Palaajista ei saa keskustella?
Kommentit (19)
Modet tietää mitä mieltä kansa on, niin poistavat keskustelut samantien
Moderaattoreilla on tietty ideologia ja aatejärjestelmä.
Lehdistö saanut ohjeet etukäteen. Tämä aihe on suljettu kansalta.
Niin, Suomessa on sananvapautta ja asioista täytyy saada keskustella. Ihme kyllä ainoa vakavasti otettava politikko, joka olen kuullut huomautettavan tästä on Sari Essayah.
Kyllä niistä saa keskustella. Siis huomaa ap, keskustella.
Keskustelu ei ole mollaamista, syyttelyä, haukkumista, solvaamista, syrjintää, pilkkaamista.
Jos ihmiset tekevät vain tuota edellämainittua, niin eihän se mitään keskustelua ole.
Hyvä, että tuollaiset ketjut poistetaan! Tosi hyvä.
Kelpaamme vain maksamaan koko lystin, emme kuitenkaan saa keskustella siitä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä saa keskustella. Siis huomaa ap, keskustella.
Keskustelu ei ole mollaamista, syyttelyä, haukkumista, solvaamista, syrjintää, pilkkaamista.
Jos ihmiset tekevät vain tuota edellämainittua, niin eihän se mitään keskustelua ole.
Hyvä, että tuollaiset ketjut poistetaan! Tosi hyvä.
Hei modeliini! Helpottiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Suomessa on sananvapautta ja asioista täytyy saada keskustella. Ihme kyllä ainoa vakavasti otettava politikko, joka olen kuullut huomautettavan tästä on Sari Essayah.
Koska teidän paksukalloisten palstapersujen kalloihin menee, ettei sillä ole mitään sananvapauden kanssa tekemistä, jos yksityinen firma ei halua julkaista jatkuvaa ulinaanne tällä palstalla? Kuinka monta vuotta asiaa pitää vielä hokea? Sitä on hoettu teille jo todella monta vuotta.
Ei ole tehty mitään sääntöjen vastaista ja Sanoma on sitoutunut noudattamaan JSN:n mukaista sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska teidän paksukalloisten palstapersujen kalloihin menee, ettei sillä ole mitään sananvapauden kanssa tekemistä, jos yksityinen firma ei halua julkaista jatkuvaa ulinaanne tällä palstalla? Kuinka monta vuotta asiaa pitää vielä hokea? Sitä on hoettu teille jo todella monta vuotta.
Sananvapausko on "ulinaa"? Minusta siitä taitaa lukea ihan perustuslaissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai, että sananvapaus on "paksukalloisen palstapersun ulinaa"? Olikohan tuollainen nimittely nyt ihan OK?
Tänään on ollut tavallista vaikeampi päivä tuolla kirjoittajalla. Noista viesteistä paistaa se pahaolo ja hyväksynnänhaku. Silti emme voi hyväksyä tuollaista kahtiajakavaa, ulossulkevaa vihapuhetta joten laitoimme pitemmän saatekirjeen kanssa näitä viestejään ylläpitoon. Emmehän halua että kiva palsta joutuu yhden mielenterveysongelmaisen ja ahdasmielisen ihmisen vuoksi tärviölle. Ei kannata lainkaan lähteä vastaamaan vaan aina laittaa suoraan ylläpitoon ja rikollisuuteen liittyvät viestit lisäksi myös poliisille.
Internetin siisteydestä on vastuussa jokainen internetin käyttäjä ja jättämällä ilmoittamatta vihapuheesta tuet vihapuhetta
Siis, sellainen toteama, että "Suomessa on sananvapautta ja asioista täytyy saada keskustella. Ihme kyllä ainoa vakavasti otettava politikko, joka olen kuullut huomautettavan tästä on Sari Essayah." on "kahtiajakavaa, ulossulkevaa vihapuhetta"?
Rikastumisen ihanuudesta saa keskustella!
Ihmisen ja terråristien sekasikiöiden maahanhyysäys on ihanuutta.
No nyt Orpo ja kritisoi hallitusta. Eikö sillä miehellä ole minkäänlaista itsekritiikkiä tai suhteellisuuden tajua? Itse ministerinä hän ei saanut mitään aikaiseksi vaikka näitä turvallisuusriskejä käveli rajan yli kymmenentuhansittain (!). Marin on kaikesta huolimatta ollut huomattavasti järkevämpi, parempi ja jämäkämpi johtaja kuin hän. Orpo tosin sopii paremmin siihen oppositioon, kun ei itse osaa johtaa.
Ketju poistettiin. Kohta tämäkin.. Meidän tehtävä on olla hiljaa. Ja hyväksyä. Niellä se kaikki.