Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko jo esitellyt vartaloasi tänä kesänä?

Vierailija
31.05.2020 |

Saitko mieleisesi vastaanoton?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miehelle ilman rihman kiertämää, aamuin illoin. Ympäri vuoden.

Vierailija
42/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes vilkase näitä naisia kadulla, vaikka menis Kim K alasti ohitse. Tää on mun hillitty tapa vittuilla :)

Sun tapa vittuilla on se, että sä et katso naisia? Miten ajattelet, että he huomaavat tuon sun "vittuilusi"?

Tällainen komistus kun menee ohitte eikä noteeraa millään tavalla ni käyhän se hermoon :)

Oon niin kyllästynyt naisten narsistiseen käytökseen et vähän pitää maksella takasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes vilkase näitä naisia kadulla, vaikka menis Kim K alasti ohitse. Tää on mun hillitty tapa vittuilla :)

Sun tapa vittuilla on se, että sä et katso naisia? Miten ajattelet, että he huomaavat tuon sun "vittuilusi"?

Tällainen komistus kun menee ohitte eikä noteeraa millään tavalla ni käyhän se hermoon :)

Oon niin kyllästynyt naisten narsistiseen käytökseen et vähän pitää maksella takasin.

No, jos sulle tulee jotenkin parempi olo tuollaisten juttujen kirjoittelemisesta, niin kait sun pitää sitte niitä kirjoitella.

Vierailija
44/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Laitan napapaidan, jonka helmaa nyin kiusaantuneena koko ajan alaspäin.

On kiva ja rento olo.

Mutkun muillakin on, niin pitäähän mullakin olla.

Minde, 20

Vierailija
45/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, viime kesästä on pudonnut 24 kg ja olen normaalipainon alarajoilla nyt ja tunnen oloni viehättäväksi :) laitoin tyköistuvan mekon kun kävin kaupassa, ja pidettiin silmäpeliä yhden vähän vanhemman komistuksen kanssa. Oli sellainen mies että toivon että törmään toistekin siihen!

Olinkohan minä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä