En jaksa enkä kestä n äitä saatanan helteitä:´´´(
VIHAAN VIHAAMN VIHAAN tätä kuumuutta!!!!!!!!
Hikoilen kuin porsas, kilpirauhasarvot ok eli ei johdu siitäkään.
Mulle sopivin lämpötila olis kesälläkin sellanen +20 astetta.
Ja sama hellepaska vaan jatkuu ja jatkuu kun katoin 5vrk sääennusteen.
TUSKAA!!!!
Ja niin, jokaisen ei ole pakko pitää helteestä olkoonkin suomen kesä lyhyt.
Kommentit (12)
Kukahan tämänkin jostakin löysi, on meinaan minun tuskailuni tuo ap teksti. Nyt on ihana syksy ja lempivuodeaikani eikä kiroiluta yhtään :)))
Ihmeen vähän oon kyllä valitellut. Onneksi on uusi talo ja ilmastointi, niin sisäilma pysyy suhteellisen viileänä.
Kaks kesää jo menny kohta ohi suun kun molempina oon just näillä viikoilla (nyt 34(?)) plaah, ulkona en voi olla kun muutaman minuutin, päässä alkaa heittää, hikoiluttaa niin tautisesti jne.. kivaa kökkii sisällä parhaimmilla helteillä.. mitä ne on nyt sit luvannu sääx??
tämä helle ei ole vielä mitään, kyllä tukalampaa oli etelässä olla +45
Silloin poika syntyi elokuun alkupuolella ja tämä tulokas samoihin aikoihin. että onkin osattu tähdätä näille helteille ! :)
t. 2
syysiltoina tainnu olla meillä kovin tylsää.. ;)
Asusisin mielelläni vaikka Dallasissa jossa helteitä on maaliskuusta marraskuulle. Olis aivan mahtavaa. Olen kesäihminen ja rakastan lämpöä.
Sinä pidät, toiset ei, minä en pysty vaikka haluaisin..
Joo, kaamosaika on kai tylsää aikaa ... Marraskuun alussa tais mun viimeisimmät rättiviikot olla, joten siihen malliin sitte on pistelty ! ;-) Mutta en mie valita : ihana saada kohta " masu syliin" !
kaikkien kun ei tosiaankaan ole pakko pitää helteistä, ikävää jos se asia sinun perääsi kutkuttaa. Samalla logiikalla voisin sanoa että on se yhtä perkelettä kun kaikki ei pidä syksyn kuulaudesta ja vesisateista kun minä suorastaan rakastan syksyä, lempivuodenaikani.
Ja mitä hellepäivien määrään tulee niin Ilmatieteen laitoksen sivuilla lukee että tänä kesänä on nyt kesä-heinäkuun aikana ollut keskivertoa enemmän hellepäiviä.
Ap
ap, miltä nyt tuntuu?
Joko on helle helpottanut?