Nainen, oletko jo esitellyt vartaloasi tänä kesänä?
Kommentit (45)
En mutta useamman miehen olen jo nähnyt esittelevän paljasta yläkroppaansa paikassa johon se ei kuulu eli jossain muualla kuin rannalla tai omalla yksityisellä pihalla.
Joo, viime kesästä on pudonnut 24 kg ja olen normaalipainon alarajoilla nyt ja tunnen oloni viehättäväksi :) laitoin tyköistuvan mekon kun kävin kaupassa, ja pidettiin silmäpeliä yhden vähän vanhemman komistuksen kanssa. Oli sellainen mies että toivon että törmään toistekin siihen!
Vierailija kirjoitti:
Naisista en tiedä, mutta jumankauta noita teinejä heti kun vähän aurinko vilahtaa.
Persesortsit ja bikiniyläosa kombo bongattu 😛
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas inttää etteivät esittele mitään vaikka kulkevat niin tiukoissa vaatteissa että hävettää heidän puolestaan.
No eihän tuo todista mitään? Voin kulkea vaikka alasti ilman että aktiivisesti ESITTELEN jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas inttää etteivät esittele mitään vaikka kulkevat niin tiukoissa vaatteissa että hävettää heidän puolestaan.
Laita kuva omasta vaatekaapin sisällöstäsi niin voimme kaikki pukeutua kuin sinä.
Tuo on naiseton poikkuli, eli tod näk Sabaton-huppariin ja xxl-koon kollareihin sitten, jos tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En esittele mitään. Miehet vaan ajattelee niinkuin raiskaajat.
Miksi sitten äänestät noita "miehiä" lisää tänne?
Missä sanoin äänestäväni??
Vierailija kirjoitti:
En mutta useamman miehen olen jo nähnyt esittelevän paljasta yläkroppaansa paikassa johon se ei kuulu eli jossain muualla kuin rannalla tai omalla yksityisellä pihalla.
Treenattua kroppaa kelpaa esitellä! Leveät hartiat, rintalihakset kuin laatat, komea sixpack ja kaiken kruunaa vahvat käsivarret 👍
Jep, caprit jalassa tänään ja eilen. Ja tuulipuvun takki. Säärissä vähän ihottumaa, ja kalmankalpeat, karvaiset koivet. Olkaa hyvä!
Kroppatesti.
Kun miehet tuijottaa ja päät kääntyy kesämekossa ja korkokengissä, tai sporttitrikoissa, tietää että näyttää vielä hyvältä.
T hoikka ja muodokas nainen
En omasta mielestäni ole esitellyt, mutta varmaan jonkun mielestä tissit on ollu liian tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, viime kesästä on pudonnut 24 kg ja olen normaalipainon alarajoilla nyt ja tunnen oloni viehättäväksi :) laitoin tyköistuvan mekon kun kävin kaupassa, ja pidettiin silmäpeliä yhden vähän vanhemman komistuksen kanssa. Oli sellainen mies että toivon että törmään toistekin siihen!
Wau mikä pudotus! Nauti elämästä :)
Vierailija kirjoitti:
Kroppatesti.
Kun miehet tuijottaa ja päät kääntyy kesämekossa ja korkokengissä, tai sporttitrikoissa, tietää että näyttää vielä hyvältä.
T hoikka ja muodokas nainen
Niin no, sitten on meitä, joita katsellaan verkkareissa ja hupparissakin... :)
Onko kesäpimppi vilautettu hameen alta?
Tänään makasin terassilla stringeissä ja bikiniyläosassa esitellen upeasti treenattuja pakaroitani. Eilen latasin ig/kuvan jossa poseerasin bikineissä. Ja tämä on vasta alkua.
T. Yyyyhooooo
Kävin vetää parin km:n juoksulenkin vartalonmyöteisissä pöksyissä ja topissa joka antaa mun isojen rintojen mukavasti pomppia. Kyllä siinä muutama ukkeli katto vähän suu auki jota vastaan tuli.
En mä esittele mun vartaloa. Se on siellä missä minäkin.
Mä en edes vilkase näitä naisia kadulla, vaikka menis Kim K alasti ohitse. Tää on mun hillitty tapa vittuilla :)
Vierailija kirjoitti:
Kävin vetää parin km:n juoksulenkin vartalonmyöteisissä pöksyissä ja topissa joka antaa mun isojen rintojen mukavasti pomppia. Kyllä siinä muutama ukkeli katto vähän suu auki jota vastaan tuli.
Tämän on kirjoittanut mies. Kaikki naiset tietää, mistä sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes vilkase näitä naisia kadulla, vaikka menis Kim K alasti ohitse. Tää on mun hillitty tapa vittuilla :)
Sun tapa vittuilla on se, että sä et katso naisia? Miten ajattelet, että he huomaavat tuon sun "vittuilusi"?
Miksi sitten äänestät noita "miehiä" lisää tänne?