Ilmianna hyvä ja istuva vaateostos, sinä joka lyhyt, persjalkainen, rintava, leveäharteinen ja omenavartaloinen.
Pitäisi lähteä vaateostoksille ja jo etukäteen hirvittää. Onko kukaan löytänyt mitään joka istuu ja näyttää hyvältä?
Kommentit (60)
You're doomed. Mikään ei näytä sopivalta ja hyvältä.
Itse käytän ratkaisua mikä tahansa asu ja siihen joku kevyt jakku päälle.
My Olsson. Juuri sinun vartalollesi mekkoja ja tulijoita, Suomessa tehty. Toimii Turusta/Paraisilta käsin, myös nettikauppa.
Hyvä ja istuva vaateostos tuli jälkikäteen, kun tarvittavat muutokset tehdään ompelimossa. Ei ole hurja hinta palvelusta ja on suuri ilo, kun vaate istuu täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lyhyt nainen ja mua on aina huvittanut nämä tällaiset ohjeet, et älä käytä tunikoita tai capreja, kun ne saavat sut näyttämään vielä lyhyemmältä ja jalkasi lyhyiltä. Juuu.
Mutta kun minä olen lyhyt ja vaikka pistäisin ylleni kolme metriä pitkät lahkeet, en näytä yhtään se pitemmältä. Samaten olen lyhytjalkainen ja millään optisella kikalla en saa jalkoja näyttämään sen erityisemmän pitemmiltä. Toiveajattelua suurelta osin eli jos omassa päässäsi näytät melkein helkatti soikoon 170 senttiselta, niin johan itsetuntosi nousee, koska senhän täytyy olla matalalla, koska sinä olet lyhyt! Ei lyhyellä ihmessä voi/saa olla hyvä itsetunto, jos on, niin sillä on silloin selvästi napoleon-kompleksi tai jokin muu luonnehäiriö ja tärkeilevä ja itsetuntoinen lyhyt ihminen on naurettava.Mutta jos nyt sattuisin olemaan sinut lyhyyteni kanssa, niin miksi minun pitäisi näyttää pitemmältä, miksi minun jalkani pitäisi näyttää pitemmältä? Olen lyhyt ja persjalkainen, eikä se siitä miksikään muutu, miksi yrittää huijata, keplotella, valehdella, kiemurrella yms, eli tukeutua ns. 'naisellisiin konsteihin', siis naisiin negatiivisesti liitettyihin asioihin? Otetaanko minut yhtiökokouksessa vakavammin, jos jalkani ovat pitkät? Ehkä, ehkä ei. Pidetäänkö minun asiantuntijalausuntoani uskottavampana, jos olisin 189 cm tai edes yrittäisin näyttää sellaiselta? Ehkä, tosin näin etätöiden aikaan ulkonäön vetovoima hiipuu.
Kaipa tämä tällainen kikkailu kuuluu samaan kategoriaan kuin läskien peittäminen, liian lähellä tosiaan olevien silmien meikkaaminen 'oikein', paksun nenän häivyttäminen, kaksoisleuan peittäminen, ylipäänsä meikkaaminen yms.
Totuus paljastuu sitten rähmäisenä, haisevana ja alastomana aamun valjetessa sille huijatulle ukolle tai videopalaverissa työtovereille, kun kamera viistosti zoomaa kananhelttaasi. Onko se ajatus tämän takana se, että se ukko on jo varmasti ehtinyt ihastua mun ihanankauniiseen luonteeseeni aamuun mennessä ja näkee vatsamakkarani, liian lähellä olevat silmäni, lyhytjalkaisuuteni ja huijaavan luonteeni ihastuttavina ja ah niin söpöinä? Tai että ne ihmiset duunipaikalla on saatu sillä ulkonäkökikkailulla hurmattua luottamaan, että kyl mä osaan ja muhun voi luottaa?
Ei kai tässä miesten iskemisestä ollutkaan kysymys. Minä ainakin haluaisin näyttää vaatteissa kivalta ja sitä kautta tuntea oloni mukavaksi ihan itseäni varten.
Vierailija kirjoitti:
Ei liian pitkiä tai tunikamallisia paitoja, ne saavat jalat näyttämään vielä lyhyemmiltä. Sopiva pituus on perskannikoiden puoliväliin.
Ei t- paita mallia vaan joko istuva tai sitten kevyttä materiaalia oleva väljä paita. Iso kaula-aukko ja 1/3 hihat.Mielellään caprimalliset housut, paitsi muodolliseen tilaisuuteen pitkät. Housujen pitää olla istuvat, ei liian tiukat eikä leveälahkeiset. Eikä leggingsejä missään nimessä. Ja kengät sellaiset että tuovat säärille pituutta.
Annoit juuri huonoimmat mahdolliset pukeutumisohjeet lyhyelle
En ole persjalkainen enkä leveäharteinen, kaikkea muuta kyllä.
En tiedä sopisko joku raskausmekko kun mulla iso maha. Ei vaan kehtaisi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
My Olsson. Juuri sinun vartalollesi mekkoja ja tulijoita, Suomessa tehty. Toimii Turusta/Paraisilta käsin, myös nettikauppa.
Ei todellakaan sovi apn vartalolle. Omenavatsaisen ei kannata kerätä rypytyksiä vyötäisille. Jotenkin myös ne yläosat näyttää muodottimille. Printit karseita.
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan sen perusteella mitä vilkaisin vaan justiinsa sellaisia jotka sopii tiimalasille tai päärynälle. Oli nimittäin kuvattu jokunen hieman tanakammankin daamin päällä ja ei näyttänyt asu kyllä mitenkään imartelevalta vaan teki kantajastaan paksun näköisen.
My Olssonin vaatteen saavat jopa hoikat mallit näyttämään oudoilta. Lisäksi printit olivat karmeita, kuin halpoja ja mauttomia onnittelukortteja tulostettuna kankaalle.
Vierailija kirjoitti:
My Olssonin vaatteen saavat jopa hoikat mallit näyttämään oudoilta. Lisäksi printit olivat karmeita, kuin halpoja ja mauttomia onnittelukortteja tulostettuna kankaalle.
vaatteet*
Ap kävi nyt kaupoilla ja tuntikausien kauhusekaisen harhailun ja lukuisien totaalisen HIRVEÄN näköisten mekkojen jälkeen (olen lihonut entisestään ja sijoittanut 90% laardista mahaan) löysin tämän helmen
https://www.zizzi.fi/mekot/mekko-taskuilla-harmaa-o10314i koossa 42-44
MIKÄ HELPOTUS. Juuri sitä mitä tarvitsen epämuodolliseen kesämenoon. Yhdistän villatakkiin, farkkutakkiin, huiveja. Persjalkaisena pituus on täydellinen, rinnat juuri ja juuri mahtuu, maha on täysin piilossa, materiaali on napakka eikä nuole muotoja, en näytä groteskilta leveäselkäiseltä ladon ovelta ison kaula-aukon ansiosta eikä silti tissivako vilku. Tiedoksi jos joku muukin vastaavan muotoinen kärsii siellä jossain.
Olen 162 cm, 100 kg, H-kupin tissit ja jättimaha. Mikään ei hyvältä näytä, se on selvä, eikä tätä määrää läskiä enää saa pois peitettyä.
Mutta toki huonoilla valinnoilla voi korostaa paksuutta esim, mahaa tiukasti nuolevat tai liian lyhyet paidat.
Mulle paras tyyli on kunnon korkeat platform-pohjaisen kengät, tiukat farkut tai leggingsit ja pitkä tunika tai mekko. Joo, siis ke kaavut. Mieluiten yksivärinen kokonaisuus, jotta pidentää visuaalisesti.
KERTOOOO MULLEE