Nainen: miksi haluat kokea olevasi pieni ja hento?
Tämä ajatus on tullut esiin usein naisten kanssa keskustellessa, enkä koskaan ole ymmärtänyt että miksi? Eikö ole huono asia olla hento, heiveröinen ja heikko? Minua koko ajatus vain ahdistaa.
Ihan ystävällisellä mielellä kysyn siis.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naisihanteen mukaan pienuus ja varsinkin siihen yhdistettynä heiveröisyys tai avuttomuus on hyvin hyvin epämuodikasta. Sen sijaan naisen pitäisi olla omillaan pärjäävä, vahva ja itsenäinen. Sen vuoksi naisen ei pitäisi tarvita karhun kokoista miestä yhtään mihinkään.
Uskon, että naiset aliarvioivat pituuserot. He eivät useinkaan kehtaa sanoa, että haluavat miehen olevan 30 senttiä itseään pidempiä. Varsinkin 150+ senttisillä naisilla on hurjat toiveet miehen pituudesta.
Kun todellisuudessa 10-15 senttiä on ihan passeli ja nainen voi vielä käyttää korkkareita näyttämättä miehen rinnalla jättiläiseltä. Pussaaminen seisaaltaakin on helpompaa, kun ei tartte olla niskat kenossa.
Miten on mahdollista että nainen näyttää miehen rinalla jättiläiseltä jos pituuseroa on sentinkin verran naisen eduksi, mutta kun mies on 10-20cm pidempi niin pari on yhä "sopusuhtainen"?
No ei nyt jättiläiseltä, kunhan vähän kärjistin...
Pituudessa kuitenkin pienetkin senttimäärät merkkaa. Mies haluaa taatusti olla mieluummin 181 cm kuin 179 cm, ja naisistakin voi helposti silmämääräisesti arvioida, onko hän 165 cm vai 170 cm.
Mä haluan olla pidempi. Olen vain 163cm. Pitää olla sopivasti lihaksia.
Haluan herättää miehessä suojelunhalua. Asiat on biologisesti sillä tavalla tarkoitettu. Naisen kuuluu synnyttää jälkeläisiä ja miehen sen ajan varmistaa että nainen on turvassa.
Kokoero ei tietenkään ole ainoa asia joka tuohon vaikuttaa, mutta on sillä jotain vaikutusta. Mieluummin olen pienikokoinen kuin sensuroin omaa luonnetta.
No, en tiedä, koska en halua olla hento.
Haluan olla erittäin lihaksikas, vahva, voimakas ja hyväkuntoinen. Teen päivittäin työtä kovasti tämän tavoitteeni eteen.
Mua ei pätkän vertaa kiinnosta olenko miesten silmissä houkutteleva vai epähoukutteleva.
En halua olla pieni ja hento vaan haluan miehen olevan minua isompi. Jos miehessä ei ole tarpeeksi ulottuvuutta, niin tuntuu oudolta halata, olla kainalossa jne. Jos mies on pienempi kuin minä tunnen itseni rumaksi ja romuluiseksi. Ei vian tarvitse olla iso, jos se on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan herättää miehessä suojelunhalua. Asiat on biologisesti sillä tavalla tarkoitettu. Naisen kuuluu synnyttää jälkeläisiä ja miehen sen ajan varmistaa että nainen on turvassa.
Kokoero ei tietenkään ole ainoa asia joka tuohon vaikuttaa, mutta on sillä jotain vaikutusta. Mieluummin olen pienikokoinen kuin sensuroin omaa luonnetta.
Minä taas en halua herättää minkäänlaista suojelunhalua. Nykytilanne on niin päin että olen miestäni vahvempi, treenatumpi ja kyvykkäämpi puolustamaan perhettä (puoliso ei osaa). Olen mielelläni se joka suojelee!
Olen pieni ja siro nainen, mutta se ei tarkoita sitä, että etsisin miehestä suojelijaa tai haluaisin kompensoida kokoani mahdollisimman isolla miehellä. Baareissa kaksi miestyyppiä, jotka aina iskevät minua ovat hevarit ja sitten isot kaljut lihaksikkaat ja tatuoidut korstot. En ymmärrä tätä, itsestäni tuntuisi pervolta olla jonkun 50 kiloa painavamman ja 30 cm pidemmän miehen kanssa. Mitään viehätystä tuollaisessa kokoerossa ei ole.
Toisaalta en ole koskaan huomannut, että miehet mitenkään yleisesti haluaisivat suojella naisia tai haluaisivat heidän parastaan. Miehet ovat yleensä aika itsekkäitä. Jos he auttavat tai suojelevat, he eivät tee sitä pyyteettömästi.
On surullista jos haluaa olla jotain muuta kuin mitä on luonnostaan. Eihän kukaan muutu pieneksi ja siroksi haluamalla, joten en tarkalleen ymmärrä mitä ap ajaa takaa. laihtua voi, mutta ruumiinrakenne on ja pysyy.
Minä olen aina ollut pieni ja siro. Sain kuulla asiasta negatiivista huomauttelua jatkuvasti koulussa, erityisesti tytöiltä. Vasta aikuisena olen tajunnut että se on oikeastaan ihan mukava asia ja jotain sellaista mitä jopa kadehditaan.
Mukavan ja jaksavan olon vuoksi. Rakenteelleni en voi mitään. En tykkää saleilusta vaan aerobisesta liikunnasta. En näe järkeä ottaa salikuuria, koska en jaksaisi ylläpitää niitä lihaksia. Kestävyysliikunta yhdessä työn ja sopivan syömisen kanssa nyt vaan on tehnyt tästä kropasta tällaisen.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavaa kun ole siro hentoinen ja lihaksikas alfamies ottaa minut ison mailansa päälle keinumaan.
Nyt sojottaa!
Haluan olla mieheen nähden pieni ja hento. Tulee turvallinen ja naisellinen olo. Tyypillistä heteronaiseutta.
Vierailija kirjoitti:
En halua.
Mutta en ole ilmeisesti vetoava puolisoehdokas jos jaksan kantaa omat matkalaukkuni.
Vaihtelevien syömis ongelmien johdosta paino on jojoillut vuosien varrella. Silloin, kun olen ollut "pieni ja hentoinen" olen tuntenut itseni heikoksi ja säälittäväksi. Miehet kyllä tuntuivat tykkäävän, minä en. Sitten, kun olen saanut itseni siihen kuntoon, että on hyvä olla usein käy niin, että miehet juoksee karkuun tai näkevät hyvänä jätkänä, ei naisellisena olentona.
En halua, en koe, että siitä olisi edes mitään hyötyä. Pitkänä ja lihaksikkaana en talloudu väkijoukossa, yletyn ylähyllylle ja jaksan ihan itse kantaa mitä tarvitsee, aukaista säilykepurkit ja vaihtaa autonrenkaat enkä tarvitse ketään suojelemaan itseäni. Tämä on joillekkin miehille ihan ylitsepääsemätöntä.
Ymmärsinkö siis oikein että naiset tuntevat olevansa turvassa silloin kun ovat riippuvaisia miehen suojelusta?
Koska sitähän se tarkoittaa jos nainen on pieni ja hento, mies iso ja voimakas.
Aiheeseen sopivaa musiikkia:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö siis oikein että naiset tuntevat olevansa turvassa silloin kun ovat riippuvaisia miehen suojelusta?
Pelottava ajatus.
Kuka sellasta väittää. Minä halyan olla voimakas, pitkä, pelottava, mutta kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sellasta väittää. Minä halyan olla voimakas, pitkä, pelottava, mutta kaunis.
...mutta haluan kuitenkin että mies on voimakkaampi, pidempi ja pelottavampi kuin minä koska...
Vierailija kirjoitti:
Jokin vaisto se on. Miehetkin etsivät "hedelmällisen näköisiä" naisia vaikkeivät haluaisi lapsia. Naisilla parinhakuun liittyvät vaistot ovat erilaisia.
Riippuvuus ei tuo sinällään turvaa, vaan se että tarvittaessa pystyy olemaan riippuvainen.
Pitkä ja leveäharteinen nainen tässä. Näistä kiusattu jo ala-asteelta. Kai sitä siksi haluisin olla pieni.
Koska pieniä ja siroja naisia halutaan suojella ja niitä kohdellaan kuin naisia. Leveäharteista ja hiukankaan pitkää naista kohdellaan kuin miestä - inhoan sitä.