ole varma milloin näin tapahtuu joten joudun höröttämään koko ajan. Rasittavaa!

Vierailija
19/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin? Onko tilanne useinkin tällainen? Oletko pitänyt kauankin kirjaa? Pitäiskö oikein kaivaa tilastot vaikka sadalta vuodelta ja katsoa kuinka usein tuo "nytkin" oikein on. Miten teillä oli viime toukokuun seitsemäs verrattuna Helsinkiin? Entäpä elokuun kuudes vuonna 1997?

Vierailija
20/23 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ap asuu pohjoisessa, jos lämpimät säät ovat hänelle tärkeitä. Kuulostaa epäloogiselta.