Nainen, oletko jo esitellyt vartaloasi tänä kesänä?
Kommentit (45)
Strippasin muodokasta vartaloani sidukkapäissäni samassa rapussa asuvalle Jamalille. Päädyttiin naimaan eri asennoissa saunatiloissa. Lisäksi taidan olla raskaana :)
Mira 39, 155cm/168kg
Eikö muka vähän hotsita näyttää paikkoja?
Tänään aloitin. Kävin kävelylenkillä teepaidassa ja löysissä pitkissä housuissa, ja olihan siiinä tuijotettavaa kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Strippasin muodokasta vartaloani sidukkapäissäni samassa rapussa asuvalle Jamalille. Päädyttiin naimaan eri asennoissa saunatiloissa. Lisäksi taidan olla raskaana :)
Mira 39, 155cm/168kg
Namskis, irtoaisiko minullekin.
Hartsa 66
Huomenna voisi töissä aloittaa kun on luvattu hellettä. Tulen sitten kertomaan sainko potkut siveettömästä käytöksestä.
Voisitte jättää pikkuhousut kotiin ja antaa tuulen käydä hameenhelmoissa
Mitä paskaa taas.
Newsflash: en "ESITTELE" yhtään mitään.
Noi u li si jat saa aikaan että kohta ostan burkhan.
En ole koskaan esitellyt kroppaani koska olen teinistä
Asti hävennyt tissittömyyttäni. Nyt häpeän sen lisäksi 30 kg painonnousua ja lievää lihavuuttani. Pukeudun säkkeihin ettei makkarat näy. Tosin olen miehille täysin ilmaa muutenkin (pl ällöt ma mut jotka kuolaavat kaikkia joilla vaan p illu löytyy).
Vierailija kirjoitti:
Tämä koskee toki vain viivap illuja eikä lihiksiä eikö niin?
No mun ei kannata :D Mutta naapurin timmi äippä on kyllä jo monta kertaa. Ihailavan hyvä kroppa hänellä.
Omassa suvussa on myös paljon syöpää, joten senkin vuoksi olen kyllä yrittänyt mahdollisimman tarkasti peittää kaikki silloinkin, kun ollaan korvessa mökillä
En esittele mitään. Miehet vaan ajattelee niinkuin raiskaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koskee toki vain viivap illuja eikä lihiksiä eikö niin?
Juuri näin, hyvä että tiedät säännöt, etkä pahoita miehen mieltä turhaan.
Ulkona +20 ei tarkene vähissä vaatteissa. Paitsi teinit. Ensi viikon helteetkin peruttu täältä.
En. Edelleenkin vedän 10 kokoa liian isossa takissa, miesten collareissa ja pipo päässä. Hyvä kun nenäpää vähän näkyy, muuta ei.
Naiset taas inttää etteivät esittele mitään vaikka kulkevat niin tiukoissa vaatteissa että hävettää heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas inttää etteivät esittele mitään vaikka kulkevat niin tiukoissa vaatteissa että hävettää heidän puolestaan.
Laita kuva omasta vaatekaapin sisällöstäsi niin voimme kaikki pukeutua kuin sinä.
Naisista en tiedä, mutta jumankauta noita teinejä heti kun vähän aurinko vilahtaa.