Nähtävyys, josta olit vaikuttunut
Toisen keskustelun vastapainoksi. Mikä nähtävyys ulkomailla tai suomessa on tehnyt sinuun vaikutuksen? Itse täytyy sanoa että Sydneyn oopperatalo oli vaikuttava. Sen juurella oli hienoa juoda lasi kuohuviiniä.
Kommentit (834)
Keväinen Yosemiten kansallispuisto oli suorastaan epätodellisen kaunis.
Olisiko ollut Helga-neiti kylvyssä
Firenze kokonaan, mutta etenkin se katedraali.
Vierailija kirjoitti:
Näkymät Preikestolenilta.
Huhhuh mikä paikka.
Thompson Falls Nyahururussa Keniassa. Olen asunut Päiväntasaajalla 7,5 vuotta ja putouksilla käyn jatkuvasti. Karibu Kenya!
Jyväskylän kauppakatu. Upeita rakennuksia. Käytiin ostamassa vaatteita Sokokselta ja syömässä paikallisessa Mcdonaldissa.
Vierailija kirjoitti:
Taj Mahal. Oli kyllä näkemisen arvoinen livenä vaikka Intia muuten onkin todella perseestä.
Loppuosa kirjaimellisesti...
Vierailija kirjoitti:
Thompson Falls Nyahururussa Keniassa. Olen asunut Päiväntasaajalla 7,5 vuotta ja putouksilla käyn jatkuvasti. Karibu Kenya!
Siellä on varmasti upeat ilmat.
Olen kiertänyt pitkin maailmaa ja nähnyt paljon nähtävyyksiä, mutta henkeäsalpaavin on ollut Kuusamossa, Oulankajoen Kiutaköngäs. Ei ole voinut tajuta miten Suomesta löytyy niin kaunis mesta, luonnon läheltä, joka karu, rauhoittava ja kaunis samaan aikaan.
Jos pitää mainita jokin ulkomailta mieleen jäänyt: Malesian Kuala Lumpurin kaksoistornit olivat komeat pimeässä.
Kilpisjärvi. Siis se paikkakunta, ei pelkkä järvi. On niin erilainen kolkka Suomea kuin olla voi, että oli yllätys. Sattunut joka kerta myös hieno sää, niin toki parantaa kokemusta.
Ja sitten ihan toiseen suuntaan Eiffel-torni, kun menee ylös katsomaan maisemia hyvällä säällä. Itse en tykkää kaupunkikohteista ja ihmisen luomista jutuista, vielä noin karjamatkailijoiden massakohde, mutta siksikin yllätti positiivisesti odotuksiin nähden.
Niin monta niitä on.
Yksi oli Brandenburger-portti Berliinissä.
Niin usein sen kuvissa ja tv.ssä oli nähnyt, ja sitten muurin murtumisen jälkeen, kun näki sen paikan päällä. Tuntui historialliselta hetkeltä