Tarvitsisin niin, että iso mies kietoisi rutistaisi minua käsivarsillaan ja painautuisi lähelle. En ole kokenut sitä 10 vuoteen.
Se hyvänolon tunne, kun tunnet vieressäsi jotain vahvempaa.
Nykyiselle miesystävållenii sellaiset 'omistamisen' näyttämiset eivåt ole luonnollista. Hän kyllä silittää ja huolehtii.
Kommentit (24)
Et taida olla feministi. Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla feministi. Olet säälittävä.
Ehkä sinulla on kymppanina rutistava rekkal*sbo. Ei nyt ollu sukupuolikysymys varsinaisesti.
Ehkä olen sitten moderni ja tiedostava ja painopeiton ja lakkaan kaipaamasta fyysistä kunnon otetta.
Ap
En tajua tuota, että miehen pitää olla iso ja vahva. Miksi itse haluat olla heikko nyhverö?
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota, että miehen pitää olla iso ja vahva. Miksi itse haluat olla heikko nyhverö?
10 vuotta feministinä eikä ollutkaan kivaa.
eli sinä olet teidän parisuhteen Bull?
No mitä siinä valitat kun et kuitenkaan saa?
Ymmärrän kaipuusi, mikään ei ole niin ihanaa kun oma mies joka rutistaa ja rakastaa. Olen siitä onnekas, että minun mieheni on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tarkoita, että pitää olla fyysisesti mikään jätti, mutta joka rohkenisi joskus selvästi rutistaa ja osoittaa eleillään hetken "olet minun".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kaipuusi, mikään ei ole niin ihanaa kun oma mies joka rutistaa ja rakastaa. Olen siitä onnekas, että minun mieheni on sellainen.
Olet onnekas. Niin tärkeä asia, muttei itsestäänselvyys
Ap
Älä vaan sille miehellesi sano, mitä haluat. Parempi valittaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa voisi käydä huonostikin
Mies52v
Niin jos puristaa liian lujaa niin voi mennä rikki.
Laittaisiko hän mailansa sinun takaporttiin samalla?
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan sille miehellesi sano, mitä haluat. Parempi valittaa täällä.
Olen sanonut jo ensi tapaamisesta asti, toivoin, ettå se joskus muuttuisi. Muistan, kun hän kohteliaasti oli patjalla vain kevyesti takana, ja sanoin 'tuu tänne ja painaudu nyt'!
Selvät fyysiset läheisyydenosoitukset vain eivät ole miesystäväni kaltaisille 'poikamaisille miehille' luontevaa.
Mutta se on ollut oma valintani, ettå olen tähän tyytynyt.
Onnea sinulle, joka sait ex miesystäväni mieheksesi. Saat varmasti tuntea itsesi naiseksi, etkä tauotta tiedostavaksi kumppaniotukseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies52v
Niin jos puristaa liian lujaa niin voi mennä rikki.
Väärin.
Olen kokenut sen hetken jolloin "joku rutistaa niin kovaa että särkyneet palaset loksahtavat takaisin paikoilleen"
Mies52v