Miksi jotkut karpit laskevat hiilarien lisäksi myös kaloreita?
Olen tutkinut noita karppaus sivustoja ja yllätyksekseni huomannut monen tosiaankin laskevan päivittäistä kalorimääräänsä. Mihin ihmeeseen tuo perustuu? Eikös karppaamisen tarkoitus juuri ole jättää kalorit huomioimatta ja laskea vain hiilareita? Selittäkääs tyhmälle!
Kommentit (28)
Siksi kokeilen karppausta. Olen normaalipainoinen 157cm, 60kg ja silloin ei välttämättä painonvartjat laihduta. Olin painonvartijoilla lähes 3 kuukautta ja tarkalla ohjelmalla. Haluan 5kg pois ja toivon onnistuvan karppauksella. Jos ei toimi, mielipiteeni on sen jälkeen, humpuukkia. Katsotaa mien käy!
- paino
- mittanauha
Voi olla, että paino ei tipu, mutta jos läskiä muuttuu lihakseski, niin tiivistyt. Lihas painaa läskiä enemmän.
niin kannattaa perehtyä johonkin karppauskirjaan. Sieltä nimittäin selviäisi vastaukset kysymyksiisi..
Jos ei ymmärrä mitä tekee ja miksi, niin riski epäonnistumiseen on aikasta suuri.
Nyt olen ollut 2 päivää hyväkarppaaja mutta kiinnostaa tuo alakarppaus.
Ne on selkeesti alakarppaukseen opastavia kirjoja. Yleispätevä teos on sitten Varpu Tavin ja Ilkka Salmenkaidan Laihdu ilman nälkää vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Se on saanut seuraajakseen myös karppikeittokirjan! :)
Nämä siis mun suosikit.
Sanoin vain jotta jos ei toimi niin sitten on humpuukkia. Tiedän karppauksesta sen mitä olen netistä lueskellut. Tiedonmääräni on vähäinen. Aloitin kuitenkin näillä tiedoilla karppauksen ja yritän nyt saada kovasti lisätietoa.
Tiedän siis suunnilleen mitä saa syödä ja tiedän minkälaisia rasvoja käytetään jne.
Vierailija:
Hyvä vitsi.Myös minun kuvani on siellä. Vyötärö kaventui 71 cm:stä 64:ään. En kutsuisi sitä vyötärön katoamiseksi.
Toi on niin tota Painonvartijoiden propagandaa...Kysypäs sieltä painonvartijoista, että kuinka iso osa tavoitepainonsa saavuttaneista pysyy myös siinä painossa...voipi olla ettet vastausta saa, meinaan on jotain alle 5%. Painonvartijat opettaa syömään tosi luonnottomasti ja ennen kaikkea liian vähän. Ja aina jos hetkeksikin herpaantuu, niin paino pompsahtaa ylös salamana.
En ole varsinaisesti karpannut, tai ainakaan tietoisesti, mutta olen jo ajat sitten lukenut ruoka-aineiden oikeasta yhdistelemisestä, ja se todella toimii. Siis että ei syö samalla aterialla esim lihaa ja perunaa tai lihaa ja riisiä, vaan lihaa ja kasviksia, tai kasviksia ja riisiä. Tuolal tavalla multa putosi paino, vaikka söi nreippaasti enemmän kuin ennen Painonvartijoissa, ja paino eimyöskään tullut takaisin. Ja siis tietysti söin muutenkin fiksummin, mutta esim rasvaa en vältellyt ollenkaan, vaan suurta herkkua oli esim. höyrytetyt parsakaalit joiden päälle sulatin reilusti voita...nam....
Vierailija: