Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko jo esitellyt vartaloasi tänä kesänä?

Vierailija
31.05.2020 |

Saitko mieleisesi vastaanoton?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En esittele mitään. Miehet vaan ajattelee niinkuin raiskaajat.

Miksi sitten äänestät noita "miehiä" lisää tänne?

Vierailija
22/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta useamman miehen olen jo nähnyt esittelevän paljasta yläkroppaansa paikassa johon se ei kuulu eli jossain muualla kuin rannalla tai omalla yksityisellä pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viime kesästä on pudonnut 24 kg ja olen normaalipainon alarajoilla nyt ja tunnen oloni viehättäväksi :) laitoin tyköistuvan mekon kun kävin kaupassa, ja pidettiin silmäpeliä yhden vähän vanhemman komistuksen kanssa. Oli sellainen mies että toivon että törmään toistekin siihen!

Vierailija
24/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista en tiedä, mutta jumankauta noita teinejä heti kun vähän aurinko vilahtaa.

Persesortsit ja bikiniyläosa kombo bongattu 😛

Vierailija
25/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas inttää etteivät esittele mitään vaikka kulkevat niin tiukoissa vaatteissa että hävettää heidän puolestaan.

No eihän tuo todista mitään? Voin kulkea vaikka alasti ilman että aktiivisesti ESITTELEN jotain

Vierailija
26/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas inttää etteivät esittele mitään vaikka kulkevat niin tiukoissa vaatteissa että hävettää heidän puolestaan.

Laita kuva omasta vaatekaapin sisällöstäsi niin voimme kaikki pukeutua kuin sinä.

Tuo on naiseton poikkuli, eli tod näk Sabaton-huppariin ja xxl-koon kollareihin sitten, jos tahdot.

Vierailija
27/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En esittele mitään. Miehet vaan ajattelee niinkuin raiskaajat.

Miksi sitten äänestät noita "miehiä" lisää tänne?

Missä sanoin äänestäväni??

Vierailija
28/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta useamman miehen olen jo nähnyt esittelevän paljasta yläkroppaansa paikassa johon se ei kuulu eli jossain muualla kuin rannalla tai omalla yksityisellä pihalla.

Treenattua kroppaa kelpaa esitellä! Leveät hartiat, rintalihakset kuin laatat, komea sixpack ja kaiken kruunaa vahvat käsivarret 👍

Vierailija
29/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, caprit jalassa tänään ja eilen. Ja tuulipuvun takki. Säärissä vähän ihottumaa, ja kalmankalpeat, karvaiset koivet. Olkaa hyvä!

Vierailija
30/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppatesti.

Kun miehet tuijottaa ja päät kääntyy kesämekossa ja korkokengissä, tai sporttitrikoissa, tietää että näyttää vielä hyvältä.

T hoikka ja muodokas nainen

Vierailija
31/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta mielestäni ole esitellyt, mutta varmaan jonkun mielestä tissit on ollu liian tyrkyllä.

Vierailija
32/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, viime kesästä on pudonnut 24 kg ja olen normaalipainon alarajoilla nyt ja tunnen oloni viehättäväksi :) laitoin tyköistuvan mekon kun kävin kaupassa, ja pidettiin silmäpeliä yhden vähän vanhemman komistuksen kanssa. Oli sellainen mies että toivon että törmään toistekin siihen!

Wau mikä pudotus! Nauti elämästä :)

Vierailija
33/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppatesti.

Kun miehet tuijottaa ja päät kääntyy kesämekossa ja korkokengissä, tai sporttitrikoissa, tietää että näyttää vielä hyvältä.

T hoikka ja muodokas nainen

Niin no, sitten on meitä, joita katsellaan verkkareissa ja hupparissakin... :)

Vierailija
34/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kesäpimppi vilautettu hameen alta?

Vierailija
35/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään makasin terassilla stringeissä ja bikiniyläosassa esitellen upeasti treenattuja pakaroitani. Eilen latasin ig/kuvan jossa poseerasin bikineissä. Ja tämä on vasta alkua.

T. Yyyyhooooo

Vierailija
36/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vetää parin km:n juoksulenkin vartalonmyöteisissä pöksyissä ja topissa joka antaa mun isojen rintojen mukavasti pomppia. Kyllä siinä muutama ukkeli katto vähän suu auki jota vastaan tuli.

Vierailija
37/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä esittele mun vartaloa. Se on siellä missä minäkin.

Vierailija
38/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes vilkase näitä naisia kadulla, vaikka menis Kim K alasti ohitse. Tää on mun hillitty tapa vittuilla :)

Vierailija
39/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vetää parin km:n juoksulenkin vartalonmyöteisissä pöksyissä ja topissa joka antaa mun isojen rintojen mukavasti pomppia. Kyllä siinä muutama ukkeli katto vähän suu auki jota vastaan tuli.

Tämän on kirjoittanut mies. Kaikki naiset tietää, mistä sen tietää.

Vierailija
40/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes vilkase näitä naisia kadulla, vaikka menis Kim K alasti ohitse. Tää on mun hillitty tapa vittuilla :)

Sun tapa vittuilla on se, että sä et katso naisia? Miten ajattelet, että he huomaavat tuon sun "vittuilusi"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi