Tarvitsisin niin, että iso mies kietoisi rutistaisi minua käsivarsillaan ja painautuisi lähelle. En ole kokenut sitä 10 vuoteen.
Se hyvänolon tunne, kun tunnet vieressäsi jotain vahvempaa.
Nykyiselle miesystävållenii sellaiset 'omistamisen' näyttämiset eivåt ole luonnollista. Hän kyllä silittää ja huolehtii.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan sille miehellesi sano, mitä haluat. Parempi valittaa täällä.
Olen sanonut jo ensi tapaamisesta asti, toivoin, ettå se joskus muuttuisi. Muistan, kun hän kohteliaasti oli patjalla vain kevyesti takana, ja sanoin 'tuu tänne ja painaudu nyt'!
Selvät fyysiset läheisyydenosoitukset vain eivät ole miesystäväni kaltaisille 'poikamaisille miehille' luontevaa.
Mutta se on ollut oma valintani, ettå olen tähän tyytynyt.Onnea sinulle, joka sait ex miesystäväni mieheksesi. Saat varmasti tuntea itsesi naiseksi, etkä tauotta tiedostavaksi kumppaniotukseksi.
Ap
Jos täällä joku mies valittaisi, että naisystävänsä ei ole tarpeeksi naisellinen, ja vielä haikailisi naisellisemman exänsä perään, niin lynkkauspartio jo sytyttelisi soihtujaan.
Miltä sinusta tuntuisi, jos puolisosi puhuisi sinusta noin?
Jaa. Itse en ole moista kokenut ikinä, enkä paljon mitään muutakaan. Nainen olen ja palstalaisten arvion mukaan varmaan kamalan nirso. Ehkäpä minun pitäisi antaa mahdollisuus sille tuhannen päissään olevalle spugelle, joka ehkä saattaa tulla ehdottelemaan n. kerran 20 vuodessa..
Täällä olisi iso, karvainen köriläs vailla pientä naista. Kokoa löytyy myös lahkeesta.
Eino.turpeinen at hotmail com
Minä kaipaan myös jymylollojen painoa naamallani. En ole kokenut sitä taas kuukausiin.