Kiinnostaako Pepe Willbergistä tehty elokuva ketään?
Sellaista kuulema väsätään. Ei kiinnosta minua ainakaan. Taitaa pyöriä tyhjille saleille.
Kommentit (14)
Ei kiinnosta. Pepe on jäänyt jotenkin huomaamatta vaikka sitä ikäluokkaa olenkin.
Ei. Pepen ääni, biisit eikä henkilö muutenkaan ole kiinnostava.
Eipä nyt tule yhtään hittiä mieleen tuolta artistilta. Jotenkin ollut sellainen harmaa koko uransa ajan.
Elokuvan nimeksi 50 vuotta covereita...
Valitettavasti ei olisi varmaan menestys. Jotenkin pliisu tyyppi.
Just semmonen laulaja et moni kyllä hoksaa heti kenestä on kyse, kun nimen kuulee eli kestojulkkis. Mutta kuitenkin persoonaltaan vähän mitäänsanomaton.
Mä jaksan ihmetellä näitä suomalaisten elokuvien aiheita? Varmaan on kourallinen ihmisiä joita ne kiinnostavat, mutta riittääkö se?
Dokumentti olis parempi kuin elokuva.
Se on nimenomaan dokumentti. Ei siinä kukaan Pepeä näyttele. Historiasta rainoja ja tarinoita, niin olen ymmärtänyt.
Joo näköjään dokumenttielokuvaa suunnitellaan. Otsikko johti harhaan.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b8251eb2-9e17-4f05-96d9-ab7cfbe…
Vierailija kirjoitti:
Se on nimenomaan dokumentti. Ei siinä kukaan Pepeä näyttele. Historiasta rainoja ja tarinoita, niin olen ymmärtänyt.
Miksi sitä sitten kutsutaan elokuvaksi jos se on dokumentti. Eipä silti, ei kiinnosta.
Kyllä kiinnostaa. Oon aina tykännyt Pepen piiseistä ja tapasinkin kaverin kerran Nokian Edenissä. Uskomattoman kiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä sitten kutsutaan elokuvaksi jos se on dokumentti. Eipä silti, ei kiinnosta.
Kukaan muu ei kutsunut kuin aloittaja otsikossaan.
Ei. Yleensäkään noihin elokuviin ei löydetä hyvää esikuvan näyttelijää. Pahin oli Riku Nieminen Juicena. Ehkä onnistunein on Janne Reinikainen Baddingin roolissa.