Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvännäköinen nainen?

Vierailija
30.05.2020 |

Toisen ketjun innoittamana tällainen kysely. Mitä ominaisuuksia mielestäsi vaaditaan, että naista voi kutsua hyvännäköiseksi tai kauniiksi jopa?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kaikkien miesten puolesta, ksoka tämä vastaa 95 % miesten kauneusihannetta naisissa: Kasvoissa hyvä luusto, eli korkeat poskipäät (ei pyöreät posket, nämä sotketaan usein keskenään), kaunis kaareva leukalinja, luonnollisen paksut huulet (ei mitkään täytetyt tykit), sirohko klyyvari. Kauniit kasvot ovat kauniit ilman suurta ehostustakin.

Vartalossa tärkeintä mittasuhteet, ei niinkää pituus. Useimmiten lyhyemmillä naisilla paremmat mittasuhteet, kuin pitkillä. Joka tapauksessa persjalkaisuus ei hyvä. Vartalossa täytyy olla viulunmuotoa, joissakin tapauksissa pieni päärynämaisyys okei, omena tai lankku not. pallomaista kaarevuutta perseessä, tätä saa olla niin paljon kuin LUONNOLLISESTI on mahdollista saavuttaa. Rinnoissa ei koko tärkeää, vaan niiden kiinteys ja muoto.

Jos lyhyt nainen on alle 165cm, niin eiköhän tuossa pituudessa lähes jokainen nainen ole aika persjalka. Muuten kropan mittasuhteet voi olla hyvät, mutta ei kenelläkään lyhyellä naisella pitkiä sääriä ole.

Niin. Minä puhuinkin mittasuhteista. Mikä tässä on hankala käsittää?

Natalie Portmanilla hyvät mittasuhteet, hän on alle 160. Vastaavia esimerkkejä löytyy paljon.

Mutta perjalkainen hänkin on. Kirjoitit, että ei saa olla perjalkainen ja kyllähän jokainen lyhyt nainen on.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcS6Sa3BVx5UQ2Oom…

No mutta kun ei ole. Se ei ole pituudesta kiinni. En jankkaa tästä enempää, jos suhteellisuus on niin vaikeaa ymmärtää.

Linkitäpä kommenttisi tueksi kuva lyhyestä naisesta, joka ei ole persjalkainen. Et onnistu, koska sellaista ei ole.

Scarlett Johansson 

https://www.hawtcelebs.com/scarlett-johansson-in-bikini-at-a-beach-in-h…

Ei muuten minun mieleen mutta kropan mittasuhteet ovat kyllä täydelliset.

(- eri)

Persjalkainen.

https://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2019/08/scarlett-johansso…

Ei, vaan juuri sopusuhtainen. Ei säärien kuulu olla hirveästi torsoa pidemmät.

Vierailija
82/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisuus (luonnollinen ehostus ja luonnollisen väriset hiukset)

Hyvä iho, josta näkyy terveelliset elintavat (ei esim tupakointia)

Elinvoimaisuus

Iloisuus

Ryhdikäs olemus

Hoikka/urheilullinen vartalo

Kaunis hymy ja vaaleat hampaat

Kauniit kasvot

Kauniit silmät

Tiedoksesi: blondit hiukset tulevat purkista.

Niin sinulla. Suomessa on kuitenkin aika monta naista, joilla on luonnollinen blondi tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kaikkien miesten puolesta, ksoka tämä vastaa 95 % miesten kauneusihannetta naisissa: Kasvoissa hyvä luusto, eli korkeat poskipäät (ei pyöreät posket, nämä sotketaan usein keskenään), kaunis kaareva leukalinja, luonnollisen paksut huulet (ei mitkään täytetyt tykit), sirohko klyyvari. Kauniit kasvot ovat kauniit ilman suurta ehostustakin.

Vartalossa tärkeintä mittasuhteet, ei niinkää pituus. Useimmiten lyhyemmillä naisilla paremmat mittasuhteet, kuin pitkillä. Joka tapauksessa persjalkaisuus ei hyvä. Vartalossa täytyy olla viulunmuotoa, joissakin tapauksissa pieni päärynämaisyys okei, omena tai lankku not. pallomaista kaarevuutta perseessä, tätä saa olla niin paljon kuin LUONNOLLISESTI on mahdollista saavuttaa. Rinnoissa ei koko tärkeää, vaan niiden kiinteys ja muoto.

Jos lyhyt nainen on alle 165cm, niin eiköhän tuossa pituudessa lähes jokainen nainen ole aika persjalka. Muuten kropan mittasuhteet voi olla hyvät, mutta ei kenelläkään lyhyellä naisella pitkiä sääriä ole.

Natalie Portmanilla hyvät mittasuhteet, hän on alle 160. Vastaavia esimerkkejä löytyy paljon.

Mutta perjalkainen hänkin on. Kirjoitit, että ei saa olla perjalkainen ja kyllähän jokainen lyhyt nainen on.

No mutta kun ei ole. Se ei ole pituudesta kiinni. En jankkaa tästä enempää, jos suhteellisuus on niin vaikeaa ymmärtää.

Linkitäpä kommenttisi tueksi kuva lyhyestä naisesta, joka ei ole persjalkainen. Et onnistu, koska sellaista ei ole.

Scarlett Johansson 

(- eri)

Persjalkainen.

Makuasioita. Suurin osa miehistä tutkimusten mukaan kuitenkin suosii sääriä, jotka ovat pitkät ja että jalat on suhteessa torsoon pidemmät.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2016060221667142

Vierailija
84/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scarlett Johansson 

(- eri)

Persjalkainen.

Just sopivat jalat. Eivät näytä liian pitkiltä.

https://i0.wp.com/horrornews.net/wp-content/uploads/2019/11/Scarlett-Jo…

Kai nyt photoshopattu kuva näyttää hyvältä, voi jessus 🤦

Photosoppasivatko jalat pidemmiksi??

Melkein poikkeuksettahan näin tehdään. Kaikki raajat pidemmiksi ja hoikemmiksi, kaula samoin.

Allekirjoitan. Olen itse tehnyt noita kuvanmuokkauksia malleille. Tuntui järjenvastaiselta venyttää jo valmiiksi tikkuja raajoja, mutta sitä haluttiin.

Vierailija
85/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, ovat pienemmällä todennäköisyydellä transnaisia.

Vierailija
86/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada. On vaikea olla hyvin pitkäsäärinen ja samaan aikaan tiimalasi, koska lantion ja uuman jyrkkä kaarre vaatii, että on aika lyhyt. Itse en tiedä oikein ketään pitkää naista, joka selvästi olisi tiimalasi. Sekin on tietysti mahdollista, mutta yleensä ovat lyhyempiä. 

Ei kukaan loppupeleissä välitä siitä, millainen vartalo naisella on. Kunhan on terve, urheilullinen ja normaalipainoinen niin riittää. Jos joku katsookin toisen kerran, ei muista enää asiaa kymmenen sekunnin päästä. Lopulta hyvin merkityksetön asia. 

Vierailija
87/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei voi saada. On vaikea olla hyvin pitkäsäärinen ja samaan aikaan tiimalasi, koska lantion ja uuman jyrkkä kaarre vaatii, että on aika lyhyt. Itse en tiedä oikein ketään pitkää naista, joka selvästi olisi tiimalasi. Sekin on tietysti mahdollista, mutta yleensä ovat lyhyempiä. 

Ei kukaan loppupeleissä välitä siitä, millainen vartalo naisella on. Kunhan on terve, urheilullinen ja normaalipainoinen niin riittää. Jos joku katsookin toisen kerran, ei muista enää asiaa kymmenen sekunnin päästä. Lopulta hyvin merkityksetön asia. 

Miksi te lyhyet ette usko että miehet haluavat pitkän naisen? Ei sinua 160cm kääpiötä.

Vierailija
88/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scarlett Johansson 

(- eri)

Persjalkainen.

Todellakin kuuluu jalkojen olla paljon torsoa pidemmät, se on sitä kauneinta kauneutta. Sitä näkee ihanilla pitkillä naisilla paljon :) Mieleen jäi kyllä yksi reilusti yli 180 cm pitkä nainen, jonka jalat olivat lyhyet. Näytti todella koomiselta.

Vierailija
89/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vitsi.

Vierailija
90/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso ero on tällä ketjulla ja naisten vastaavalla.

Miehet eivät pääse millään yksimielisyyteen siitä onko pitkä vai lyhyt parempi, thicc vai hoikka, tiimalasi vai päärynä, atleettinen vai pehmeämpi, blondi vai brunette, jne.

Naisten ketjussa ei tarvitse kiistellä. Kaikkien suosikki on pitkä, harteikas, V-kroppainen, kapea lantio, isot kädet ja pitkät sormet.

Vierailija
91/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso ero on tällä ketjulla ja naisten vastaavalla.

Miehet eivät pääse millään yksimielisyyteen siitä onko pitkä vai lyhyt parempi, thicc vai hoikka, tiimalasi vai päärynä, atleettinen vai pehmeämpi, blondi vai brunette, jne.

Naisten ketjussa ei tarvitse kiistellä. Kaikkien suosikki on pitkä, harteikas, V-kroppainen, kapea lantio, isot kädet ja pitkät sormet.

Johtuu siitä, että naiset ylipäätänsä ovat kauniimpia, niin makuja löytyy erilaisia. En itsekään mitenkään preferoi esimerkiksi pituutta tai vartalonmuotoa vaan se kokonaisuus ratkaisee kasvojen lisäksi. Eli kaunis voi mielestäni olla pitkä laiheliini tai lyhyt pullukka.

Vierailija
92/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, sopusuhtainen, symmetriset kasvot, joskin tietty persoonallinen piirre voi kaunistaa myös. Isot silmät. Hyvät, paksut hiukset. Miellyttävä ääni on plussaa.

Kuvailit juuri Sanna Marinin. Silmät tosin vähän psykoottiset mutta muuten...

https://pbs.twimg.com/media/DXTcwPlW0AADsSz?format=jpg&name=medium

Vierailija
93/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsenottelijat

Heptathlon Day 1 | World Athletics Championships Doha 2019

Vierailija
94/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://media.tag24.de/951x634/1/b/1bd7f9c93129792b7a51.jpg

Pamela Reif

Ihan hyvät pitkän näköiset sääret silläkin. Ja 165cm

Täällä on aiemmin taidettu mainita, että tuo 165cm tai + on hyvä pituus juuri siksi, että sääret eivät ole lyhyet tukit. Kuten lyhyemmillä ja etenkin alle 160 kanssasisarilla on.

Miksi täällä luulevat että jos nainen on lyhyempi niin yläkroppa on samanpituinen kuin pidemmillä naisilla?

Sisäelinten on pakko mahtua johonkin ja niiden koko ei kamalasti vaihtele. Miksi luulet, että vauvoilla on koosta napsittu nimenomaan raajoista?

Toinen vaihtoehto on vyötärön kadottaminen. Olen itse lyhyt nainen, mulla on suhteettoman pitkät jalat (ja myös kädet), mutta kroppa on tasapaksu pötkö, lantioluut alkaa ihan liian pian kylkiluiden alta ja mistään siroudesta on turha haaveilla, koska jonnekin ne elimetkin on tosiaan ollut pakko mahduttaa eli olen sitten pahvilaatikko pitkillä jaloilla ja käsillä.

Mutta aika pientä vaihteluahan tuo on. Mun unelmakroppa on Anna Kendrickillä, naamasta se ei ole kaunis mutta kroppa on upea. Varmaan ihannointini johtuu juuri sen pienestä vyötäröstä, itsellä kun ei käytännössä sellaista lainkaan ole. Ja on muuten niin pieni nainen, että saa Blake Livelynkin näyttämään massiiviselta sotanorsulta, kun seisovat vierekkäin.

Mielenkiintoinen keskustelu muilta osin kuin tältä jankutukselta, johon kyllä itsekin nyt osallistuin. Lisää naisia!

Sivusta eri

Vierailija
95/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa 😁

Minkäköhän näköisiä/oloisia nämä sankarit ovat itse, jotka tekevät näitä unelmanaisen vaatimuslistoja. Tosi realistista 🤣

Vierailija
96/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa 😁

Minkäköhän näköisiä/oloisia nämä sankarit ovat itse, jotka tekevät näitä unelmanaisen vaatimuslistoja. Tosi realistista 🤣

Saa kai sitä haaveilla? Tuskin ne Hugh Jackman ja Travis Fimmel fanitkaan sen näköisiä ovat että noille miehille kelpaisivat.

Vierailija
97/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te lyhyet ette usko että miehet haluavat pitkän naisen? Ei sinua 160cm kääpiötä.

LOL maailman kauneimmat ja HALUTUIMMAT naiset ovat juuri niitä mainitsemiasi kääpiöitä 😁

https://www.google.com/search?q=salma+hayek&client=firefox-b-m&prmd=ivm…

https://www.google.com/search?q=kylie+minogue&client=firefox-b-m&prmd=i…

Vierailija
98/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopusuhtaiset piirteet. Eri kasvoissa voivat eri piirteet näyttää hyviltä. Isot silmät, pienet silmät, iso nenä, pieni nenä jne. kaikki voi olla nättiä. Itse tykkään kurvikkaista naisista mutta varmasti voi kaunis ja seksikäs olla ilman niitäkin. Tietysti myös iloisuus ja pirteys vaikuttaa aina positiivisesti.

Viime aikoina olen harmitellut kun olen käynyt kuntosalilla ihan väärään aikaan, aina lähdössä kun kurvikkaat herkkupeput tulossa kyykkäämään.

Aina, kun joku kirjottaa, että tykkää kurvikkaista naisista, olisi hyvä, jos laittaisi esimerkiksi, mitä sillä tarkoittaa. Itelle tulee mieleen joku Christina Hendricks, mutta mä en ole ihan varma, tarkottaako muut aina samaa.

Vierailija
99/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja minusta Alessanda Ambrosio on aika nätihkö.

https://perezhilton.com/alessandra-ambrosio-ashton-kutcher-colcci-photo…

Vierailija
100/136 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, mitä tarkoittaa hyvännäköinen. Itse ajattelen, että ns. tavallinen nainen voi olla viehättävä ja hyvännäköinen mutta kaunottaret ovat asia erikseen. Hyvännäköisyyteen ja viehättävyyteen riittää sopusuhtaisuus, naiselliset muodot ja kasvot, hyvä iho, hampaat ja hiukset, hymy, pilke silmäkulmassa, terve ja elinvoimainen hehku, pukevat vaatteet, hoidetut kädet jne.

No, tuota justiinsa. Että mikä viehättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi