Millainen on hyvännäköinen nainen?
Toisen ketjun innoittamana tällainen kysely. Mitä ominaisuuksia mielestäsi vaaditaan, että naista voi kutsua hyvännäköiseksi tai kauniiksi jopa?
Kommentit (136)
Hoikka, sopusuhtainen, symmetriset kasvot, joskin tietty persoonallinen piirre voi kaunistaa myös. Isot silmät. Hyvät, paksut hiukset. Miellyttävä ääni on plussaa.
Nätti naama, pyöree perse,...
Siinäpä lyhykäisesti.
Nuori Carmen Villalobos oli aika hyvä.
Kieltämättä Colombiassa on hyvännäköisiä naisia. Sääli vaan että ovat prepagoja.
Sopusuhtainen joko tiimalasivartalo tai päärynä, hoikka. Sirous on hyvä. Kolho ei saa yhtään olla. Pituus mielellään alle 170 cm. Kauniit kasvot, tuikkivat iloiset simmut, nätti hymy ja hymyilee paljon. Pukeutuu naisellisesti mielellään mekkoihin. Käyttää korkokenkiä. Rinnat saisi olla muuhun vartaloon sopivat, ei liian pienet eikä liian isot. Joku C-kuppi varmaan paras. Ehdottomasti ei tatuointeja eikä sinisiä tms. hiuksia.
Kaikki, jotka on vastakohtia minusta.
T. Pieninenäinen, taikinanaamainen, pienisilmäinen ja tyypillisen suomalaisen rumiluksen näkönen hirviö.
Olen aika kaikkiruokainen. Yleensä kuitenkin niin, että mitä arvostetumpi kaunotar vaikkapa missi sitä vähemmän pidän, tosin osa heistäkin alkaa vanhempana näyttää ihan siedettäviltä.
Sopusuhtaiset piirteet. Eri kasvoissa voivat eri piirteet näyttää hyviltä. Isot silmät, pienet silmät, iso nenä, pieni nenä jne. kaikki voi olla nättiä. Itse tykkään kurvikkaista naisista mutta varmasti voi kaunis ja seksikäs olla ilman niitäkin. Tietysti myös iloisuus ja pirteys vaikuttaa aina positiivisesti.
Viime aikoina olen harmitellut kun olen käynyt kuntosalilla ihan väärään aikaan, aina lähdössä kun kurvikkaat herkkupeput tulossa kyykkäämään.
Vastaan kaikkien miesten puolesta, ksoka tämä vastaa 95 % miesten kauneusihannetta naisissa: Kasvoissa hyvä luusto, eli korkeat poskipäät (ei pyöreät posket, nämä sotketaan usein keskenään), kaunis kaareva leukalinja, luonnollisen paksut huulet (ei mitkään täytetyt tykit), sirohko klyyvari. Kauniit kasvot ovat kauniit ilman suurta ehostustakin.
Vartalossa tärkeintä mittasuhteet, ei niinkää pituus. Useimmiten lyhyemmillä naisilla paremmat mittasuhteet, kuin pitkillä. Joka tapauksessa persjalkaisuus ei hyvä. Vartalossa täytyy olla viulunmuotoa, joissakin tapauksissa pieni päärynämaisyys okei, omena tai lankku not. pallomaista kaarevuutta perseessä, tätä saa olla niin paljon kuin LUONNOLLISESTI on mahdollista saavuttaa. Rinnoissa ei koko tärkeää, vaan niiden kiinteys ja muoto.
Afgaanit on nättejä:
https://twitter.com/EvaTawasoli/status/1256187547589492739
näitä Suomeen enemmän :)
Semmonen kun mä oon.
TRANSVESTIITTI43
9, noi ei kyl kuulostanu ku sun omalta mielipiteeltä 😁
Ainaki sellanen kun minä, muista en tiedä
Riippuu, mitä tarkoittaa hyvännäköinen. Itse ajattelen, että ns. tavallinen nainen voi olla viehättävä ja hyvännäköinen mutta kaunottaret ovat asia erikseen. Hyvännäköisyyteen ja viehättävyyteen riittää sopusuhtaisuus, naiselliset muodot ja kasvot, hyvä iho, hampaat ja hiukset, hymy, pilke silmäkulmassa, terve ja elinvoimainen hehku, pukevat vaatteet, hoidetut kädet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kaikkien miesten puolesta, ksoka tämä vastaa 95 % miesten kauneusihannetta naisissa: Kasvoissa hyvä luusto, eli korkeat poskipäät (ei pyöreät posket, nämä sotketaan usein keskenään), kaunis kaareva leukalinja, luonnollisen paksut huulet (ei mitkään täytetyt tykit), sirohko klyyvari. Kauniit kasvot ovat kauniit ilman suurta ehostustakin.
Vartalossa tärkeintä mittasuhteet, ei niinkää pituus. Useimmiten lyhyemmillä naisilla paremmat mittasuhteet, kuin pitkillä. Joka tapauksessa persjalkaisuus ei hyvä. Vartalossa täytyy olla viulunmuotoa, joissakin tapauksissa pieni päärynämaisyys okei, omena tai lankku not. pallomaista kaarevuutta perseessä, tätä saa olla niin paljon kuin LUONNOLLISESTI on mahdollista saavuttaa. Rinnoissa ei koko tärkeää, vaan niiden kiinteys ja muoto.
Jos lyhyt nainen on alle 165cm, niin eiköhän tuossa pituudessa lähes jokainen nainen ole aika persjalka. Muuten kropan mittasuhteet voi olla hyvät, mutta ei kenelläkään lyhyellä naisella pitkiä sääriä ole.
Vierailija kirjoitti:
Annoin alapeukun, koska tuo lihavoimani lause on kääntynyt 180 astetta totuudesta pois.
t. mies
Pitkät ja paksut hiukset, sirot kasvot, isot silmät, täyteläiset huulet, siro luuston rakenne, pienikokoinen, eli melko lyhyt ja hoikka. Ei tatuointeja, eikä lävistyksiä. Kiinteät rinnat, leveä lantio ja piukea peppu.
Jaa, kuvailinkin juuri vaimoni. 😍
Luonnollisuus (luonnollinen ehostus ja luonnollisen väriset hiukset)
Hyvä iho, josta näkyy terveelliset elintavat (ei esim tupakointia)
Elinvoimaisuus
Iloisuus
Ryhdikäs olemus
Hoikka/urheilullinen vartalo
Kaunis hymy ja vaaleat hampaat
Kauniit kasvot
Kauniit silmät
Siro, hyvä kasvojen luusto (tyyliin Angelina Jolie), hoikka, ei tatuointeja, luonnollisen väriset pitkähköt hiukset, sopivasti meikkiä eli ei mikään Tikkurilan väripaletti