Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvännäköinen nainen?

Vierailija
30.05.2020 |

Toisen ketjun innoittamana tällainen kysely. Mitä ominaisuuksia mielestäsi vaaditaan, että naista voi kutsua hyvännäköiseksi tai kauniiksi jopa?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeet on, tuota pihaa minäkin hoitelisin.

Vierailija
122/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jotenkin kismittää tunkea naiset siihen hyvännäköisten muottiin. On tylsää jos kaikki näyttävät samalta 'WannabeKardashianilta", eli isot rinnat, iso takapuoli ja paksut huulet ym. ym. kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan. Kauneusleikkaukset eivät tee naisista kauniita, siihen kuuluu niin paljon muutakin. Minusta on ihanaa että on olemassa kaikennäköisiä ja oloisia naisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salma Hayek on +50 ikäluokassa ylivoimainen kaunotar.

Tässä tuoreessa kuvassa 53v.

https://celebmafia.com/wp-content/uploads/2020/01/salma-hayek-2020-warn…

Aikamoiset roikkolollot, kun katsoo missä nännipiha on.

Sehän on sinun mielipiteesi. Voisit kuitenkin laittaa tänne omankin kuvasi, niin saataisiin vähän vertailupohjaa täydellisyydestä.

Mun miestissejä ei kukaan halua nähdä, mutta ihan hiton dorkaa sanoa ettei sais arvostella jos ei itse ole täydellinen :D

Vierailija
124/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun 4 ihanne-naista Suomessa. Nushisin jokaista vaikka yhtä-aikaa.

https://images.cdn.menaiset.fi/2qxxAxpjHRYqGbPqMSSgSsgrX1U=/890x0/smart…

Vierailija
125/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D- kuppi A-perse

Vierailija
126/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no voi pärce, näistä pari kpl tarttisi kyllä kunnon piip

127/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen jonka kaa mun sydän sanoo et on hyvä olla joka tuo puolikkaan mun sydämmeen. Nojoo nyt tarvis koko sydämmen kun mulla iso aukko sydämes joka huutaa tyhjyyttä

Vierailija
128/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no voi pärce, näistä pari kpl tarttisi kyllä kunnon piip

Ketkä "pari näistä"? By the way, Sannalla on pari numeroa liian tiukka bleiseri...

Vierailija
129/136 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tosi pitkät ja tuuheat hiukset! Vartalossa pitää olla muotoja - kapealanteinen nainen on aika vaatimattoman oloinen.

Vierailija
130/136 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Laine - Suomen kaunein nainen?

Vierailija
131/136 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava älykäs hyvin käyttäytyvä koulutettu. Ei mikään itseään täynnä oleva. Rehellinen, positiivinen, keskustelutaitoinen, tunteensa näyttävä. Mitä tekee ulkonäöllä jos on muuten täysi K... pää. Sama pätee niin naisiin kuin miehiinkin. Luonne se mitä ihminen ajattelee ja tekee käytännössä parisuhteessa on paljon tärkeämpää Yhden eron läpi mennyt. Oli upea nainen kaunis mutta siihen se upeus sitte loppuikin. Vaihto kannatti nyt sievä vaimo ihana luonne toimii. 

Vierailija
132/136 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kysymys jota heteromiehelle ei tarvitse rautalangasta vääntää. Kun tästä puhutaan, niin jokainen ymmärtää mistä puhutaan.

Vierailija
133/136 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti kirjoitettu <3

Vierailija
134/136 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jotenkin kismittää tunkea naiset siihen hyvännäköisten muottiin. On tylsää jos kaikki näyttävät samalta 'WannabeKardashianilta", eli isot rinnat, iso takapuoli ja paksut huulet ym. ym. kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan. Kauneusleikkaukset eivät tee naisista kauniita, siihen kuuluu niin paljon muutakin. Minusta on ihanaa että on olemassa kaikennäköisiä ja oloisia naisia!

Siis tämä oli ihanasti kirjoitettu <3

Vierailija
135/136 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kaikkien miesten puolesta, ksoka tämä vastaa 95 % miesten kauneusihannetta naisissa: Kasvoissa hyvä luusto, eli korkeat poskipäät (ei pyöreät posket, nämä sotketaan usein keskenään), kaunis kaareva leukalinja, luonnollisen paksut huulet (ei mitkään täytetyt tykit), sirohko klyyvari. Kauniit kasvot ovat kauniit ilman suurta ehostustakin.

Vartalossa tärkeintä mittasuhteet, ei niinkää pituus. Useimmiten lyhyemmillä naisilla paremmat mittasuhteet, kuin pitkillä. Joka tapauksessa persjalkaisuus ei hyvä. Vartalossa täytyy olla viulunmuotoa, joissakin tapauksissa pieni päärynämaisyys okei, omena tai lankku not. pallomaista kaarevuutta perseessä, tätä saa olla niin paljon kuin LUONNOLLISESTI on mahdollista saavuttaa. Rinnoissa ei koko tärkeää, vaan niiden kiinteys ja muoto.

Taidat vitsailla tuon vartalon mittasuhdeosion kohdalla...juuri siitä syystä mallit on pitkiä, että heillä vartalon mittasuhteet ovat meitä tavallisia persjalkoja paremmat ja raajat huomattavasti solakammat.

Vierailija
136/136 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen, ei pakkelia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi