Typerintä/absurdeinta mitä sinulle on seksin aikana sanottu?
Eksä joskus kesken suihinoton alkoi kikattaa. Televisio oli unohtunut päälle ja kun katsoin ylös niin mies kikatti Paavo Pesusienelle. Ei olleet fiilikset kovin korkealla sen jälkeen :D
Kommentit (30)
Kaksi ex-vaimon kommenttia on jääneet mieleen.
"Sä muuten tulit kerran 29 työnnöllä, oon laskenu"
"Tosta ilmanvaihtojutusta on tullut tollanen musta jälki kattoon"
Meillä ei tuo seksipuoli oikein toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua :'D Tunsit varmaan itsesi tosi hyväksi rakastajaksi. Ihan oikeasti, kuka laskee työntöjä???
Hoito kirjoitti:
Sano että tunnun etten ole synnyttänyt,olipa hiljasta yh- siiderivalaan päällä...[ No etkö voinut sanoa. Olisit voinut vielä lisätä: ’Sua täytyy höylätä kunnolla, että saadaan liika tiukkuus pois’. Ei kai se mikään vaiva olis ollut. Pikku lisäkiva kumppanille. Antoi sulle sentään itsensä.
Mies ilahdutti kerran ihan tosissaan taakse asettuessaan... "Pitää sitten hei olla nopea, kun peli alkaa ihan kohta" -> jääkiekkomatsi telkkarista... No, se oli nopea. Mä en ehtinyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että on ex. Tulee mieleen sellanen kunnon lahna.
"SULLA ON MELKEIN YHTÄ ISO KUIN MUN ENTISELLÄ MIEHELLÄ" huusi baaripano kesken aktin.
"Oletko ajatellut pestä nuo ikkunat?" Ex kesken seksin. Ihmetteli sitten vielä, miksi lopetin ratsastuksen ja lähdin tupakalle.
Olin juuri tulossa kun äijä pyysi minua vaihtamaan vähän asentoa kun "tuntuu väljältä" tässä asennossa. En ole väljä eikä mies ollut pieni.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tulossa kun äijä pyysi minua vaihtamaan vähän asentoa kun "tuntuu väljältä" tässä asennossa. En ole väljä eikä mies ollut pieni.
Mies oli hölmö. Naisten paikat laajenee aina just ennen orgasmia, mutta orgasmin jälkeen ne onkin ihanan ahtaat.
Ei pysty enää!