Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen 40+ naisen pitää olla, jotta voisi saada fiksun seurustelukumppanin?

Vierailija
02.06.2020 |

Ilmeisesti normaalin tai fiksun kumppanin löytäminen ei juurikaan edes ole mahdollista yli 40-vuotiaille naisille, mutta yritän tässä vielä: millainen naisen tulisi olla, jotta olisi edes pienehköt mahdollisuudet löytää kumppania?

Olen siis 40+, hoikka, pitkähiuksinen, siisti, oikeasti hieman ikäistäni nuoremman näköinen, koulutettu ja työssäkäyvä. Mulle kelpaisi asiallinen ja fiksu mies (tai mahdollIesti nainenkin) ikäväliltä 35-65 vuotta. Millaiseksi minun pitäisi muuttua, jotta naimaonneni paranisi nykyisestä huomattavasti? Tällä hetkellä flaksini on todella huono; ei ole tullut aloitteita suuntaani muutamaan vuoteen lainkaan. En halua irtosuhteita, vaan elämänkumppanin. Lisäksi haluaisin ainakin yrittää vielä saada jälkikasvuakin, jos mahdollista.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mahdollisesti

Pahoittelut typosta.

T. Ap

Vierailija
2/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo.

Tai onko niitä fiksuja lesboja? No fiksua miestä et ainakaan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Kaltaisellasi nelikymppisellä naisella on vain ja ainoastaan yksi este/hidaste: omat kriteerit.

4/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee profiili johonkin fiksuun deittipalveluun, kuten OkCupid. Ole rehellinen, kerro että pidät älykkäistä miehistä. Kerro omista kiinnostuksen kohteistasi rehellisesti. Kerro, millaisen miehen haluat. Karsi ulos kaikki ominaisuudet, joita et siedä (itse karsin sovinistit, rasistit jne.).

Itse etsin älykästä, herkkää ja keskusteluhaluista miestä ja löysin useamman tuosta palvelusta. 

Kävin kolmen kanssa treffeillä - kaikki olivat kivoja, fiksuja miehiä.

Se kolmas on vierellä yhä - olemme olleen yhdessä jo viisi vuotta.

Vierailija
5/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskemmaksi? Naiset aina miettii noita ulkonäköasioita. Oikeasti kumppaniksi valitaan ihminen jonka kanssa on kivaa.

Vierailija
6/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbo.

Onko ikäni niin paha turn-off?

Vierailija
7/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33400 kirjoitti:

Tee profiili johonkin fiksuun deittipalveluun, kuten OkCupid. Ole rehellinen, kerro että pidät älykkäistä miehistä. Kerro omista kiinnostuksen kohteistasi rehellisesti. Kerro, millaisen miehen haluat. Karsi ulos kaikki ominaisuudet, joita et siedä (itse karsin sovinistit, rasistit jne.).

Itse etsin älykästä, herkkää ja keskusteluhaluista miestä ja löysin useamman tuosta palvelusta. 

Kävin kolmen kanssa treffeillä - kaikki olivat kivoja, fiksuja miehiä.

Se kolmas on vierellä yhä - olemme olleen yhdessä jo viisi vuotta.

Täytynee kokeilla tätä. En ole koskaan kokeillut nettideittejä tai Tinderiä, mutta alan olla valmis kokeilemaan sitäkin korttia, kun on sen verran hiljaista ollut ja kohta epätoivokin alkaa kolkutella.

T. Ap

Vierailija
8/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen poikkeavuus varmasti rajoittaa mahdollisuuksia huomattavasti.

Vierailija
9/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbo.

Parasta ennen -päivämäärä meni jo. Sori.

Vierailija
10/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen poikkeavuus varmasti rajoittaa mahdollisuuksia huomattavasti.

Aika moni älykäs mies vain kiihottuu siitä, että nainen pitää myös naisista.

Vierailija
11/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbo.

Aloittaja etsiikin fiksua kumppania joten sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä.

Vierailija
12/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ihmettelemään tuota aloitteita ei ole tullut kohtaan. Mistä olet aloitteita etsinyt eli missä sinut olisi voinut tavata. 

Olen itse 40+ mies, enkä nyt varsinaisesti ole enää kumppania edes hakenut (ja tuskin täytän sinun kriteerejä muutenkaan), mutta olisin kuitenkin utelias tietämään, missä sinä olet kuvitellut miehen tapaavasi? 

Vierailija
13/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on sun mielestä fiksu mies?

Vierailija
14/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin fiksu ei voi olla, jos 40+ sinkkuna vielä haaveilee lisääntymisestä. Kukaan fiksu kun ei ala lisääntymään tuntemattoman kanssa, eli vie ainakin 2-3 vuotta ennen kuin kannattaa edes aloittaa yritys. Ja eipä 43+ nainen kovin hedelmällinen enää ole, korkeintaan mätiä marjoja tuossa vaiheessa kasvattaa ja harva edes niitä.

Kyllä alkaa, jos mittarissa on sen verran lukemia, ettei ole enää aikaa odotella. Toki fiksuudelle on monia määritelmiä, mutta elämässä täytyy voida ottaa myös riskejä. 

Vierailija
15/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbous helpoin tie.

Toinen olisi keksiä aikakone ja 20-vuotiaana itsenään tehdä fiksumpia päätöksiä, että saa elämänkumppanin silloin kun valinnanvara on suurimmillaan.

Kolmas mahdollisuus, joka useimpien kohdalla on täysin hypoteettinen: tajua, että olet tavallinen ja valinnanvarasi on tavalliset ihmiset. Ne, joiden ulkonäkö ei välittömästi sytytä eivätkä jutut heti kutkuta vatsanpohjasta. Näiden kesken vaatii naiseltakin vaivaa rakentaa keskinäistä vetovoimaa. Eli laske rimaa.

Vierailija
16/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että haluat vielä lapsia, karsii kyllä tehokkaasti. Varsinkin kun asialla alkaa olla kiire. Ehkä ei kannata deittiprofiilissa mainita..

Vierailija
17/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskemmaksi? Naiset aina miettii noita ulkonäköasioita. Oikeasti kumppaniksi valitaan ihminen jonka kanssa on kivaa.

Ystäväksi valitaan ihminen, jonka kanssa on kivaa. Kumppaniksi valitaan se, jonka kanssa on paitsi kivaa, myös seksuaalista vetovoimaa. Ja kyllä siihen aika monella ihmisellä vaikuttaa myös ulkonäölliset seikat, eipä sille mitään voi. Vai kuinka moni muka haluaisi läheisyyttä ja seksiä kenen tahansa kivan ihmisen kanssa?

Vierailija
18/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla kyllä mikään ongelma, en suostu uskomaan omiin kokemuksiin perustuen ettei fiksuja miehiä löytyisi deiteistä, tinderistä, jne.

Ongelma on varmasti sitten kun sinne aletaan laittamaan lisäksi muitakin ominaisuuksia. Itsekin tipahdan sitten "kyydistä".

Viimeksi yksi nainen netissä kyseli kun kerroin itsestäni, että mitä vikaa minussa on kun olen sinkku ja nettideitissä näillä tiedoilla . Vähän tällainen asennotuminen itsellä tulee vastaan usein.

M37

Vierailija
19/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40+ nainen (en tosin kovin paljon yli 40) ja kyllä oman kokemukseni mukaan mukava, fiksu ja kivannäköinen 40+ löytää mukavaa, fiksua ja kivannäköistä seuraa. Itsekin olen bi, ja kiinnostuneita on olltu sekä naisissa että miehissä. Minulla on vielä lapsia, mutta eivät haitanneet. Oma valintani oli se, että halusin naissuhteen, ja naisen kanssa olen nyt.

Vierailija
20/156 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbo.

Aloittaja etsiikin fiksua kumppania joten sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä.

Ihan sama mitä te naiset yritätte toisillenne uskotella.

Tuon ikäiset fiksut miehet menee naisen kanssa yksiin jos ne haluaa perheen, eikä nelikymppinen nainen ole oikeassa ikähaarukassa. Kaveria ei naisesta saa, sen tietää kaikki miehet.