Muuttamassa poikaystävän kanssa yhteen, hänestä minun pitäisi maksaa takuuvuokra kokonaan koska vietän enemmän aikaa kotona
Hänellä on harrastuksia ja ystäviä, minä nyhjään vaan kotona nenä kirjassa kuulemma (tykkään lukea)
Onko tuolla perusteella jotenkin realistista, että minun pitäisi maksaa takuuvuokra yksin?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi sanoo, ettei käytä sähköä, nettiä eikä vettä kun ei ole kotona, joten maksat nekin. Tiskaat ja siivoat, koska olet ainoa, joka syö ja sotkee kotona jne. Harkitse tarkkaan, haluatko elättää hänet ja toimia piikana, kun herra kulkee huoletta omissa menoissaan.
Eräs eksäni oli tällainen. Yritti saada minut maksamaan matkakulut luokseni, vaikka maksoin vuokraa ja mahdollistin täten tapailumme. Hänellä ei ollut omaa asuntoa. Yritti myöhemmin myös saada minut maksamaan hänelle vuokraa lainan jakamisen sijaan. Näitä on maailma pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Noh, sittenpähän sä saat sen koko takuuvuokrasumman itsellesi, kun muutatte pois. Ja kai teitte vuokrasopparin niin, että olet ainoa päävuokralainen? Saat sitten heitettyä loisijan pihalle. Jos ei mistään maksa, niin turha kuvitella, että olisi mitenkään omakaan.
Ei saa heitettyä. 6kk saa asua häädön jälkeen. Jos pystyy osoittamaan vakituisen asumisen saa asua kenen tahansa kotona 6kk ja vielä ilmaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Pakene.
Nuorien tyttöjen parisuhdefantasiat on aivan sairaita. Tiktokissa tekevät hauskoja videoita siitä, kuinka passaavat ja palvelevat laiskoja poikaystäviään (puhumattakaan eksklusiivisesta seksinukkena toimimisesta), ja poikaystävät pelaavat ja viis veisaavat tytöstä tai parisuhteesta. Sitten ollaan ylpeitä siitä, että on kelvannut jollekin, kun käytännössä myy itseään ja aikaansa ilman mitään korvausta, palkkioksi saa alentuvia huomionosoituksia silloin tällöin.
Herätkää naiset, enää ei tarvitse elää miehen armolla selviytyäkseen ja lisääntyäkseen.
Kuvasit juuri kaikki parisuhteeni. 100 000€ mennyt ja minun luottotiedot. Miehet mennä porskuttaa loisimaan yhä uusia uhrejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakene.
Nuorien tyttöjen parisuhdefantasiat on aivan sairaita. Tiktokissa tekevät hauskoja videoita siitä, kuinka passaavat ja palvelevat laiskoja poikaystäviään (puhumattakaan eksklusiivisesta seksinukkena toimimisesta), ja poikaystävät pelaavat ja viis veisaavat tytöstä tai parisuhteesta. Sitten ollaan ylpeitä siitä, että on kelvannut jollekin, kun käytännössä myy itseään ja aikaansa ilman mitään korvausta, palkkioksi saa alentuvia huomionosoituksia silloin tällöin.
Herätkää naiset, enää ei tarvitse elää miehen armolla selviytyäkseen ja lisääntyäkseen.
Kuvasit juuri kaikki parisuhteeni. 100 000€ mennyt ja minun luottotiedot. Miehet mennä porskuttaa loisimaan yhä uusia uhrejaan.
Ja sulla on ollut näitä useampia?
Lompakko-Lasse tutka huutaa täysillä. Jätä väliin, kaikkea elämässä ei tarvitse oppia kantapään kautta.
Hyi mikä lokki :D Tulee mieleen oman eksän neronleimaukset:
- Sä voit ostaa/maksaa ruoat ja ruoanlaittovälineet kun ruoanlaitto on sun harrastus
- En mä tarttee kodintavaroita, jos haluut jotain niin voit ostaa (Erotessa pakkasin muuttokuormaani ostamani pyykkikorin, mies nappasi sen siitä ja sanoi että sen äiti muka osti sen meille. Ei ollut totta, itse olin hakenut sen polkupyörällä kaupasta)
Nykyisin on sinkku, ei kiinnosta palvella ja maksaa muiden kodinmenoja. Ap:nä kyllä harkitsisin toisen kerran tuota yhteenmuuttoa, ei ole sattumaa että niin monet entiset avovaimot vannovat pysyvänsä sinkkuna eron jälkeen.
Kenen nimissä vuokrasopimus on? Jos poikaystävän nimissä niin et missään nimessä maksa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä lokki :D Tulee mieleen oman eksän neronleimaukset:
- Sä voit ostaa/maksaa ruoat ja ruoanlaittovälineet kun ruoanlaitto on sun harrastus
- En mä tarttee kodintavaroita, jos haluut jotain niin voit ostaa (Erotessa pakkasin muuttokuormaani ostamani pyykkikorin, mies nappasi sen siitä ja sanoi että sen äiti muka osti sen meille. Ei ollut totta, itse olin hakenut sen polkupyörällä kaupasta)
Nykyisin on sinkku, ei kiinnosta palvella ja maksaa muiden kodinmenoja. Ap:nä kyllä harkitsisin toisen kerran tuota yhteenmuuttoa, ei ole sattumaa että niin monet entiset avovaimot vannovat pysyvänsä sinkkuna eron jälkeen.
Mulle nuoruuden eksä osti merkkipäivälahjaksi tiskiharjan ja rätin. Ja totta kai imuri, pesukone tms olisivat olleet minun hankintojani. Ruuasta jaksoi kyllä valittaa, etten tee riittävän hyvää ruokaa. Senkin kanssa oli niin, että hän ei koskaan ostanut yhteisiä ruokia, vain itselleen. Meidän avoliitto jäi aika lyhyeksi ymmärrettävästi.
Poikaystävä ei ole vielä valmis muuttamaan yhteen. Olen vakaasti sitä mieltä, että joka ikisen pitäisi asua ensin yksin useampi vuosi, niin ymmärtäisi mihin ne rahat menee. En väitä, että poikaystäväsi on ääliö, mutta vielä ei selvästikään ole yhteenmuuttovalmis tapaus. Sinun sijassa en muuttaisi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakene.
Ja sulla on ollut näitä useampia?
Kyllä. Uskoin aikoinaan että kaikki ihmiset on pohjimmiltaan hyviä ja tarkoittaa hyvää. Luulin myös että kukaan ei ala parisuhteeseen pelkästään hyötyäkseen toisesta. Luulin myös pitkään, että olin ymmärtänyt jotain väärin😄 Olen nykyään kyyninen joten enää ongelma ei ole.
Juu ei, saat lopulta maksaa poikayställe ruuat, yksin kaikki laskut ja vuokran kokonaisuudessaan, teet kotityöt, kerta sinähän siellä vain sotket ja toimit patjana, kun poikaystävää haluttaa.
Huono kauppa kaiken kaikkiaan, anna pojalle monoa.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä ei ole vielä valmis muuttamaan yhteen. Olen vakaasti sitä mieltä, että joka ikisen pitäisi asua ensin yksin useampi vuosi, niin ymmärtäisi mihin ne rahat menee. En väitä, että poikaystäväsi on ääliö, mutta vielä ei selvästikään ole yhteenmuuttovalmis tapaus. Sinun sijassa en muuttaisi yhteen.
Tämä. Älä ikinä, IKINÄ muuta yhteen sellaisen kanssa joka ei ole asunut omillaan ennen.
Muista ap, jos ja kun muutatte sieltä talosta pois takuuvuokra on kokonaan sinun kun vuokranantaja maksaa takaisin
Sehän yrittää viedä sua, ku pässiä narussa.
Tuli ihan paha olo luettuani aloituksen. Älä suostu, itse en tuossa vaiheessa enää muuttaisi yhteen. Jos jatkat suhdetta, niin onko sitä pakko muuttaa yhteen?
Pakene.