Nainen: miksi haluat kokea olevasi pieni ja hento?
Tämä ajatus on tullut esiin usein naisten kanssa keskustellessa, enkä koskaan ole ymmärtänyt että miksi? Eikö ole huono asia olla hento, heiveröinen ja heikko? Minua koko ajatus vain ahdistaa.
Ihan ystävällisellä mielellä kysyn siis.
Kommentit (95)
En halua. Ilmeisesti ap on pieni ja hento mies, joten on tullut jutelleeksi naisten kanssa aiheesta. Ap:n pikkuruisuushan on tekijä, joka syrjäyttää hänet pitkien ja voimakkaiden skandinaavinaisten kumppanuudesta.
Mä oon ylpeä pituudestani. Korkojen kanssa olen yli 180 cm ja mulla on hyvä ryhti, joten pikku kääpiömiehiä en edes näe.
Minä olisin halunnut olla pieni, koska se näyttää minusta söpöltä. Mutta musta tulikin jättiläinen ja vielä niin, että jalat on lyhyehköt, mutta selkä aivan törkeän pitkä. Jalat on pituudeltaan sopivat 160-senttiselle ja selkä 190-senttiselle. Näytän ihan kauhealta.
En halua, mut olen. Nostan punttia ja haluan olla vahva, ehkä olenkin. En halua olla heiveröinen vaan haluan pärjätä ilman miestä. Haluan nostaa, kantaa ja osata. Reuma vaan vähän haittaa tätä..
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin halunnut olla pieni, koska se näyttää minusta söpöltä. Mutta musta tulikin jättiläinen ja vielä niin, että jalat on lyhyehköt, mutta selkä aivan törkeän pitkä. Jalat on pituudeltaan sopivat 160-senttiselle ja selkä 190-senttiselle. Näytän ihan kauhealta.
Vähän sama, tuohon lisättynä leveät hartiat ja leveä rintakehä ja reidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama, tuohon lisättynä leveät hartiat ja leveä rintakehä ja reidet.
Mulla taas on ihan suoraa pötkylää koko kroppa lantiosta kainaloihin ja se korostaa vielä enemmän tuota selän pituutta. Istuessakin mulla on vaan tikkusuora tötterö tönöttämässä tuolin päällä.
En halua olla pieni ja hento, vaan näyttävä nainen. En ole hirveän pitkä, 167, mutta nautin käyttää korkeita korkoja ja minulla on hyvä ryhti. Parhaiten olen kehossani voinut kun oli aktiivinen saliharrastus ja näkyvää lihasta. On tosi hieno fiilis kun pystyy kropallaan tekemään asioita, kuten vaikka nostamaan ja kiipeämään. En ymmärrä miksi joku haluaisi olla hento ja heiveröinen. Itselle tulee aina vähän nolo olo joutua pyytämään apua esim jonkun raskaan esineen nostamiseen. Tuntisin oloni jotenkin vajaaksi jos joutuisin tekemään niin jatkuvasti.
Olen vahva ja urheilullinen, mulla on lihaksikas kehotyyppi. Olis naurettavaa yrittää olla hento.
Koska olen 170cm pitkä, en voi olka pieni. Lisäksi elämä on niin raskasta välillä, on hyvä että on hartiat millä niitä kannatella. Ja miehiä on riittänyt aina, välillä saa potkia pois nilkoista roikkumasta
n48
Iso lihaksikas mies nostais mun syliin ja jyystäis kunnolla seisaaltaan! Nyt en jaksa enää nousta enää edes ratsaille. Joko lähäri tai takaapäin on ainoot mitä jaksan. Takaakin joku iso tyyny laitettava alle ku polvet ja selkä ei kestä painoa.
En halua? Valitettavasti 157 sentttisenä olen monen silmissä sitä varmasti. En ole koskaan tykännyt olla tällainen hukkapätkä, mielelläni olisin ollut vaikka 10 cm pidempi
Haluaisin olla semmoinen tamburiinia paukuttava energinen jumppamaikka. Noita on jäänyt jostain kouluajoilta mieleen.
Eivät naiset halua olla poieniä ja hentoja he vain haluavat miehet ovat heitä pidempiä ja kookkaampia. - Vai menikö tämä sittenkin tosinpäin niin, että miehet haluata pieniä ja hentoja naisia kumppaneiksi?
En teidä mutta sen teidän, että pelkkää katukuvaa ja parioletettuja seuratessa, niin vaikuttaa sille, että pääsääntö on edelleen se, että mies on pidempi/ kookkaampi kuin nainen,
Tai se, että jos minä pituurajoitteisena miehenä yritän iskeä ja saada itselleni kumppanikseni itseäni päätä pidemmän kumppanin (naisen) niin jo pelkkä ajatus saa osan -niin naisista kuin miehistä pilkkaamaan minua että mitä ihmettä kuvittelen, että kai minulla ainakin on miljoonaomaisuus, jolla voisin kompensoida koko eroamme. Tai sitten nainen sanoo vain, ettei voi koska hän haluaa käyttää korkkareita. (ikäänkuin miehen pituus määräsi hänen kenkävalintansa) Ja tai sitten sanomalla, että ehei kyllä ja totta kai hän voisi seurustella ja elää parisuhteessa itseään päätä lyhyemmän miehen kanssa, Mutta ei voi sitä tehdä koska haluaa yleistää ja kokea kaikki lyhytkasvuiset miehet huonoitsetuntosina kusipäinä, jotka eivät yksinkertaisesti saattaisi pidemmän ajan kuluessa saattaisi hyväksyä sitä, että heidän kumppaninsa on heitä kookkaampi.
Niinpä niin edelleen moni pitää luonnottomana, että parisuhteessa mies voisi olla naista heikompi tai edes lyhyempi. ja ne piirteet ja seikat joita odotetaan ehkä vaaditaankin kumppanilta ovat muuttuneet kovin vähän ulkosiesti viimeisen muutamantuhannen vuoden aikana,
Se mikä on vähän muuttunut niin tältä palstalta olen oppinut sen, että joillekin pituus yhdessä mm. palkan tai varallsiuus aseman tai leuanmuodon ja koulutuksen kanssa on asia, jonka on voinut vain valita ja itse päättää. Siski on ihmeellistä, että miten on minun laisiani miehiä olemassa, jottka ovat alle 166 cm pitkiä, emmekä ole haluneet valita itsellemme enemmän pituutta tai edes Tom Cruisen ja tai Kari Ketosen karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla semmoinen tamburiinia paukuttava energinen jumppamaikka. Noita on jäänyt jostain kouluajoilta mieleen.
Ne oli kaikki pir*llisia kiusaajia, esim mua kiusasi tollanen jumppamaikka. Oli varmaan 150 cm.
Pieni ja hento ote - Dave Lindholn